Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

    Както вече споменах, не съм теоретик. Невъзможно ми е вече да покажа каквото и да е било, именно за това премълчавам истините.
    Продадох Диското и сега всъщност няма какво да сложа "на масата". Това, че двигателя е здрав вече всички знаят, ще добавя само, че има и 2,0 MPI - 201 HP / заводски разбира се/
    Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
    Димитър Димов +ЧЧ7784854894

    Коментар


    • #17
      От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

      Доста семпло изказване и все пак ти благодарим ,че ни обясни преживяванията си с този автомобил
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #18
        От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

        Останах с впечтление, че темата е за проблеми с агрегата, а не за хвалби кой колко много си харесва колата.
        Аз лично с Доското не съм има проблеми. Да! Колата беше проблемна и имаше прекалено много въпросителни и нужда от ремонти.
        ОБАЧЕ, не защото е конструирана лошо или несъвместима, а поради "майсторски'' намеси. Отне ми година за да открия и премахна доработките
        от знайни и незнайни специалисти. Имах проблеми /при това много големи/ с иначе перфектната инжекционна газова уредба, след направени
        корекции и изчистване на недоразуменията колата ми вървеше прекрасно. Разхода на гориво наистина е сериозен, но .......кеф цена няма /да видите, че и аз знам некое клише/
        Та така две години и половина каране, почти 40к километра, две зими на Витоша/2010, 2011,2012/, по над 130 дни годишно из риболовни дестинации, в повечето случай с над 500 кг багаж, 4 комплекта гуми и ред други перипетии: Аз не съм почувствам колата слаба, с ограничена проходимост, немощна.
        Не си правя реклама на колата, тъй като се разделих с нея преди 10 дни, опитвам се да бъда реалист от личен опит, а не защото съм чел или видял в трамвая.

        п.п. Признавам колата ми е прегрявала веднъж: влезнахме в едно сечище, изглеждаше като тесен горски път докато не свърши. Последва връщане на задна около километър по наклон от 30 градуса.

        п.п. 2 Готов съм да отговоря и разкажа за всичко случвало се с моята кола.
        Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
        Димитър Димов +ЧЧ7784854894

        Коментар


        • #19
          От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

          Сподели за разхода и стила на каране.

          Коментар


          • #20
            От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

            Аз от април съм с Дискавъри 2.0 MPI и съм много доволен от автомобила. Факт е, че е много различен по начин на каране от дизеловия. Това да си на 2000 оборота и да се изстреля в момента в който натиснеш газта - забрави. Даже напротив - натискаш хазта до дупка а ускорението не идва и не идва... Обаче свали с една - даже и две предавки да се вдигнат оборотите на 3500 и тогава дай газ. Маломощен е мотора, когато се кара в дизелов стил. Разбира се - с v8 няма как да се сравнява, но... Автомобила с 30 инча BFG AT ускорява много добре.
            Разбира се, когато го взех не беше така. Имаше проблем с едната от двете бобини за запалването и понеже го взех с обикновена газова уредба, гърмеше на всяко тръгване. Тук ми искаха майка си и баща си за едната, но аз си намерих от Англия почти за стотинки двете бобини в комплект. Вървенето и на газ и на бензин се оправи значително. Следващото нещо беше да сменя газовата и да сложа газов инжекцион... Това оправи допълнително вървенето. Сега чакам двете гарнитури за входящия колектор пак от UK, защото от неколкократното сваляне и слагане явно си е отишла някоя гарнитура, защото от някъде смуче въздух - при студен двигател точно от там свири, все едно имам турбина (де тоз късмет). За сега е това по двигателя.
            Не зная с какво число е бавната раздатка, но бавните скорости са страхотни. Доста добре е съобразена с двигателя. И това не е само мое мнение, но и на хора, които съм возил при себе си. Има запас от голяма мощност на всяка от тях. На първа съм с пет километра в час, на пета - четиридесет-петдесет.

            Моят стил на каране е като с лека кола. Но на мен това ми харесва в Дискавъри - мога да го карам и като лека кола по асфалта и като камион извън пътя.
            Интелекта често може да остане скрит. Но глупостта - никога!

            Коментар


            • #21
              От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

              Аз карам 2.0 Mpi от около две години и ~50,000 km и технически проблеми досега не съм имал с двигателя, макар да е 95г и над 250,000 км. Губи си по около 2 литра масло на 10,000, но нищо повече.

              Относно мощността, колегите по-горе добре са го описали: няма излишна мощност, но си стига за спокойно каране. Извън пътя, и особено ако е по-стръмно, без бавни не става, но с тях си върви чудесно дори и добре натоварен. На пътя със стандартни гуми си го карам като лека кола (малолитражно комби ) и динамиката е сравнима. На магистрала си поддържа 110-120 km/h без проблем. Двигателя може и повече, но става доста некомфортно.

              Разхода на гориво с обикновенна газова уредба е около 15 л. газ / 100км.

              Коментар


              • #22
                От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

                При мен разхода на гориво варираше между 17 и 17,5 независимо от натоварването.
                Интересно е, че съм опитвал да го карам "по-икономично" еми не става. Обаче и качване на разхода не се получава.
                Единствено качване на гориво има зимата- на бензин, което е естествено.
                Карах си колата като лека кола, без икономии, без съобразяване с габаритите, скорости до 100 км/ч./ на километраж, не, реални/
                Всичко това с гуми 32 инча супер тежък регенерат, през последната година и малко.
                Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
                Димитър Димов +ЧЧ7784854894

                Коментар


                • #23
                  От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

                  Аз карам моето Диско 2.0 вече 8 години.Купих го на 90 000-беше още с оригиналните гуми и ангренажен ремък.Минал съм около 140 000 километра с него.Никога не е имало газова уредба.Разход на дълго със скорост 110-120 -около 11-12 литра.Градско 15-17 литра,зимата качва още литър,два.По черно и на бавните нямам никаква представа.За тези километри съм сменил:кабели-90 лева,водна помпа-60 лева,два пъти задно каре на преден кардан-по 18 лева,семеринги кормилна кутия-50 лева,два кормилни накрайника -по 18 лева,два задни амортисьора -по 9 паунда, четири гуми АТ по 200 лева.По асвалта си го карам като лека кола.По черно -за моите цели се справя прилично.Като цяло съм доволен от Диското и като разход и като поддръжка.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

                    Ленд Роувър са компания с достатъчно опит и престиж, за да се орезилят с избора на абсолютно непригоден двигател. Мисля, че са направили достатъчно, за да има прилично представяне.
                    Интелекта често може да остане скрит. Но глупостта - никога!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

                      Аз вече мога да разкажа всички проблеми, които съм имал с моята кола и двигателя най-вече.
                      Още когато я взех на безнин на място имаще колебания между 400 и 1000 оборота. Понеже я взех с обикновенна газова при преминаване на газ това колебание изчезваше и реших, че е от инжекторите. И понеже все пак искам когато съм в гората или където и да е да разчитам и на бензин, първо дадох сума пари за изчистващи препарати (и съответно за бензин), а после закарах колата да ги почистят в сервиз. Но след процедурата не даде никакъв резултат. Между временно оправих проблема с гърмежа на газовата, в основата на който стоеше почти умряла бобина за трети и четвърти цилиндър. И макар да не гърмеше вече не ми харесваше вървенето и затова реших да сложа газов инжекцион. Но след поставянето му проблема с клатенето на оборотите се прехвърли и на газ. Освен това вместо да намалее разхода на газ се увеличи доста. И макар, че постигах понякога среден разход от около 13,5 газ, много по-често средния се въртеше около 18-19 и то извън града. Колата иначе се движеше много добре, ускоряваше почти като автомобил и реших, че мога да карам така... Но освен всичко друго особено студена чувах свистене от задния край на двигателя. И миришеше доста на газ в нея и около нея. Пък нали газов инжекцион имам вече...
                      Ходих в сервиз на Бош за диагностика и там обвиниха вауум сензора, който отчита налягането веднага след дроселовата клапа. Проблемът обаче е, че този сензор всъщност е в кутията на управлението на двигателя и вакуума стига до него през тънко маркуче. Т.е. трябваше да сменя целия управляващ блок. Хванах се за главата, но нали мерак, намерих управляващ блок. Много нов и запазен... Няма да кажа за какви пари. И проблемите останаха. Тогава отново се насочих към онзи свистящ звук от към трети или четвърти цилиндър. Поръчах си от Англия нови гарнитури за входящия колектор, защото реших, че от много сваляне и слагане там нещо се е разместило...
                      И онзи ден закарах колата при мой познат майстор. Той с едни докторски слушалки започна да слуша двигателя... и излезе с диагноза. Дърпа въздух. Това го знам, му казвам, ама от къде? И той ми показа. Уплътнението на инжектора на четвърти цилиндър си е заминало. Лев и петдесет. Смени гарнитурите - така и така съм ги взел и... Колата е съвсем друга. Няма клатене на оборотите, няма мирис на газ и най-вече... Разхода е тотално различен. И това отново с моят си компютър за управление. След като я взех нарочно карах бързо, карах бавно, излязох на черно, правих отсечки с ускорение и доускорение... Все пак да не говоря много трябва няколко бутилки да изпразня, нооо...
                      Та така. Едно уплътнение за инжектор (смених ги всички, да ми е мирно) за няма два лева ме побърка и ме накара да направя сума безсмислени разходи.
                      Сега двигателят има тих и гладък ход, ускорението е много добро, с лекота поддържа 140 (стигна и до 150 - с тридесет инчови гуми съм) и те така... А за разхода ще споделя след няколко дни.
                      И пак да кажа - изключително съм доволен от избора си на марка модел и модификация. Макар и като цяло доста подценяван от доста мои познати и приятели, автомобила за сега върви навсякъде, където минават по-подготвени автомобили. И в същото време ми е съвсем удобен градски автомобил.
                      Интелекта често може да остане скрит. Но глупостта - никога!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Може ли всеки да сподели какви проблеми е имал с 2.0 бензин на Диско 1...

                        Не зная дали е питано, но с оглед на предходните преживелици в момента засичам разхода на колата на бензин и газ. Затова много бих бил благодарен, ако повече хора споделят това, което са постигали като разход на гориво, каквото и да е то. Знам, че много хора са чувствителни на тема "колко ми гори колата" и който иска, може да ми изпраща и впечатленията си и на лични. Аз, без да разгласявам имена, тук бих могъл да систематизирам информацията. Разбира се допълнителни данни за автомобила биха били в плюс - размер на гумите - най-вече.
                        Целта ми е аз, или другите настоящи и бъдещи собственици да направят някаква съпоставка с другите, за да определят евентуален проблем. При мен повишения разход беше очевиден признак за дефект.
                        Интелекта често може да остане скрит. Но глупостта - никога!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X