Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

    Това с изхвърлянето на АСЕ-а е интересно. Ако колегата сподели как стана това, от къде намери части и др. ще му бъдем благодарни. А защо я е изхвърлил?
    Аз все още си държа на SLS-a (въздушното), защото си работи перфектно, няма течове, компресора е 6, работи по 10-15 секунди, пу да не му е уроки, но мисля да си го карам така. Иначе самото премахване е лесно и не много скъпо ако се наложи някой ден. Кой каквото иска да казва, но возията отзад си е супер на въздух, децата спят като в люлка а не като в каруца. Колеги казват, че нямало разлика, но защото не се возят отзад а изказват мнение от шофьорската седалка. Два пъти съм се возил отзад и не ми се искаше да се качвам никога повече отпред. Е за офроуд възможностите, артикулации и евентуална издържливост в хард условия няма да говорим.
    Иначе към колегата trapper, мисля, че Митко не би отказал да види отново джипката ако я беше върнал с рекламация. Не го защитавам но винаги има и друга страна на нещата.
    Към колегата stargazer - колегата damyan_rm, доколкото прочетох някъде, има вече диагностика за Д2 и може и да има модул за ACE-a.
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Д2

      Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
      Ти какви ще слагаш колега shaterhand? Те моите се водят Heavy Duty, но реално уж са Medium duty защото Rate-a им е 195 lb/in. - free length 395 mm. По спесификации на Bermach трябваше да са +30 мм а те реално са +2 inch. Сега жипката стои като пенсионер взел виагра. Иначе 40 кг лебедка, 30 кг броня и 15 кг защита - 85 кг.
      [ATTACH=CONFIG]432592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]432593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]432594[/ATTACH]
      Моите са на терафирма лифт +2 ама още чакат да се монтират. Ще докладвам после, разбира се. Мисля че се водиха TF227.
      Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
      LZ2РSD

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

        Значи, когато купих Ровъра вече бившият собственик ми връчи три възглавници. Преди време му гръмнала едната, той си купил две нови, ама от тия бритпазарските. Докато ги чакал обаче си купил оригинални пружини и чашки. Един вид наследих колата без въздушното окачване. Много мислих дали да го върна, защото, все пак, имах две нови възглавници, а цялата система си седеше, само бяха махнати бушона и релето. Като я взех светеше и лампата за системата за стабилност. Закарах я при мой човек, който толкова много искаше да ми оправи ACE-то, нали обясни ми, че до 30км. не работи и е супер за офроуд, че на висока скорост е много добра тая система.... Обаче като няколко дена тая принцеса ми поседя в гаража, с ужас разбрах, че е в мензис... Целия под беше в масло. И четирите хидравлични маркуча към цилиндрите на щангите течаха като лейки. Нямам идея какво й беше на системата, освен това, но тогава твърдо реших нито да слагам въздушното, нито пък да ремонтирам системата. Момчето имаше стабилизиращи щанги стандартни и направо ми ги сложи, оставих му модерните заедно с всичко, което имаше по колата, дори и компресора за въздух. Също така и хидравличната помпа, на нейно място монтира паразитна ролка. Понеже стана малко на бартер нещата и нищо не платих, нямам идея за цени. Но, ако ACE ви свети, значи не работи, а като не работи е много по-лошо, защото фактически карате без стабилизиращи щанги. Усетих го чак, когато сложих нормални, колата спря да се клати и вече нямам морска болест. Казват, че са хубави тези системи, но диското ми е за работа и , когато е възможно за удоволствие и немога да си позволя да има неща, които могат да се счупят и в един момент да увисна посредата на някоя мина сред разни тежки машини . Иначе бих поспорил за въздушното окачване на диското, с пружини не само, че няма разлика, даже вози по-хубаво. Нямам идея защо, но е факт Понеже съм маниак на тема тегло по автомобила - разликата без въздушно окачване и система за стабилност в кг. е -46 кила
        ТКЗС за цял живот

        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

          Днес монтирах лебедката, значи това са още 38 килограма, отпред пропадна с около 4-6мм. Пружините не са от най-твърдите
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

            Ами и аз днес ще монтирам лебедка, но свалих тия новите пружини и дадох на стругар чертеж да ми направи 25 мм подложки, които да поемат тежеста до 85 кг за допълнителните железарии на старите пружини. Колега, качи някоя снимка на лебедката и как си я монтирал. Ряза ли решетката и гредата, всъщност каква лебедка сложи? А с какви пружини си?
            Последно редактирано от Радослав Стефанов; 28-03-12, 08:15.
            LR Disco II 99 - TD5
            www.lre-bulgaria.org

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

              http://www.winchmax.co.uk/acatalog/Winches.html първата от сайта, 13000 либри, някакво злобно китайче е, но ми го препоръчаха. Рядко ще я ползвам и не ми се даваха много пари. Понеже не исках в никакъв случай нито да режа решетката, нито да е нещо много брутално, бронята я съобразихме с размерите на лебедката. Тоест Десислав Славчев, по-известен като Десо-тунинг специално разработи тази броня, за което съм му много благодарен. Рядко се кефя на работата на друг, но в случая ми даде разкроена бронята, напастнах я и я заварих и всичко дойде супер. Долната й част е плоча за лебедката, която е вързана директно за държачите на бронята към шасито, демек ултра здраво. Управлението с реверсното реле го монтирахме зад лебедката, място има достатъчно, просто херметизирахме кутията, място за нея в двигателния отсег няма. Изнесох куплунга на джойстика при ключмасата, на една от снимките е видно. Взех ключмасата от Зундерт за 36 лева 1000 ампера е, лебедката харчи от 65 до 300А. Силно ти препоръчвам да слагаш ключмаса, защото иначе е доста рисково да има постоянно захранване до релето, случвало се по дупки да сработи и да направи водачите и бронята на кайма, освен това с тия 16 квадрата кабели нищо не е сигурно, ако укъси някъде. Имам и дистанционни, но спрямо джойстика малко бавно реагират. Остана днес да направя водач от чугун за въжето и хубава стойка за номера. Всичко искам да е скрито и поради тази причина не сложих ролковия водач от комплекта. Разглобих и редуктурното тяло и го завъртях, така че ключа за откачане на муфата да гледа напред, а не нагоре, което щеше да наложи свинщина и рязане на решетката. Единственият недостатък на този монтаж е сравнително малкото място около макарата на лебедката, което изисква наблюдение на въжето да не се вклини. Поради тази причина и малко съм го подкъсил. Също като недостатък е ключа за съединителя, който гледа напред и, ако се удари не ми се мисли какво ще става, но както казах ще направя една рамка за номера и ще е защитен, а номера ще го направя на бързи връзки да се маха при нужда от лебедката.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l1.jpg
Прегледи:1
Размер:166.0 КБ
ID:5359576Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l2.jpg
Прегледи:1
Размер:129.8 КБ
ID:5359577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l3.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5359578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l4.jpg
Прегледи:1
Размер:91.0 КБ
ID:5359579Натиснете снимката за да я уголемите

Име:l5.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5359580
              ТКЗС за цял живот

              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                Браво, харесва ми как за всичко си помислил. Много добре се е получило. За съжаление аз ще трябва да режа решетката и гредата. Ключ-масата е задължителна след като видях тук, на един колега във форума, как му се е смачкал ролковия водач. Пред мен стои въпроса, къде да сложя номера, и аз обмислях вариант да е на някакви панти на пружини пред водача и само да си го отместваш надолу и да издърпваш въжето, но с този голям и изнесен напред ролков водач няма да стане. Варианта е алуминиев водач и синтетично въже, но пък и аз няма да я ползвам, чак толкова често тази лебедка и не знам.
                LR Disco II 99 - TD5
                www.lre-bulgaria.org

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                  Ето какво намерих като инфо за пружините на Д2, то много пружини, много варианти, страшна работа - http://www.discopedia.info/index.php?title=D2Coils
                  LR Disco II 99 - TD5
                  www.lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                    Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                    Браво, харесва ми как за всичко си помислил. Много добре се е получило. За съжаление аз ще трябва да режа решетката и гредата. Ключ-масата е задължителна след като видях тук, на един колега във форума, как му се е смачкал ролковия водач. Пред мен стои въпроса, къде да сложя номера, и аз обмислях вариант да е на някакви панти на пружини пред водача и само да си го отместваш надолу и да издърпваш въжето, но с този голям и изнесен напред ролков водач няма да стане. Варианта е алуминиев водач и синтетично въже, но пък и аз няма да я ползвам, чак толкова често тази лебедка и не знам.
                    И при мен беше такава диеламат със синтетичното въже, но то гние, още повече за цели като нашите, рядко се разгъва и държи влагата навито. След два часа ще сме направили чугунения водач и ще го снимам, мисля, че това ще е чудесното решение и за теб. Той е същият като алуминиевия, просто е от чугун. Чугунът е богат на въглерод и със стоманеното въже прави лагерна двойка и не го хаби. А и по принцип винаги, когато трябва да се извадя от някъде предпочитам, ако има възможност да позиционирам въжето с полиспастна ролка и да пречупвам ъгъла през нея, а не през водача на бронята. Отивам да наглася водача, мисля, че ще ти хареса компактното решени. Тия огромни ролки.... както си караме джипките из градовете, ако чукнеш дори и леко някой, не дай си боже човек ще го потрошиш, много са груби
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                      Това е чугунената плоча, просто трябваше да използвам дупките за крепежите, направени за ролковия водач, затова и я правих. Препоръчвам ти от Вромос да си купиш готова, ако решиш да го правиш така, около 70-80 лева някъде беше, ето линк - http://vromos.com/product_show.php?ProductID=160. Не взех от Явор, защото дупките за крепежите са на друго място, където аз нямам възможност за монтаж.


                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d.jpg
Прегледи:1
Размер:161.0 КБ
ID:5359592
                      ТКЗС за цял живот

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                        Здравейте колеги! След като джипката се навири прекалено много (75мм) с тези Bearmach пружини, реших и ги махнах. На тяхно място сложих старите си пружини, но с 25 мм подложки. Пружините ги смених по метода на Lucky 8 и клипчето им в http://www.youtube.com/watch?v=Pkz0N...eature=related. Има само една малка подробност, предния кардан опира в гредата отдолу и се налага да се свали от към диференциала. На смимка 3 се вижда как съм го развил. Оставих го на един полуразвит болт и просто си го отмествах нагоре. После и кормилната щанга свалих, защото при разпъване с крика на моста надолу, за да влезе пружината, на демпфера му остава малко да се прецака. Иначе като цяло метода на Lucky 8 е добър.

                        След като бях влязъл в бокса реших да сложа и лебедката. Прилагам и малко снимки от монтажа и рязането. Регистрационния номер е хванат на две шини, които пък от своя страна са захванати между ролковия водач и бронята. Купух един ключ маса 525А при 12V за лодка. Хареса ми защото беше скрит, т.е. в кутийка а не като другите открити.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:201.5 КБ
ID:5363740Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:112.2 КБ
ID:5363741Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:149.5 КБ
ID:5363742Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:258.1 КБ
ID:5363743Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:198.1 КБ
ID:5363744Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:2
Размер:145.9 КБ
ID:5363745Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:2
Размер:161.9 КБ
ID:5363746Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:2
Размер:151.6 КБ
ID:5363747Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:1
Размер:187.0 КБ
ID:5363748Натиснете снимката за да я уголемите

Име:99.jpg
Прегледи:2
Размер:196.1 КБ
ID:5363749Натиснете снимката за да я уголемите

Име:999.jpg
Прегледи:2
Размер:160.4 КБ
ID:5363750Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Disco2_fr_spacers.jpg
Прегледи:1
Размер:47.8 КБ
ID:5363751
                        Последно редактирано от Радослав Стефанов; 11-04-12, 08:13.
                        LR Disco II 99 - TD5
                        www.lre-bulgaria.org

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                          Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                          Здравейте колеги! След като джипката се навири прекалено много (75мм) с тези Bearmach пружини, реших и ги махнах. На тяхно място сложих старите си пружини, но с 25 мм подложки. Пружините ги смених по метода на Lucky 8 и клипчето им в http://www.youtube.com/watch?v=Pkz0N...eature=related. Има само една малка подробност, предния кардан опира в гредата отдолу и се налага да се свали от към диференциала. На смимка 3 се вижда как съм го развил. Оставих го на един полуразвит болт и просто си го отмествах нагоре. После и кормилната щанга свалих, защото при разпъване с крика на моста надолу, за да влезе пружината, на демпфера му остава малко да се прецака. Иначе като цяло метода на Lucky 8 е добър.
                          Едни скоби за пружини щяха да ти спестят цялото разглобяване...

                          Въпрос - къде прави подложките и намира ли ти се чертеж за задни? Доколкото виждам си ги направил на пакет - лепи ли ги или се крепят само на болтовете?
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                            Имах и скоби за пружини, но беше много неудобно с тях, голямо навиване трябваше а и едни такива стърчащи бяха, все опираха където не трябва. Подложките ми ги прави един стругар, който си ползвам от години тук в Габрово. Не са лепени, държат се само с болтовете. За съжаление нямам чертеж на задни, но мога да ти сътворя един такъв. Имам две нови възглавници и мога да измеря зъбчето за захващане. То е по-специфичното, другото не е проблем. Ето една снимка на задни.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6256469101_9e5de63dbd.jpg
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5363773
                            LR Disco II 99 - TD5
                            www.lre-bulgaria.org

                            Коментар


                            • #29
                              Re: От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Д2

                              Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                              Ти какви ще слагаш колега shaterhand? Те моите се водят Heavy Duty, но реално уж са Medium duty защото Rate-a им е 195 lb/in. - free length 395 mm. По спесификации на Bermach трябваше да са +30 мм а те реално са +2 inch. Сега жипката стои като пенсионер взел виагра. Иначе 40 кг лебедка, 30 кг броня и 15 кг защита - 85 кг.
                              [ATTACH=CONFIG]432592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]432593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]432594[/ATTACH]

                              Понеже ти обещах да се върна с инфо след като сложа пружините -да, камиончето се вдигна с около 5 см. Вляво е с 1-1,5 по=висока. Не съм пробвал като се кача дали ще се изравни. Важното е, че сутрин не намирам Ленд Лорда клекнал за сутрешен тоалет...
                              Возията особено отпред се промени драстично - много по-добре се поемат неравности от всякакъв характер, да не кажа направо меко... Отзад не забелязвам засега разлика с въздушното. Като изляза на асфалт с по-голяма скорост ще тествам.
                              Утре е добър дъждовен ден да направя няколко леки теста по черно...
                              Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
                              LZ2РSD

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за предни пружини Bearmach на Land Rover Discovery 2 Td5

                                Явно старите ти пружини отпред са били доста поомекнали, също като моите. Сега след като сложих подложки нещата се пооправиха, а при теб трябва да е доста по-добре, защото от една страна новите ти пружини са +2 инча и от друга страна са и нови. А как стои Лорда, има ли разлика отпред и отзад в нивото? Някой колеги след новите пружини се налага да слагат подложки, за да се оправи стойката отзад. При теб Лорда отпред навирен ли е или всичко си е нормално? Качи някоя снимка да го видим. Амовете предполагам и те са на Терафирма?!
                                LR Disco II 99 - TD5
                                www.lre-bulgaria.org

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X