Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с кардан или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с кардан или не?

    djidjo, благодаря.
    Явно ще го пращам в Кубрат.
    Менюала го имам:



    Това, което забелязах сега е, че там пише шлиците да са откъм моста, а при мен бяха откъм раздатката.
    Как са при вас?

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с кардан или не?

      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      djidjo, благодаря.
      Явно ще го пращам в Кубрат.
      Менюала го имам:




      Това, което забелязах сега е, че там пише шлиците да са откъм моста, а при мен бяха откъм раздатката.
      Как са при вас?
      Мойте съм ги въртял в двете положения и няма никаква разлика.Виж в мануала как е нарисуван кардана със шлиците към спирачката!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с кардан или не?

        Пичове, на картинката е показан заден кардан. Предният е с шлиците към раздатката.
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с кардан или не?

          Да, там пише шлиците да са в посока напред, т.е. задния да е към раздатката, а предния към моста.
          Текста, който съм оградил.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с кардан или не?

            Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
            Понеже и аз имам подобен проблем, да споделя, че при мен вибрациите изчезват не само по инерция, но и при по-високи обороти на по-ниска предавка. Миналата есен или края на лятото смених карето към раздатката заради вибрации. Беше си разпиляно доволно. Белязах всичко, не съм вадил двете части от към шлиците, но вибрациите, макар и по-слаби, продължиха. Гресирам, мисля, достатъчно редовно. Имам съмнения в раздатката - има някакъв луфт, но и не съм вадил задния кардан за да съм сигурен. Ще го направя като се постопли - сега и без друго повече от 50км/ч не вдигам. А може и карето да е било менте, знам ли за двадесетина+ лева колко е японско.
            Аналогичен е случаят и при мен. Вибрации в краката ми при скорости над 80-85 км/ч, при изключване от скорост изчезват, на скорост не са постоянни, т.е. веднъж ги има друг път не. Купих си каре, защото както Цецо го е описал на друго място при гресиране изчезват, после пак се появяват, сваляха карданите - каретата били здрави, да съм чакал да се развибрира повече. Интересното е че понякога вибрацията се влияе от настилката, което подкрепя теорията за резонанса.
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с кардан или не?

              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
              Да, там пише шлиците да са в посока напред, т.е. задния да е към раздатката, а предния към моста.
              Текста, който съм оградил.
              Ето една картинка / от 2-ка е, ама това намерих/Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prop1.jpg
Прегледи:1
Размер:82.8 КБ
ID:5350062:
              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с кардан или не?

                Ако тефлоновото покритие е наред,би трябвало да имаш един двоен шлиц.Т.е. не би трябвало да можеш да го зацепиш на друг ъгъл.Поне при 300 ТДИ е така.Друга причина е неправилно монтирано каре-някоя чашка да е набита повече.Погледни да няма разстояние между зегерката и чашката.По голямата гресьорка няма да е проблем само ако не опира някъде.
                Успех.
                Последно редактирано от B58; 21-02-12, 09:50.
                0888 364 731

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X