Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с кардан или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с кардан или не?

    След смяна на каре на предния кардан и незацепване на шлиците в оригиналното положение се получиха вибрации.
    Свалих пак кардана, зацепих шлиците така, че двете вилки да са успоредни, вибрациите намаляха, но пак ги има около 50-60км/ч
    Пак го свалих, завъртях на 180 градуса, вибрациите се увеличиха малко.
    После видях в книгата за 300тди, че двете вилки не трябва да са успоредни, а на някакъв ъгъл.
    На кардана има стрелка, но на вилката не съм сигурен кое е точния белег.
    Сложих го според една черта, но не ми прилича на оригиналната.
    Интересното е, че веднага след монтаж няма вибрации, а след 20-30 км се появяват и се увеличават.
    Пробвах със свален кардан, но не съм карал повече от 4-5 км.
    Някой може ли да каже със сигурност къде се намира и какво представлява белега на вилицата, на който да се зацепи кардана за 200ТДИ?
    Карето, което сложих е Бритпарт. Гресьорката му се счупи и я смених с малко по-дълга, но не вярвам 1-2гр да влияят толкова.
    В краен случай ще го пращам в Кубрат, но искам да видя дали няма да мога да се оправя сам.

    П.П. Шлиците са перфектни.
    Последно редактирано от Ivan_J; 20-02-12, 08:53.

  • #2
    От: Проблем с кардан или не?

    Много е важно да се зацепи на същото място. Ако не го направиш отиваш на баланс.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с кардан или не?

      Ванка,аз раглабях мойте и двата,тази стрелка на кардана не сочеше към никакъв белег от страна на вилката.Ако искаш довечера да ги снимам?Двете карета не са успоредни.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с кардан или не?

        Снимай ако можеш и преброй колко шлици е разминаването, да имам база са сравнение. Благодаря предварително.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с кардан или не?

          Колегата Scaramouche ти го е казал, при разглобяване на кардана бележиш, защото, ако не го зацепиш правилно отиваш на баланс.
          Другия вариант е до кога ще ти издържат нервите да тестваш да го зацепваш шлиц по шлиц.....
          Поздрави
          "Bis dat qui cito dat"

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с кардан или не?

            Аз лично не знам на друга кола кардана да е зацепен едно към гьотере.Водят го дефазиран,на 30 градуса,в резултат на което постоянно заминава задното каре на предния кардан.Поради разликата в ъгловите скорости.Отделно от това,самите кардани и карета са слаби за толкова голяма джипка и въпреки че е фул-тайм,натоварването в/у тях явно е голямо и заминават бързо.
            УАЗ-вия кардан е доста по-здрав и с по-големи карета и въпреки че е побългаряване е едно добре решение на проблема...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с кардан или не?

              Слагай УАЗ-ов. Ще излезе колкото е баланса+транспорта. Само трябва да се прекарат отворите на фланеца на 10мм.
              ПП Що не го бележи преди да го разглобиш?! Сега - на здрава глава - болест.
              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с кардан или не?

                Аз след като скъсах за 3 ти път предното каре, отидох при майстори със стенд за баланс и ги накарах и на двата кардана да ми сменят каретата с по-големи и здрави и да балансират всичко, цялата работа им отне 2 дена със заваряне и преправяне на всичко и ми излезе 250лв. за всичко и дори се увеличи ъгъла по-който може да се наклони кардана. Аз съм от Бургас, но съм сигурен, че ще има подобни майстори ако се разтършуваш и във Варна.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с кардан или не?

                  Щот съм новобранка в карданите
                  С витарката нямах почти никакви грижи, а с това животно все съм под него
                  За уазовия кардан - само отворите на ф10 ли се прекарват, друго няма ли?
                  Преден или заден да търся?

                  Добре де, защо като изключа от скорост, вибрациите изчезват? Кардана не спира да се върти
                  Последно редактирано от Ivan_J; 20-02-12, 14:55.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с кардан или не?

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    ........., а с това животно все съм под него
                    За уазовия кардан - само отворите на ф10 ли се прекарват, друго няма ли?
                    Преден или заден да търся?

                    Добре де, защо като изключа от скорост, вибрациите изчезват? Кардана не спира да се върти
                    Така е, бате с Ленд Ровъра . То си станА УАЗ-ка. А за нея Стефан казваше, че било като при секса. Ту си отгоре, ту си отдолу.
                    Нищо не се пипа по кардана друго. Каретата са с по-голям ъгъл. Незнам кой точно кардан е, защото моя ми го дадоха бонус към тунинга на предния мост. По спомен са 3 дължини. Взимаш ролетката и мериш. Моят работи малко по-отворен при шлиците, което значи, че е по-къс. Иначе в София ми искаха за скъсяване и баланс 100 лв. Ако искаш, имам един кардан със заминали карета и мога да се разделя с него за 50 лв., но по-добре потърси във Варна. Иначе - както каза Влади - шлиц по шлиц.
                    А вибрациите изчезват по инерция заради отпадането на резонанса. Това вие машинкаджиите трябва по-добре да го обясните, аз съм прост геодезист.
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с кардан или не?

                      Незнам колко много се чупят, ма аз 2,5 години си карах без да съм имал проблеми - преди тва - Господ знае още колко.
                      Купих си нов кардан, въпреки уверенията на Соти (шоп съм си, кво да праа) от Падок - цената е около 200 кинта нов - комплект с каретата и нови болтове (Андро - останаха при теб - да ми ги приготвиш да си ги взема)!

                      Просто ти го споменавам като опция - сам си избира всеки.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с кардан или не?

                        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                        .
                        А вибрациите изчезват по инерция заради отпадането на резонанса...
                        Понеже и аз имам подобен проблем, да споделя, че при мен вибрациите изчезват не само по инерция, но и при по-високи обороти на по-ниска предавка. Миналата есен или края на лятото смених карето към раздатката заради вибрации. Беше си разпиляно доволно. Белязах всичко, не съм вадил двете части от към шлиците, но вибрациите, макар и по-слаби, продължиха. Гресирам, мисля, достатъчно редовно. Имам съмнения в раздатката - има някакъв луфт, но и не съм вадил задния кардан за да съм сигурен. Ще го направя като се постопли - сега и без друго повече от 50км/ч не вдигам. А може и карето да е било менте, знам ли за двадесетина+ лева колко е японско.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с кардан или не?

                          Кардана ми по принцип е здрав, шлиците и тефлона са перфектни.
                          Ако не успея да му улуча мястото с помоща на снимките от djidjo, ще сменя това каре от Шитпартс с по-марково и ще го пратя на баланс.
                          В Кубрат цените са доста поносими:

                          1. Джипове, леки и лекотоварни автомобили до 3500кг:

                          1.1. Динамичен баланс - от 20 лв. до 40 лв.

                          1.2. Смяна каре - от 10 лв. до 20 лв.

                          1.3. Смяна шлицева двойка - от 30 лв. до 50 лв.

                          1.4. Смяна висящт лагер - 10лв.

                          1.5. Смяна тръба - от 30лв. до 50 лв.
                          Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                          Това вие машинкаджиите трябва по-добре да го обясните, аз съм прост геодезист.
                          Аз съм прост инж. по телекомуникации
                          Последно редактирано от Ivan_J; 20-02-12, 18:34.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с кардан или не?

                            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                            Ако не успея да му улуча мястото с помоща на снимките от djidjo,
                            Май ще те разочаровам,имам два предни кардана на единия вилката е изместена с три шлица спрямо оригиналния белег.

                            Тези с центрите ги правих аз,един към друг.
                            Виж как стоят каретата едно спрямо друго

                            За жалост този който в момента е на джипа няма нищо общо с този на рафта.Като цяло забелязах,че каретата се разминават с един шлиц на ляво,но не се влияят от белега който имат от завода.

                            Съжалявам,че не мога да ти помогна повече и искренно ти съчувствам като знам колко болта развиваш всеки път.Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с кардан или не?

                              Аз имам ремонтно ръководство за Д1' /до '94/ за всички мотори, но не е в мен. До ден 2 ще видя ъгъла на дефазиране. Друг вариант - виж от колега.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X