Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

    Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
    FPR-a е чисто нов има няма 5000 км.
    OK.
    Тогава погледни куплунга. Ако е омаслен, го изчисти и виж дали ще има промяна, но се подготви да си поръчаш нови кабели за дюзите, а заедно с тях и шайбите и о-пръстените, та да направиш всичко с едно разглобяване. Всичките тия работи струват към 35 паунда в Падок, барабар с данъка.
    Докато ги чакаш да дойдат я закачи на тестер и гледай какво се случва в движение - налягане на гориво, налягане в колектора, показания на MAF-a, тайминг на дюзите.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #17
      От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

      Не каза дали си пробвал с байпаса за който писах ...

      Друго, което може да провериш/почистиш е MAP сензора(намира се на входящия колектор), както и да покараш с разкачен MAF ... за всеки случай. Може да се опиташ да раздвижиш уейстгейта - да не се заял нещо (щтракваш едни 'чираци' на стеблото на актуатора и напъваш - иска си доста голямо усилие) ...
      LR Disco II, Td5

      Коментар


      • #18
        От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

        Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
        Не каза дали си пробвал с байпаса за който писах ...

        Друго, което може да провериш/почистиш е MAP сензора(намира се на входящия колектор), както и да покараш с разкачен MAF ... за всеки случай. Може да се опиташ да раздвижиш уейстгейта - да не се заял нещо (щтракваш едни 'чираци' на стеблото на актуатора и напъваш - иска си доста голямо усилие) ...
        Тия всичките работи могат да обяснят загубата на тяга под товар, но не и претрисането на празен ход. А и насилствените действия с актуатора хич не са препоръчителни.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #19
          От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

          Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
          Не каза дали си пробвал с байпаса за който писах ...

          Друго, което може да провериш/почистиш е MAP сензора(намира се на входящия колектор), както и да покараш с разкачен MAF ... за всеки случай. Може да се опиташ да раздвижиш уейстгейта - да не се заял нещо (щтракваш едни 'чираци' на стеблото на актуатора и напъваш - иска си доста голямо усилие) ...
          И той е нов. Смених го заедно с FPR-a.
          Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
          Discovery 2.5 TD5 2000 EX
          Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

          Коментар


          • #20
            От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            Я си погледни куплунга (червения) на ECU-то и ако има масло, го изчисти хубаво с контактен спрей.
            Принципно симптомите навеждат и на смяна на уплътнителите на дюзите - месинговите шайби и О-пръстените.
            Освен това, не е зле да огледаш и FPR-а.

            Това дето тресе на и на празен ход, не го беше казал отначало.
            Това беше. Масло в куплунга. Тази информация беше много полезна! Благодаря! Ето и едно добро описание нам колега ка се решава проблема http://www.discovery2.co.uk/Injector_harness.html. Трябва ми Help къде в Paddock да търся въпросните кабели?
            Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
            Discovery 2.5 TD5 2000 EX
            Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

            Коментар


            • #21
              От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #22
                От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

                По ефтино излиза да си поръчаш само гарнитурата на капака за клапаните (хубаво е да се смени и при смяна на кабелите-защото се отваря и при двете положения) и след като отвориш ще видиш на самата букса отвътре (от към клапаните) има 2 опръстена .Сменяш ги и си готов
                Безгрижен , галантен и делови -Grand Cherokee 2,7crd / L.R. Discovery Td5

                Коментар


                • #23
                  От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

                  Колега, ти не видя ли, че постовете по темата са от миналата година и колегите отдавна са решили и забравили проблема!
                  LR Disco II 99 - TD5
                  www.lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • #24
                    От: LR Discovery II TD5 - Придърпване при скорост 110 - 140

                    Здравейте колеги. След направеното от мен пълно обслужване на дискавъри 2-йката, която закупих преди месец стигнах и до червената букса на компютъра на двигателя. Е за мое съжаление има масло там, не много но има. Не ми създава никакви проблеми но все пак искам да го оправя преди да почне. Та от горния линк ще поръчам кабелите за дюзите и тогава възникна въпроса от къде да закупя шайбите и о-пръстените за същите. Може ли да ми дадете линк към паддок за тези части, защото не успях да ги намеря там и след един час ровене. Благодаря и желая здраве на всички Ви.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X