До: Freelander - предно или задно предаване на сухо?
	
		
			
			
				
	
Ето така става като слушаш Соти 



Разбери, виското е пакет дискчета наредени нагъсто в кутия с течност която си променя вискозитета според нагряването. Колкото повече се нагрява, толкова по-гъста става. Тези дисчета са свързани с двата вала които влизат от двете страни на тази кутия през едно - едното към първия, второто към втори и така подред до края. Когато валът който излиза от скоростите на Фрийлендъра и този от задния диф се въртят с еднаква скорост то отпред назад се предава само около 5% - колкото е триенето между дискчетата в покой. Като предния мост почне много да боксува, се получава разлика в оборотите на двата вала - задните колелета си седят в случая спокойно. И при превъртането на едните дискове спрямо другите те почват да загряват течността вътре в корпуса. Тя съответно се сгъстява и все повече въртящ момент отива назад.
					
					Първоначално публикуван от emanuilis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		



Разбери, виското е пакет дискчета наредени нагъсто в кутия с течност която си променя вискозитета според нагряването. Колкото повече се нагрява, толкова по-гъста става. Тези дисчета са свързани с двата вала които влизат от двете страни на тази кутия през едно - едното към първия, второто към втори и така подред до края. Когато валът който излиза от скоростите на Фрийлендъра и този от задния диф се въртят с еднаква скорост то отпред назад се предава само около 5% - колкото е триенето между дискчетата в покой. Като предния мост почне много да боксува, се получава разлика в оборотите на двата вала - задните колелета си седят в случая спокойно. И при превъртането на едните дискове спрямо другите те почват да загряват течността вътре в корпуса. Тя съответно се сгъстява и все повече въртящ момент отива назад.




 
							
						
 
							
						


 
							
						

Коментар