Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как работи 4Х4 режима при FreeLander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Не знам за колко години, това са тайни знания за метеоролози, Волф и Дитц. Колко сняг, колко сол ... В Питер изгниват за три години, вярно там е несравнимо по-влажно от София.

    Коментар


    • #17
      Въпрос за LR Freelander - full time 4x4 ли е?

      Искам да попитам,Фрееландера Фулл Тайм ли е . Не мога да преценя когата го напъна предните въртят а задните не , а понякога и обратно ???
      Някой ако знае ще съм му много благодарен.

      Коментар


      • #18
        фултайм е, а въртят когато си искат щото 4х4 ти е през ABS-a когато прецени тогава зацепва, а не когато ти искаш.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          Това не е много хубаво щото може да се подведе някой път .

          Коментар


          • #20
            Повече е на предно-т.е. Предното е 100% винаги а задното е през вискомуфа на кардана, която осигурява въртящ момент до определена стойност и позволява приплъзването на предния спрямо задния мост в завоите по асфалт.
            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Asen - Dezki
              Повече е на предно-т.е. Предното е 100% винаги а задното е през вискомуфа на кардана, която осигурява въртящ момент до определена стойност и позволява приплъзването на предния спрямо задния мост в завоите по асфалт.
              А знаеш ли дали има междинен диф.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от fanatic
                фултайм е, а въртят когато си искат щото 4х4 ти е през ABS-a когато прецени тогава зацепва, а не когато ти искаш.
                Пълни глупости.АБС-а няма нищо общо със зацепването.Това го прави тракшънконтрола в следствие на вискосъединител(поне при мен е така).Но АБС-а участва само когато се спира.
                Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Bobkata
                  Първоначално публикуван от fanatic
                  фултайм е, а въртят когато си искат щото 4х4 ти е през ABS-a когато прецени тогава зацепва, а не когато ти искаш.
                  Пълни глупости.АБС-а няма нищо общо със зацепването.Това го прави тракшънконтрола в следствие на вискосъединител(поне при мен е така).Но АБС-а участва само когато се спира.
                  Мм, май не си прав. Тракшън контрола действа като прихване боксуващото колело (с ABS-a) за да прехвърли към другото от същия мост.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Bobkata
                    Първоначално публикуван от fanatic
                    фултайм е, а въртят когато си искат щото 4х4 ти е през ABS-a когато прецени тогава зацепва, а не когато ти искаш.
                    Пълни глупости.АБС-а няма нищо общо със зацепването.Това го прави тракшънконтрола в следствие на вискосъединител(поне при мен е така).Но АБС-а участва само когато се спира.
                    Егати "толерантния" форум.

                    Коментар


                    • #25
                      В момента не мога да взема нито една от страните защото все още не съм наясно със тази цялата бъркотия (Виско Муфа , Тракшън Контрол ,.... и тем подобни).

                      Коментар


                      • #26
                        Аз казвам как е при моята,защото съм разучил действието.На Ровъра може и да е малко по-различно.Самия АБС не действа,само датчиците които пращат сигнал кога колелото боксува.Но според мен едно е да дойства 1 датчик,друго е да действа целия АБС.
                        Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                        Коментар


                        • #27
                          При мен когато пробуксува предно колело,въртящия момент се прехвърля към задния мост,а не към съседното колело.
                          Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                          Коментар


                          • #28
                            Порови се малко във форума,много се изписа за тази система(еле па Я колко изписах ).Но с две думи:постоянно 4х4,с водещо предно и виско-съединител(на кардана),без раздатка(бавни нЕма,ама не му и трЕбват ),с ABS и ТС,система за спускане.Много готино SUV-че.
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Bobkata
                              При мен когато пробуксува предно колело,въртящия момент се прехвърля към задния мост,а не към съседното колело.
                              На теб системата ти е Японска,на Нисан.И Хонда я ползва(а твърдят че е тяхна разработка).Фрийлендъра няма нищо общо,съвсем различно е...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                Дано да си го карам дълго . На пътя и извън него .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X