Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Съвети и мнения преди покупка на Рейндж Ровър Класик

    За пореден път БЛАГОДАРЯ колеги, точно за такова бичуване говорех
    Май наистина не съм рзбрал добре. Аз останах с впечатление че няма блокаж а то имало автоматичен ..... доста още трябва да паса , но наистина съм се влюбил в този автомобил и ако продавача се съгласи с предложената от ме сума и всичко е наред се надявам до края на седмицата и аз да се возя на зверче )))
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • От: До: Съвети и мнения преди покупка на Рейндж Ровър Класик

      Ех, толкова се развълнувах, че съм изял една буква

      Така , сега малко поуспокоен , да попитам за някакви слаби места ....или характерни за модела , за които да гледам при огледа
      Другия вариант, решил съм да я заведа на някой сервиз за обстоен преглед, даже ми препоръчаха човек от форума
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • От: Съвети и мнения преди покупка на Рейндж Ровър Класик

        Е че това е Ровър все пак.Слаби места колкото си искаш.
        Ако е ВОГ гледай салона да е запазен, климатика да работи, люка да не заяжда, ел седалките да работят-понякога паметта на седалките се е..ва, важно е кожата не седалките да е запазена, отоплението на предното стъкло да работи(че е скъпичко), АБС а провери и такива работи...
        Ако не е ВОГ потърси си ВОГ.
        Иначе механиката кавото и да има оправя се...
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • От: Съвети и мнения преди покупка на Рейндж Ровър Класик

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Е че това е Ровър все пак.Слаби места колкото си искаш.
          Ако е ВОГ гледай салона да е запазен, климатика да работи, люка да не заяжда, ел седалките да работят-понякога паметта на седалките се е..ва, важно е кожата не седалките да е запазена, отоплението на предното стъкло да работи(че е скъпичко), АБС а провери и такива работи...
          Ако не е ВОГ потърси си ВОГ.
          Иначе механиката кавото и да има оправя се...
          Благодаря и ако сега ми кажеш как да проверя всичките тея неща или да отида до някой сервиз и да им кажа , че искам да ми тестват това и това
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • Range Rover Classic, кой дизел и година да си взема.

            Здравейте колеги
            от доста време се оглеждам за джип.след доста размишления се спрах на range rover classic.ще се ползва зимния период, като ходя на палатки,скари и разходки, като се качвам пак по планините да спортувам (планинско колоездене) и в моменти когато леката кола е по сервизи. от доста време търсшувам форуми за да си отговоря на въпросите, но така и не успях.спрял съм се на дизел.обаче не знам кой, 2.4 тди или 2.5 тди.имам приятел, който продава 89г 2.4 тди за 4000 лв.не е каран никога в гората и е обслужен- нови амове, гуми, ролки ремъци масла по двигателя, ск. кутия и мостове.Но след кратък оглед в мобилето виждам, че за тези пари може да се вземе и 90-и някоя година 2.5 тди.може ли да ми дадете някои съвети, кои мотор и година е най-добрия вариант.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-04-11, 21:06.

            Коментар


            • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

              2.4 и 2.5 са двата VM-ски двигателя - вторият е по-нов.
              И противно на всички тук бих ти казал, че там всичко е на късмет - аз моя вече 2г. го карам, сериозно и в гората.
              С най-псуваният двигате 2,5 VM...
              И понеже не разбирам от "обслужване" - не го и обслужвам
              Знам дупката за маслото и тази за антифриза - гледам да има нещо вътре, ма от време на време
              Та - всичко зависи от предишните собственици - щом имаш
              имам приятел, който продава 89г 2.4 тди за 4000 лв.не е каран никога в гората и е обслужен- нови амове, гуми, ролки ремъци масла по двигателя, ск. кутия и мостове.
              не се замисляй - вземи него.
              Все пак колата е на 20+ години - ще има какво и ти да ремонтираш по нея
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                Колега, след като си се спрял на тази машина гледай двигателя да е 2.5(300TDI)
                т.е. двигателя трябва да изглежда така:

                Тези с двигател 2.4 са италианските VM и са доста проблемни - не, че тук няма хора, които карат такива, просто този двигател не е много читав(мое мнение)
                Самия двигател изглежда така:

                На твоя приятел му кажи да се гръмне, за тези пари можеш да вземеш в добро състояние V8, макар и да е 3.5, а не 3.9(които са по-добри)
                Като година колкото по-нов толкова по-добре, но всяко правило си има изключения.
                Поздрави и успех
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                  Това, което Влади еказал, е напълно правилно. Скоро страхотен Класик с 300 Тди двигател и от 1994 година замина за към 4500 лева. Ако имаш избор, взимай с английски двигател или бензин( че нали пишеш за каране зимата). Тоя 2,4 от тя година е доста скъпичък.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • Re: От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                    Колега vladivladi мерси много за снимката на 300тди.Днес огледах пак класиците в мобилето и да, за 4000 лв. може да се вземе къде къде по нов като година.
                    Вярно, че на моя човек е с нови амове и гуми , ама така и така ще искам да го вдигам и да му слагам ГУМИ няма смсъл да се набутвам излишно с такава сума за 89 година кола. Еми впускам се за огледи , ако трябва ще изчакам малко време докато не изкочи някои хубав дизел.
                    Имам още въпроси:
                    - колко големи гуми побира колата , без рязане с нормално окачване и съответно с 2" окачване?
                    - като части лесно ли се намират в България?

                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте.
                    Прочетохте ли това
                    ...ЦЪК
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-04-11, 21:07.

                    Коментар


                    • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                      Скоро си правих бюджетен лифт 2' - комплект амове+пружини от падок дойдоха до вратата ми за малко над 500 кинта.
                      С гуми 235/85/16 трябва само малко да се резне отпред.
                      Има и още няколко неща, които трябва да се сменят.
                      Има няколко теми тук за повдигане на Рейнджове - потърси и прецени кой вариант ще предпочетеш.
                      Но моят съвет е първо да си го купиш, после да покараш няколко месеца, десетина разходки примерно.
                      Рейнджа в оригинален вид си е много добър за не-хард изпълнения от всякакъв вид.
                      Когато стигнеш до решението, че ще се повдига - ще го познаваш достатъчно, че да ти е ясно какво искаш
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • Съвет за покупка на Range Rover Classic

                        Здравейте колеги,


                        От няколко години имам огромното желание да се сдобия с Range Rover Classic, но едва сега имам реалната възможност да го направя. Основната цел, за която смятам да го използвам са разходки сред природата, първоначално по-леки, с течение на времето по-сериозни.
                        В момента имам възможност за първоначална инвестиция около 5000 лв. като за следващата година ще мога да вложа още толкова в поддръжката и модификацията на автомобила. За съжаление нямам 10000 кеш за да се възползвам за лятната промоция на колегата nixn.

                        Изискванията, които съм си поставил са:
                        • бензинов двигател, с предпочитания към 3.9
                        • климатик
                        • запазен салон
                        • да няма нужда от сериозни ремонти към момента на продобиването
                        Вчера в автокъща видях един екземпляр, който се доближава до изискванията ми - производство 1988г. 3.5 injection, ръчна скоростна кутия, климатик,отвратителен ролбар, 2 инча лифт и метанова уредба. Съдейки по лепенките в коша на мотора, автомобила е внасян от Италия. Външният вид на автомобила е по-скоро клонящ към незадоволителен. В обявата е обявен за произведен 1993 г., което не е така и километража е със показание 000010 . Крайната искана цена е малко под 4500 лв. с български номера, данък и винетка - автомобила не е нов внос.

                        Тук идват и моите въпроси:
                        1. Съвет за Сервиз или колега от София, който има опит с марката - интересува ме състоянието на мотор, окачване (тъй като е с лифт, за мен е важно да знам качествено ли е изпълнено или е ТНТМ), ходова част и степента на изгниване. Като цяло ми е необходима оценка на първоначалните разходи, които трябва да направя ако реша да го купя.
                        2. Тъй като не съм привърженик на газификацията, а и факта, че бутилките за метан (3 бр.) не оставят никакво място за багаж в багажника, смятате ли че може да бъде свалена и продадена? Собственика на автокъщата ми предлага 700 лв. по ниска цена ако си я задържи - на мен това предложение ми звучи разумно, но всеки съвет ще е от полза. Държа да отбележа, че съм съвсем наясно с разхода на този мотор и за мен е приемлив спрямо нуждите, за които смятам да го ползвам.
                        Всеки отговор на въпросите ми ,коментар или съвет ще ми бъде полезен при вземането на решение.

                        Поздрави,

                        Галин
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 26-08-11, 20:36. Причина: Линк към mobile.bg
                        RRC 3.5 ‘85
                        RRC 3.9 ‘93
                        Jeep XJ 4.0 ‘93

                        Коментар


                        • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                          Съжалявам за директния линк към обявата, прикачам актуални снимки на автомобила.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_3.jpg
Прегледи:1
Размер:47.7 КБ
ID:5298808Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_5.jpg
Прегледи:1
Размер:45.2 КБ
ID:5298809Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_6.jpg
Прегледи:1
Размер:39.9 КБ
ID:5298810Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_9.jpg
Прегледи:1
Размер:41.5 КБ
ID:5298811Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_11.jpg
Прегледи:1
Размер:22.3 КБ
ID:5298812Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21303505771787686_14.jpg
Прегледи:1
Размер:49.9 КБ
ID:5298813
                          RRC 3.5 ‘85
                          RRC 3.9 ‘93
                          Jeep XJ 4.0 ‘93

                          Коментар


                          • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                            Колега, гледах и аз тази обява от любопитство, но не си струва. Наш колега от Форума, един от най-големите познавачи на тоя модел ЛР в момента продава отличен 3,9 бензин и при това ВОГ. Обявил го е за малко по-висока цена, но за клиент мераклия ще слезе под 6000. Виждал съм колата, страхотна е и е само на 80 000 реални км. Ако те инетерусав повече подробности, звънни ми на 0887590528 за повече подробности. Ще те свържа с продавача.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                              За съжаление по независещи от мен причини бюджета за покупка е замразен до края на годината. Благодаря за желанието за съдействие, мисля че съм виждал въпросният Range в сайт за обяви (ако е с пловдивска регистрация е той) и наистина изглежда отлично. Като дойде момента (дано да е по-скоро) ще се консултирам отново.
                              RRC 3.5 ‘85
                              RRC 3.9 ‘93
                              Jeep XJ 4.0 ‘93

                              Коментар


                              • От: Съвети и мнения преди покупка на Range Rover Classic

                                Този същия 3.9 ВОГ беше обявен в мобиле за 6500. Интересно ми е защо не е обявен и във форума, след като собственикът е член. На снимки изглеждаше много добре, мисля че в Пловдив беше собственикът.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X