От: Скоростната кутия R380 - ремонт или смяна?
	
		
			
			
				
	
Номера се проверява лесно - само трябва да се погледне отдолу. Не съм 100% сигурен,но мисля, че моята трябва да е с префикс 55А и суфикс К (J, K, L и M са суфиксите - последните знаци от номера, които са в общи линии зависими от еволюцията на кутията във времето, докато префиксите се отнасят до типа комплектовка, според модела на автомобила). 
 
	
		
			
			
				
	
Това ме притеснява и мен. В моя случай хлопане от вала на раздатката няма. Огледа, който направих при смяната на двете пластмасови втулки обаче, ме навежда на мисълта, че няма да мога да мина само със стандартния ремонтен комплект. Едно, че почти сигурно ще трябва да се смени и помпата, второ, че не ми харесаха луфтовете във Selector shaft-a, трето, че не ми хареса и състоянието на някои от зъбните колела, които се виждат от горния капак. От друга страна, мисля, че такъв оглед през капака е напълно достатъчен, за да се получи представа за общото състояние на кутията, т.е. би бил достатъчен при избор на кутия "second hand", дори и без да е демонтирана от колата.
В момента, по стечение на обстоятелствата, имам доста повече свободно време, отколкото свободни пари и понеже не виждам нищо особено сложно в устройството на тая кутия, ако тръгна да я ремонтирам, ще го правя сам. Единствените "тънки" моменти в разглобяването са специалните LR инструменти, които се ползват за ваденето на някои от елементите, но имам усещането, че LR малко преекспонират нуждата от тях.
От друга страна, това, което ме притеснява е първо евентуалната необходимост от подмяна и на износени валове и зъбчатки, което наистина ще прати цената на частите в едно друго измерение, и второ - доколко новите елементи ще паснат към вече поизносените такива и няма ли в крайна сметка на края да добия една работеща, но безобразно виеща кутия...
 
В понеделник ще прозвъня софийските обяви, да видя дали ще изскочи някой заек от шапката, а ако някой може да помогне с евентуален оглед на кутии в старозагорската морга, ще съм много благодарен. Ако няма нищо читаво, решението е ясно - Ashcroft. (само дето като им разглеждам сайта и ми се присква да поръчам половината неща дето предлагат, а това тотално ще промени замисъла на "проекта" )
)
							
						
					
					Първоначално публикуван от Tramp
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
					Първоначално публикуван от stoianovm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		В момента, по стечение на обстоятелствата, имам доста повече свободно време, отколкото свободни пари и понеже не виждам нищо особено сложно в устройството на тая кутия, ако тръгна да я ремонтирам, ще го правя сам. Единствените "тънки" моменти в разглобяването са специалните LR инструменти, които се ползват за ваденето на някои от елементите, но имам усещането, че LR малко преекспонират нуждата от тях.
От друга страна, това, което ме притеснява е първо евентуалната необходимост от подмяна и на износени валове и зъбчатки, което наистина ще прати цената на частите в едно друго измерение, и второ - доколко новите елементи ще паснат към вече поизносените такива и няма ли в крайна сметка на края да добия една работеща, но безобразно виеща кутия...
В понеделник ще прозвъня софийските обяви, да видя дали ще изскочи някой заек от шапката, а ако някой може да помогне с евентуален оглед на кутии в старозагорската морга, ще съм много благодарен. Ако няма нищо читаво, решението е ясно - Ashcroft. (само дето като им разглеждам сайта и ми се присква да поръчам половината неща дето предлагат, а това тотално ще промени замисъла на "проекта"
 )
)
							
						


 От толкова скорости остана само 4та .Голяно чудене големи рзисквания  докато не свалих кутията.В събота за около 2 часа беше извън колата и днес започна разглабянето.Свалих трансферната кутия и блокажите мислейки си че проблема е в селекторната кутия,НО не беше там.Разглобих кутията и накрая открих аварията пиньона на първичният вал който се зацепва с пиньона да вторичния бяха станали гладки.Сега предстои да намеря части и да видя кое е по добре да отремонтирам моята кутия или да взема друга втора ръка.Тук в Испания има огромно количество части за тези коли тъйкато са много ползвани.
От толкова скорости остана само 4та .Голяно чудене големи рзисквания  докато не свалих кутията.В събота за около 2 часа беше извън колата и днес започна разглабянето.Свалих трансферната кутия и блокажите мислейки си че проблема е в селекторната кутия,НО не беше там.Разглобих кутията и накрая открих аварията пиньона на първичният вал който се зацепва с пиньона да вторичния бяха станали гладки.Сега предстои да намеря части и да видя кое е по добре да отремонтирам моята кутия или да взема друга втора ръка.Тук в Испания има огромно количество части за тези коли тъйкато са много ползвани. работа по кутията.Поздрави.
 работа по кутията.Поздрави.
							
						 Аз моята в крайна сметка я карах, докато ми изпадна една с последна буква L (от 2004г, които се твърди, че са уж усилени).
 Аз моята в крайна сметка я карах, докато ми изпадна една с последна буква L (от 2004г, които се твърди, че са уж усилени).  
							
						




Коментар