Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Commander 3.0 crd или 4.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Commander 3.0 crd или 4.7

    Здравейте момчета,
    Решил съм да купувам отново джип. Предният ми беше Disco 3 на което счупих двигателя (обичайното), след това карах лек автомобил, но явно веднъж като се качиш на джип и после всичко ти се струва неудобно и нефункционално. Та, сега съм хвърлил око на Jeep Commander, и се надявам че някой би споделил своят опит, приемам всякакви препоръки и съвети.

    Поздрави

  • #2
    5.7. По възможност VVT варианта (при Grand Cherokee тоя вариант е от 2009-та нататък.

    Харчи по-малко по 4.7, върви повече.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      5.7. По възможност VVT варианта (при Grand Cherokee тоя вариант е от 2009-та нататък.

      Харчи по-малко по 4.7, върви повече.
      Бюджет до 20 000 лв, така че 5.7 отпада, а и като се замисля по-добре да е двигател на мерцедес, че тези американските сигурно в БГ ще е зор с ремонти и обслужването 3.0 crd проблемен ли е? Харесал съм едно от германия на 230 000 км. Какво да очаквам, много ремонти или са надеждни. Майстори на Мерцедес ли ги пипат или трябва да търся някой специализран в Jeep?

      Коментар


      • #4
        При така зададен въпрос -4,7.
        Има много теми в този форум.

        Ако е на Гранд Чироки- 5,7 Хеми. Разхода с 4,7 е идентичен, макар, че WJ e лек от WK.
        За по-новите Спарки е споделил по-горе.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #5
          За 20 бона можеш да си внесеш МНОГО добър екземпляр от САЩ, 5.7. Моето сега пътува.

          Не съм гледал commander-ите по колко вървят, защото не ми харесват, но практически си е Grand Cherokee с друг дизайн, та не ми се вярва да има някакви драстични разлики в цената.

          Няма никакъв проблем с поддръжката на 4.7 и 5.7. Дизела харчи по-малко и това му е единственото предимство. 3.7 е без бавни и е слаб, а не харчи по-малко.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • jja
            jja коментира
            Редактиране на коментар
            Не се ли оскъпява супер много с транспорта сега? Ако може да споделиш повече как си го взел, ползвал ли си посредник и прочее. Може на лично да не размиваме темата тук. Благодаря предварително.

        • #6
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          За 20 бона можеш да си внесеш МНОГО добър екземпляр от САЩ, 5.7. Моето сега пътува.

          Не съм гледал commander-ите по колко вървят, защото не ми харесват, но практически си е Grand Cherokee с друг дизайн, та не ми се вярва да има някакви драстични разлики в цената.

          Няма никакъв проблем с поддръжката на 4.7 и 5.7. Дизела харчи по-малко и това му е единственото предимство. 3.7 е без бавни и е слаб, а не харчи по-малко.
          Благодаря за мнението, предполагам че газ може да се сложи на 4.7 и 5.7 ?

          Коментар


          • #7
            Газифицират се сравнително лесно. Има някои специфики. Мога много да пиша по темата, че съм имал 7 години WJ 4,7 на газ и сега имам 5,7 също газифициран.
            Чел съм, че 5,7 вкопават клапани, но моя е в перфектно здраве по отношение на двигателя.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #8
              Не вкопават клапани. Изпадат им леглата на клапаните (4.7 прави същото, и на WJ, и на WK). Но и това след 2009-та при 5.7 е решено, казват.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                За 20 бона можеш да си внесеш МНОГО добър екземпляр от САЩ, 5.7. Моето сега пътува.

                Не съм гледал commander-ите по колко вървят, защото не ми харесват, но практически си е Grand Cherokee с друг дизайн, та не ми се вярва да има някакви драстични разлики в цената.

                Няма никакъв проблем с поддръжката на 4.7 и 5.7. Дизела харчи по-малко и това му е единственото предимство. 3.7 е без бавни и е слаб, а не харчи по-малко.
                5.7 със скоростна кутия на мерцедес ли е?

                Коментар


                • #10
                  Само мерцедесовия дизел е със скорости на МРецедес.

                  Търсиш под вола теле. 5.7 при отворен капак не се чува че работи и левче стои право върху него. Не винаги мерцедесовото нещо означава по-добро нещо. Казах ти - единствения плюс е че дизела харчи по-малко. Нищо друго. 5.7 е прост като фасул. Тия с VVT си нямат и EGR даже. Нито една скоростна кутия не е проблемна, а и има кой да ги прави.
                  Последно редактирано от sparkybg; 27-10-21, 09:25.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да. И нямат външен EGR - така си наместват клапаните че част от газовете си остават в цилиндъра и се полъчава същия ефект като при EGR, но без отделни тръби, клапани, омазани колектори и прочие.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Dilyan Zagorchev : SRT8 изобщо не ме е интересувало като возило. Това не е джип а нещо като безмислена (според мен) асфалтова бегачка със всички недостатъчи на джипка и всички недостатъци на пистарка едновременно.

                    Разбирай, не мога нищо да кажа по въпроса, освен че няма бавни (3.7 също - със същата раздатка е), няма никакви блокажи, и е на 2 пръста от земята, образно казано.

                  • Dilyan Zagorchev
                    Dilyan Zagorchev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да Прав си.И на мен не ми допадат особено. Малко като Додж Рам Вайпър и Форд Ф150 Лайтнинг. Все ниски, все на задно и еднакво безполезни.
                    Доколкото разбирам, само 4,7 и 5,5 са 545rfe,другите са с жточката

                • #11
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Само мерцедесовия дизел е със скорости на МРецедес.

                  Търсиш под вола теле. 5.7 при отворен капак не се чува че работи и левче стои право върху него. Не винаги мерцедесовото нещо означава по-добро нещо. Казах ти - единствения плюс е че дизела харчи по-малко. Нищо друго. 5.7 е прост като фасул. Тия с VVT си нямат и EGR даже. Нито една скоростна кутия не е проблемна, а и има кой да ги прави.
                  нямах предвид че е по-добро ами че има повече разбиращи майстори на Мерцедес. Преди карах Диско 3, все "оправяха" погрешни неща, и накрая след един сервиз за теч на масло, колата вървеше запънато и на 100 км счупи двигател. Можеш ли да препоръчаш някой които внася от Канада/ САЩ, беше споменал че чакаш твоята да пристигне.

                  Коментар


                  • #12
                    Само в тоя форум само за София има минимум двама човека, котио могат и пълен ребилд да направят, та скоростната кутия не ти е никакъв проблем. И частите не са скъпи. Подозирам че са по-евтини от на мерцедесовата, макар да не съм гледал.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #13
                      Лично мнение-колкото са разбиращите на звездата, толкова са и на индианеца.И все са малко
                      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X