Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странен шум при пълен ляв Grand Cherokee WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странен шум при пълен ляв Grand Cherokee WJ

    Здравейте отново! Днес ми направи впечетление странен шум в моят автомобил. При пълен ляв волан потропване като при стържене, ритмично. След има няма 15 км., след като автомобила загря нормално този шум изчезна, като правих пълен ляв и пълен десен, дори и с по-висока скорост.
    Въпроса ми е от какво би могло да е този шум? Мога ли така да карам или веднага да закарам колата на сервиз?

  • #2
    При шум в управлението не знам кой ще ти каже да караш така..Не веднага ,че се стъмни ма утре леко и кротко към сервиз...

    Коментар


    • Пенчо
      Пенчо коментира
      Редактиране на коментар
      На туй ли му изпадаше шарнира?

    • ivo-police
      ivo-police коментира
      Редактиране на коментар
      Пенчо ,не помня всичките тия джипаджийски съкращщения ,ма на питащщия при пълен ляв се товари дясната страна -там евентуално е проблема.

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      На малкото "Черокче" (КаДжей той и Либърти)пада, т`ва е ВеБастун (като тези дет` ги знаете от при мен)

  • #3
    Първоначално публикуван от to6ko_lo6ko Преглед на мнение
    Здравейте отново! Днес ми направи впечетление странен шум в моят автомобил. При пълен ляв волан потропване като при стържене, ритмично. След има няма 15 км., след като автомобила загря нормално този шум изчезна, като правих пълен ляв и пълен десен, дори и с по-висока скорост.
    Въпроса ми е от какво би могло да е този шум? Мога ли така да карам или веднага да закарам колата на сервиз?
    Колега,имам абсолютно същия проблем.Едно към едно,придружен с "виене",или по-скоро "бучене" след скорост от 70 до 100 км в час,като се чува отпред в крата сякаш.
    предстои ми в понеделник смяна на каре в предния кардан,ако не помогне ще обслужвам и дифове с раздатки.И това ако не свърши работа.....Ще трябва на врачка да ходя.
    Колеги помагайте.

    Коментар


    • #4
      Току що идвам от сервиза. Оказа се, че имам разбито каре на преден кардан. Освен това и няколко тампона за смяна, амортосьори (предни) , биалети и даже един кормилен накрайник. След около седмица ще съм подменил всичко и ще пиша какъв е резултата.

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от to6ko_lo6ko Преглед на мнение
        Току що идвам от сервиза. Оказа се, че имам разбито каре на преден кардан. Освен това и няколко тампона за смяна, амортосьори (предни) , биалети и даже един кормилен накрайник. След около седмица ще съм подменил всичко и ще пиша какъв е резултата.
        Аз да кажа пръв ​​​​​​.Смених карето на кардана ,шума "виенето,бученето"при скорост над 70км.ч.изчезна,но при въртене в кръгово,или обратен завой на някой светофар,особено сутрин при студен автомобил,се чува едно тракане ли,пукане ли,нещо между двете.Като направя няколко врътки в кръговото примерно,шума почти изчезва ...Предстои ми утре смяна на масло в дифовете и раздатката,дано се оправи.
        Акоо някой колега е препатил от същото ,моля нека сподели,че тоя джип ме разболя последните 2 седмици.

        Коментар


        • #6
          Здравейте,аз продължавам своя почти монолог по темата ​​​​​​.Вчера маслата на дифове и раздатка бяха сменени.Обаче нещата като чели се влошиха още повече.При завиване на която и да е посока се чува още по-силно въпросното "кърррр".Правя няколко врътки в кръгово,спира,след малко пак същата работа.
          Някакви други предложения ?

          Коментар


          • #7
            могат да се напишат предположения какво що, но най добре се допитай до дядо ти Владо - изключителен човек е, ще ти помогне.
            O888 749-O86
            C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
            NC 750

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение
              Здравейте,аз продължавам своя почти монолог по темата ​​​​​​.Вчера маслата на дифове и раздатка бяха сменени.Обаче нещата като чели се влошиха още повече.При завиване на която и да е посока се чува още по-силно въпросното "кърррр".Правя няколко врътки в кръгово,спира,след малко пак същата работа.
              Някакви други предложения ?
              С какви масла ги сменихте? Сложихте ли "китова сперма" ( това първоначално била добавката на "Мопар" за LSD и други самоблокиращи диференциали, докато разработят синтетична)?
              Ако е пукане, звук тип "кречетало" и нещо подобно - може да е от зацепили "самоблокажи" на диференциали в преден - заден мост или в раздатката. Особено в раздатката трябва да се внимава какво масло се слага. В преден и заден диференциал си е препоръчително да се слага "friction modifier"-добавката, нищо, че по етикетите на маслата пише, че са за "Limited Slip Diff." (LSD).
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #9
                Масло за диференциалите Castrol Syntrax Limited slip 75w-140 , масло за раздатката Mopar NV245/NV247/NV249.Това ми каза Еди ,такова съм сложил.Добавки не сме слагали,понеже не съм знаел,че трябва,явно и майстора,който ги смени не знае,за мое съжаление.Може ли да се добавят сега,или вече е късно?Някаква снимка,или линк за въпросните добавки,дали е възможно някой да даде,че да не се лутам?Ако се кара в това състояние колата,може ли да доведе до по сериозен проблем?

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
                  могат да се напишат предположения какво що, но най добре се допитай до дядо ти Владо - изключителен човек е, ще ти помогне.
                  Дядо Владо,каза че доскоро не е правил 3.0 дизел и не са му много ясни.Не можа да се ангажира с мнение.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение
                    Масло за диференциалите Castrol Syntrax Limited slip 75w-140... .Добавки не сме слагали,понеже не съм знаел,че трябва,явно и майстора,който ги смени не знае,за мое съжаление.Може ли да се добавят сега,или вече е късно?
                    Този "Castrol" нещо подозрително евтин стана (в България, щото на запад цените са доста различни). Има твърдения из форума, че бил менте. Аз съм взимал веднъж от уж официален вносител на цена под 20 лв. / литър и то доста отдавна (другите подобни масла бяха по около 75 лв. литъра по това време) и нямам оплаквания. Но съм го сменил отдавна, де.

                    Можеш да пробваш с това: http://shop.grid-trade.com/mopar-lim...-ms-10111.html Това е въпросната добавка. Просто долей или извади преди това малко масло със шприц, ако прелива. Слага се по половин шише в диференциал, някои обаче сипват по цяло шише, щото така пишело в ръководствата. Това е бившата китова сперма. За спомнящите мльадежките си ръкоблудства (и да не обясняват, че никак, видиш ли, не са го били правили ) спермата е хем лигава, хем скърца и "зацепва" при натиск. Китова - заради търговските количества (купували са я от китоловни кораби).
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                      Този "Castrol" нещо подозрително евтин стана (в България, щото на запад цените са доста различни). Има твърдения из форума, че бил менте. Аз съм взимал веднъж от уж официален вносител на цена под 20 лв. / литър и то доста отдавна (другите подобни масла бяха по около 75 лв. литъра по това време) и нямам оплаквания. Но съм го сменил отдавна, де.

                      Можеш да пробваш с това: http://shop.grid-trade.com/mopar-lim...-ms-10111.html Това е въпросната добавка. Просто долей или извади преди това малко масло със шприц, ако прелива. Слага се по половин шише в диференциал, някои обаче сипват по цяло шише, щото така пишело в ръководствата. Това е бившата китова сперма. За спомнящите мльадежките си ръкоблудства (и да не обясняват, че никак, видиш ли, не са го били правили ) спермата е хем лигава, хем скърца и "зацепва" при натиск. Китова - заради търговските количества (купували са я от китоловни кораби).
                      Благодаря,колега.Ще го направя и ще пиша пак какъв е резултата

                      Коментар


                      • #13
                        Слушах 2 баби в автобуса да си приказват и едната каза, че сложила 1 шишенце в предния диф и 2 бр. в задния... ма може да се пробва по половинка, пък ако утихне - чудесно!
                        O888 749-O86
                        C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                        NC 750

                        Коментар


                        • Пенчо
                          Пенчо коментира
                          Редактиране на коментар
                          А казаха ли, дали преди това са ги дали на шамана за одобрение и да им побае?

                        • m4r1qn
                          m4r1qn коментира
                          Редактиране на коментар
                          На съвременните баби вяра да нямаш, ма в един друг автобус дочух случаен разговор, че тоз индиански шаман без 3 нули преди запетаята хич и не си мърда пръстчето и прокобата си стои.

                      • #14
                        Момчета,не схващам иронията ви,щото съм плиткоумен.Такъв съм се родил,нямам вина.
                        Не е ли по-добре да дадете някакви конкретно мнение по въпроса,щото така ми е трудно да чета между редовете.
                        Вие се гъбаркате,но вече 5-ти сервиз,8-ми майстор и никой нищо не знае.Смени тва,а ся другото,чакай че май не било от тука.А проблема си остава при това се задълбочава.
                        Ще карам камиончето в Кърджали при Пламен.То се е видяло.
                        Когато тази драма приключи,по какъвто и да е начин,ще напиша един дъъъълъг пост тука,та всички които тръгната по моя път да знаят къде е изхода.
                        Наздраве на всички.

                        Коментар


                        • m4r1qn
                          m4r1qn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това нагоре не е ирония, а метафора, от патили. Пояснявам - при мен от разделено шишенце отпред и отзад стигнах до 1 отпред и 2 отзад - на МПС-то не пречи, убива финансово. А приказките за шамана идват от калмбур с името на модела - индианско племе, а те - индианците, си имат шамани. Та, за да обслужиш Черока ти трябват пари и практиката показва, че сумата е близо до 2000 лв, образно казано, трябва да умилостивиш шамана на племето със съответните суми. Форумен фолклор.

                      • #15
                        Това ли било,2000 лв.та аз съм само на 500 лв.от финалния щурм ,дано колегата m4r1qn е прав.Не е проблема в 1 или 3 шишенца добавка.Ясно,че в повечето случаи,когато вземеш "нов"автомобил на старо ще има разходи.Подготвен съм за такива,но тъпото е,че тези които ти взимат парите не знаят какво правят,повечето от тях де,да не слагам всички на едно.Затова и хората пишат по форумите,ако имаше кой да ти оправя качествено колата,защо ти е форум.Днес съм прекарал 3 часа на телефона в разговори с познати,съфорумници,майстори.Развиваме стратегии и планове за ремонти вместо да си приказваме за по-приятно неща.
                        Ама да не разводняваме темата ,дано скоро имам повод да напиша нещо позитивно по темата .
                        Поздрави.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X