Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно самофорсиране до 5000 оборота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А FSM-a го гледах,държа го на активна страница на тел-а,но още не съм го почнал 2401страници,иначе ми е яко интересно.А моя майстор я мрази тая кола,но може би екземпляра е крив,иначе доста работа свърши по нея,но сега май му обърка плановете.Турбопътищата ще ги чисти,за тях си знае,просто не иска да отваря мотора.Е,има я и опцията за Еди Рангелов накрая,но определено ми трябва вариант 2 за сервиз.

    Коментар


    • #17
      До тук нищо не показва /или ти не си написал за/ необходимост от отваряне на мотора. Турбокомпресорът може да се износи по много причини и то, далеч преди нуждата от капитален ремонт на мотора.
      А турбо пътищата /на въздуха/ и маслопроводите към и от турбокомпресора са различни неща, предполагам знаеш това. В турбопътищата и интеркулера може да има малко маслен налеп от парите, а при тебе и една гайка. А в маслените тръбопроводи към турбината може да са се наслоили толкова налепи, че да се наруши мазането на вала. За тях става въпрос.
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #18
        Да,тях ще чисти,за мотора го мъчих да гледаме гумички на клапаните и сегментите,това преди да ликвидирам турбото заради разхода на масло.А сега го питах за гайката ако се наложи да се отвори кво ще правиме и той каза:"Ще търсиме нов мотор,който също няма да отварям".А аз и без гайката бих го отворил и профилактирал набързо.Иначе нужда дай боже наистина да няма,че тая кола много нерви глътна вече,а всичко почна с такова желание...

        Коментар


        • #19
          Тоя майстор като не иска да ти прави мотора, какво всъщност прави ?!
          Все едно да отидеш при гумаджия като ти спада гумата, а той да ти каже, че може само да ти я смени с друга употребявана, и квото стане.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #20
            Оправи проблема с турбото, почисти турбопътищата и интеркулера от маслени наслоявания, особено алуминиевата тръба на входа на всмукателния колектор на двигателя. Нея така или иначе ще сваляте заради свещите, както ти каза. Там се събират маслени пари и сажди от EGR клапана и при проблемно турбо, което вкарва повишено количество маслени пари, там направо става тотално запушване от нещо като кокс. Почисти и огледай за повреди на гумената мембрана в клапана за вентилация на картерните газове и мисля, че всичко ще е О.К. Ако не е над половин милион пробег този мотор, то в него вероятно има доста живот. При навременно обслужване с качествени масла ще те радва още доста. За успокоение при свалени подгревни свещи може да измерите компресията за да се ориентираш за състоянието на бутало-цилиндровата група и клапаните. Така ще си по-спокоен за колата.
            Успех!
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #21
              Готово е,джипчето е чук вече!То е готово от срядата де и бях писал благодарности на всички които взеха отношение по темата,но май не се е публикувало!

              Коментар


              • #22
                Не би било зле да опишеш с две, три изречения какво му беше точно проблема и как го оправи. Аз лично карам автоматик и се притеснявам как ще протече същата неизправност при него!?

                Коментар


                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не дърпай дявола за опашката!

              • #23
                Проблема на джипчето беше че в движение удари и задържа оборотите на максималните и изпуши.След това САМ си ги върна под 1000(вече бях отбил и спрял)и замига червена светкавица с обърнати скоби-ел.управление на дроселова клапа.Никой не успя да отговори на въпроса дали колата има защита или се е случило по друг начин,чека не е светвал.Аз също не направих това което трябваше(да включа 6-та и да пусна съединителя),а колата си се прибра на ход без забележки във вървежа.На другия ден беше свалено турбото и посочено за виновник.Турбото беше рециклирано-към 430лв.в Колос.Подмени се клапана на картерните газове и му се сложиха 5v. свещи без да се препрограмира от 7v,но ще пиша в темата за свещите малко по натам че както каза майстора да има време да изгорят.От миналата сряда до сега с тях(едно палене е на -3)проблеми никакви!

                Коментар


                • #24
                  А със гайката какво стана?
                  CR-V 2.0i RVSi 147PS

                  Коментар


                  • #25
                    Извинявам се,просто в 17 си тръгвах от работа и не бях подробен:точно този модел от моя джип е с гайка от вътрешната страна на оста(това е от фирмата за рециклаж),та не е изхвърчало нищо(има го варианта и с гайка от външната страна),турбото е било леш,така че малкия дявол,че като четох с моите симптоми по другите форуми бая проблеми се отварят от турбо.Цената на целия ремонт не съм я писал,защото освен за рециклажа за другото не може да е ориентир защото майстора ми е добър приятел.А и цената на свещите,макар и да не е по тая тема,25лв.за брой,Denso dg660.Бяха проверени всички пътища ма въздуха и входа на всмук.колектор,кулера бил промит.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X