Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При ускоряване до 2.500 оборота - прекъсва двигателя нещо като ( с с с или х х х)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение

    Не може и да питаш и да обяснаваш едновременно симпатяга
    Обяснявам какво ми казаха майсторите от сервизите. Аз лично нищо не съм пипал по колата.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение

      Обяснявам какво ми казаха майсторите от сервизите. Аз лично нищо не съм пипал по колата.
      Май диагнозата е... автохипохондрия (с) дядо Владо.
      Щото:
      Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
      ... става дума за Grand cherokee 2.7 crd 2004... От скоро ми се появи тоя проблем с това съскване или хълцане, давене, незнам как да го опиша при ускорение само. Двигатела на место работи перфектно, ускорява перфектно но този шум не трябва да го има...
      Кола на 15 години, че и дизел... А ти всъщност се оплакваш от... шумове и нищо друго?
      ВЕрвай ми - от магазина нова кола да си вземеш, пак някакви шумове реални или имагинерни ще ти се причуват.
      Карай си колата, докато очевидно, брутално нещо не се строши по нея. Носѝ си винаги в резерва стотина лева максимум за репатрак + банкова карта с поне 300 лв. дневен лимит (ако се стрОши на дълъг път - пак за репатрак) и не се втелясвай толкова. Другото ще бъде наливане на грешни пари на вятъра. Е, има го и психологическия момент с нравоучителното "конско" от майстори-специалистори: "Е, па ти кат`го чу, оти не дофърча веднага, а го чекА да се стрОши съвсем?!", но ти ще си знаеш, че си направил каквото е зависело от тебе - ходил си при N-броя "майстори", клипове в "тубата" си качвАл, тема у форумО си отворѝл, а в резултат - подигравки от белгийския о.р. старшинка (той си знае, нЕма да обяснявам тука кой е)... Колкото - толкова. 15-годишен дизелор е това, че и "Jeep" (демек кола "just for fun"), не очаквай да се движи тихо като "Ролс".
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение

        Обяснявам какво ми казаха майсторите от сервизите. Аз лично нищо не съм пипал по колата.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          Май диагнозата е... автохипохондрия (с) дядо Владо.
          Щото:


          Кола на 15 години, че и дизел... А ти всъщност се оплакваш от... шумове и нищо друго?
          ВЕрвай ми - от магазина нова кола да си вземеш, пак някакви шумове реални или имагинерни ще ти се причуват.
          Карай си колата, докато очевидно, брутално нещо не се строши по нея. Носѝ си винаги в резерва стотина лева максимум за репатрак + банкова карта с поне 300 лв. дневен лимит (ако се стрОши на дълъг път - пак за репатрак) и не се втелясвай толкова. Другото ще бъде наливане на грешни пари на вятъра. Е, има го и психологическия момент с нравоучителното "конско" от майстори-специалистори: "Е, па ти кат`го чу, оти не дофърча веднага, а го чекА да се стрОши съвсем?!", но ти ще си знаеш, че си направил каквото е зависело от тебе - ходил си при N-броя "майстори", клипове в "тубата" си качвАл, тема у форумО си отворѝл, а в резултат - подигравки от белгийския о.р. старшинка (той си знае, нЕма да обяснявам тука кой е)... Колкото - толкова. 15-годишен дизелор е това, че и "Jeep" (демек кола "just for fun"), не очаквай да се движи тихо като "Ролс".
          Правя го всичко това карам си го за фън но от както го имам вече 3 години в момента в който се появи шум някъде какъвто и да е веднага се сменя с ново, стегната кола е била винаги затова сега това ме дразни.

          Коментар


          • #35
            Здравейте колеги отново, след закачане на джипа към бош софтуеър на живи стойности ми хвана отклонение в 5та дюза, взех друга но след месец чакане да се освободи майстор да ми я смени, тъй като е 5-та и се сваля двигателя се наложи да почакам бая време. Както и да е смениха ми я най-накрая. Днес паля джипа беше -7 градуса. Едвам запали, отново същият проблем, бе никво подобрение, все едно не е сменена. Отивам пак на сервиза, пак я закачаме, виждам вече нормални стойности на дюзата, но проблема останал, след по-обстойна диагностика излезе, че май проблема ми е в егр, казаха ми че или е запушен или клапана му не работи и затова така дави колата. Как го установиха - на запален мотор през софтуера му дава команда на егр-а да се отворил ли как точно беше а стойността която показва не се променя и така. Сега въпроса е какво да правя? Да махам и изолирам ли егр? да го чистя ли ? Нещо друго би ли могло да е причина? Някой някакво мнение или идея има ли? Благодаря предварително.

            Коментар


            • #36
              Почистихме Егр инсталирахме го, оказа се че работи но проблема остава. Сега ме навеждат майсторите че остава вариант за вихровите клапи за това давене на мотора при ускоряване. Да ги ремонтирам ли? Може ли от тях да е проблема или да ги затапвам с тапи? Стана едкн кръговрат на сляпо ха тва ха онва накрая ефект нулев...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X