Първоначално публикуван от jeko47
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
При ускоряване до 2.500 оборота - прекъсва двигателя нещо като ( с с с или х х х)
Свий
X
-
Май диагнозата е... автохипохондрия (с) дядо Владо.Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
Обяснявам какво ми казаха майсторите от сервизите. Аз лично нищо не съм пипал по колата.
Щото:
Кола на 15 години, че и дизел...Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение... става дума за Grand cherokee 2.7 crd 2004... От скоро ми се появи тоя проблем с това съскване или хълцане, давене, незнам как да го опиша при ускорение само. Двигатела на место работи перфектно, ускорява перфектно но този шум не трябва да го има...
А ти всъщност се оплакваш от... шумове и нищо друго? 
ВЕрвай ми - от магазина нова кола да си вземеш, пак някакви шумове реални или имагинерни ще ти се причуват.
Карай си колата, докато очевидно, брутално нещо не се строши по нея. Носѝ си винаги в резерва стотина лева максимум за репатрак + банкова карта с поне 300 лв. дневен лимит (ако се стрОши на дълъг път - пак за репатрак) и не се втелясвай толкова. Другото ще бъде наливане на грешни пари на вятъра. Е, има го и психологическия момент с нравоучителното "конско" от майстори-специалистори: "Е, па ти кат`го чу, оти не дофърча веднага, а го чекА да се стрОши съвсем?!", но ти ще си знаеш, че си направил каквото е зависело от тебе - ходил си при N-броя "майстори", клипове в "тубата" си качвАл, тема у форумО си отворѝл, а в резултат - подигравки от белгийския о.р. старшинка (той си знае, нЕма да обяснявам тука кой е)...
Колкото - толкова. 15-годишен дизелор е това, че и "Jeep" (демек кола "just for fun"), не очаквай да се движи тихо като "Ролс".
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
Първоначално публикуван от simeondimitrov Преглед на мнение
Обяснявам какво ми казаха майсторите от сервизите. Аз лично нищо не съм пипал по колата.
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
Правя го всичко това карам си го за фън но от както го имам вече 3 години в момента в който се появи шум някъде какъвто и да е веднага се сменя с ново, стегната кола е била винаги затова сега това ме дразни.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
Май диагнозата е... автохипохондрия (с) дядо Владо.
Щото:
Кола на 15 години, че и дизел...
А ти всъщност се оплакваш от... шумове и нищо друго? 
ВЕрвай ми - от магазина нова кола да си вземеш, пак някакви шумове реални или имагинерни ще ти се причуват.
Карай си колата, докато очевидно, брутално нещо не се строши по нея. Носѝ си винаги в резерва стотина лева максимум за репатрак + банкова карта с поне 300 лв. дневен лимит (ако се стрОши на дълъг път - пак за репатрак) и не се втелясвай толкова. Другото ще бъде наливане на грешни пари на вятъра. Е, има го и психологическия момент с нравоучителното "конско" от майстори-специалистори: "Е, па ти кат`го чу, оти не дофърча веднага, а го чекА да се стрОши съвсем?!", но ти ще си знаеш, че си направил каквото е зависело от тебе - ходил си при N-броя "майстори", клипове в "тубата" си качвАл, тема у форумО си отворѝл, а в резултат - подигравки от белгийския о.р. старшинка (той си знае, нЕма да обяснявам тука кой е)...
Колкото - толкова. 15-годишен дизелор е това, че и "Jeep" (демек кола "just for fun"), не очаквай да се движи тихо като "Ролс".
- 1 like
Коментар
-
Здравейте колеги отново, след закачане на джипа към бош софтуеър на живи стойности ми хвана отклонение в 5та дюза, взех друга но след месец чакане да се освободи майстор да ми я смени, тъй като е 5-та и се сваля двигателя се наложи да почакам бая време. Както и да е смениха ми я най-накрая. Днес паля джипа беше -7 градуса. Едвам запали, отново същият проблем, бе никво подобрение, все едно не е сменена. Отивам пак на сервиза, пак я закачаме, виждам вече нормални стойности на дюзата, но проблема останал, след по-обстойна диагностика излезе, че май проблема ми е в егр, казаха ми че или е запушен или клапана му не работи и затова така дави колата. Как го установиха - на запален мотор през софтуера му дава команда на егр-а да се отворил ли как точно беше а стойността която показва не се променя и така. Сега въпроса е какво да правя? Да махам и изолирам ли егр? да го чистя ли ? Нещо друго би ли могло да е причина? Някой някакво мнение или идея има ли? Благодаря предварително.
Коментар
-
Почистихме Егр инсталирахме го, оказа се че работи но проблема остава. Сега ме навеждат майсторите че остава вариант за вихровите клапи за това давене на мотора при ускоряване. Да ги ремонтирам ли? Може ли от тях да е проблема или да ги затапвам с тапи? Стана едкн кръговрат на сляпо ха тва ха онва накрая ефект нулев...
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар