Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

    И аз вече си намърдах дъто в Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 2002 г. произведен за Германия и внесен от там. И естествено имам няколко питанки. Всички масла, филтри ги смених + двата предни долни шарнирни болта. На празни обороти има леко претрисане на дигателя от време на време с неравномерен интервал. Смених свещите, и шесте видимо изглеждаха че са работили добре и не бяха за смяна. Но претрисането си остана. След като я купих светна чека на двигателя и като я закачих на диагностика показа че едната сонда показва богата смес на едната тройка цилиндри(когато си в купето лявата тройка).Изчистихме грешката.След изминати около 200км, спрях на бензиностанция да пия едно кафе и чека пак светна. В града свети постоянно. Когато я покарам повече на по голяма скорост , когато загася двигателя постои малко и после пак го запаля чека изгасва(но не всеки път).
    Понякое време пак светва. Oт какво може да е проблема - ламбда сонда или бобина на някой цилиндър?Колата не беше с газово, преди 2 дена и сложих.
    Нормално ли е когато натисна рязко педала до долу за кикдауна, първоначално никаква реакция -1 , 2 , 3 и тогава да се изтреляш все едно те е блъснал
    товарен влак.
    Някой ако може да ми даде схема за таблото с бушоните(кой за какво е), че никъде не намерих ,а в раздела Jeep-Систематизирана информация не ми дава достъп до никоя тема.
    Оказа се че не ми работи дистанционното управление на огледалата, по точно работи само вертикалното движение на шофъорското огледало. Някакъв съвет за проблема. Тука във Варна ходих при двама електричари, само ми дигат рамене и се почесват дет не ги сърби.
    Откъде мога да купя от БГ- DRL за дневни светлини?
    Как се сверява часовника на радиото, какви ли комбинации на копчета не пробвах и не моажах да открия как става.

  • #2
    От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

    Първоначално публикуван от kostedd Преглед на мнение
    На празни обороти има леко претрисане на дигателя от време на време с неравномерен интервал...
    ...светна чека на двигателя и като я закачих на диагностика показа че едната сонда показва богата смес на едната тройка цилиндри(когато си в купето лявата тройка).И...
    Oт какво може да е проблема - ламбда сонда или бобина на някой цилиндър?Колата не беше с газово, преди 2 дена и сложих.
    Нормално ли е когато натисна рязко педала до долу за кикдауна, първоначално никаква реакция -1 , 2 , 3 и тогава да се изтреляш все едно те е блъснал
    товарен влак.
    Някой ако може да ми даде схема за таблото с бушоните(кой за какво е), че никъде не намерих ,а в раздела Jeep-Систематизирана информация не ми дава достъп до никоя тема.
    Оказа се че не ми работи дистанционното управление на огледалата, по точно работи само вертикалното движение на шофъорското огледало. Някакъв съвет за проблема. Тука във Варна ходих при двама електричари, само ми дигат рамене и се почесват дет не ги сърби.
    Откъде мога да купя от БГ- DRL за дневни светлини?
    Как се сверява часовника на радиото, какви ли комбинации на копчета не пробвах и не моажах да открия как става.
    Смени ламбда-сондата, ако те дразни check-engine лампата. Но щом си с газова уредба, помисли дали проблемът не е от нея. Трябва сондата да се излъже - с някакви резистори или софтуерно, има писано из форума.

    Скоростната кутия - нормално усещане, ако си с 42RLE четиристепенната, ако си с 545RFE кутия, тя превключва доста по-плавно и си има допълнителна втора (трета поред) предавка с по-малко предавателно число за кикдаун. Виж тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=192433 каква ти е комплектацията - с каква автоматична скоростна кутия си.

    Огледалата - някой кабел се е откачил във вратата или в дръжката й - под самия бутон. Тия електричари погледнаха ли изобщо ?

    От БГ не можеш да си купиш DRL, оттук може, но първо виж дали си няма случайно и просто да не е активирано. За фаровете е стандартно ISO реле, а DRL е такова.
    Часовникът на радиото се сверява с бодене с химикалка в едни малки дупки.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

      Скоростната кутия е 545RFE и NV 242. Имах предвид ,че като натисна педала за газта рязко до долу, броя до три и чак тогава двигателя се наема и джипа се изтрелва напред. Чека светеше и претрисаше преди да сложа газовото, четири дена го карах на бензин. Това претрисане го усетих когато съм по светофарите, с кракът си от купето. Отначало си викам егати баса дет го вадят тез колони цялото купе думка. Но не са колоните. Стрелката на оборотомера не мърда. Поставях скоростната кутия на неутрална но претрисането не спира, значи не е кутията. Вчера претрисането изчезна и чека също. Проверих да не е изгоряла лампата на чека - здрава е. Днеска пак претриса, но чека не свети. Чека може да го изчиства компа на газовото, защото е с такава опция да чисти второстепенни грешки. Но пък минах 100 и няколко км. на газ със светещ чек. Иначе разхода ми на газ по комп. - 22/100, по бутилка пълно-пълно - 21,6/100.
      Гнездото за DRL при бушоните е празно, бабата германка си го е поръчала без дневни светлини. Понататък може и да си поръчам от посочения сайт, вече свикнах. Дразниме само че няма индикация за късите светлини на таблото. Електричарите първо ги питах за дневни светлини, за 50 лв щели да ги направят по техен си начин но ако съм имал електронен модул за светлини щяло да излизат грешки на компа. Опитах се да им обясна че има по човешки начин с поставяне на ДРЛ реле на предвидено за това място от производителя и с промяна на региона в компа на колата. Взеха да ми обясняват че такива работи не правели, то не ставало така ...то по форумите все големи майстори били и ....т.н. За огледалата като ги питах - трябвало схеми да търсят.... То на единия докато му обясня че това пред него не е Паджеро а Jeep - е да де Паджерото не е ли Джипка - джипка е но това е джип Чероки а не Паджеро. Ходи и го огледа от всякъде и - верно бе то с кръгли фарове, не съм виждал такова. Авера с мене умря да се хили.
      Утре ще огледам къде са тези дупки да ги бода и да сверя часовника.
      Благодаря за насоките и поясненията.

      Коментар


      • #4
        От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

        Дупките са вдясно:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF4951.JPG
Прегледи:1
Размер:71.8 КБ
ID:5670441

        Ламбда-сонда, от сайта, дето го пуснах по-горе е около 3 до 5 пъти по-евтина от цените в БГ. Но добре се увери колко сонди имаш (при мен са 4 бр. - калифорнийски еко-стандарт) и коя точно е за смяна.

        Ето ти едно упътване за експлоатация на български (с гугъл-преводач ама такова предлагали в "Балканстар").

        Jeep_Liberty_bg.doc
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #5
          От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

          Сверих часовника на радиото. Тези от БС много се излагат с това упътване за експлоатация, да бяха дали на преводач да го преведе като хората. Намерих го на Руски език - сканирано оригинално упътване.
          Минах на диагностика и изписа две грешки - Р 0306 и Р0158. Не можахме да ги изчистим . По късно, като я покарах на по голяма скорост чека изгасна сам и два дена не е светвал. Доколкото разбрах Р 0306 - проблем с тока на 6 цил. Смених бобината на 6 цил. с нова, но проблема с претрисането остана. Освен ако не съм сбъркал цилиндъра . От страната на пътника към купето ли е 6 цил ?
          Някой ако може да ми каже какви точно са грешките Р 0306 и Р0158.
          Как става самодиагностиката? Пробвах комбинацията с натискането на бутона + 3 пъти поред на контакт с ключа - компа прави чек на всички уреди и лампички. При комбинацията бутон + 4 пъти на контак пак чеква таблото но нищо не изписва(нито на дисплея горе до лампите, нито на таблото)

          Коментар


          • #6
            От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

            Пробвай три пъти контакт БЕЗ натискане на бутон. Ако няма грешки, ще изпише "done".
            Р0158 - задна дясна сонда, коментирано е тук. 6-ти цилиндър:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8d84f9d.jpg
Прегледи:1
Размер:23.2 КБ
ID:5670681

            Тук дават като възможна причина за misfire и ламбда-сондата.
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #7
              От: Нов, на старо Jeep Cherokee - Liberty 3.7V6 .

              Благодаря за бързия отговор. Уцелил съм 6 цил.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X