Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

    Тука голема веселба бре! Направо избихте зъбите на хората
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
      Всеки път като отворя тази тема и в съснанието ми изплува част от текста на новата песен на Лора Караджова и компания.
      Цитат:
      Лора Караджова:
      Базичета,
      Туй-онуй, майтапчета,
      имате ли хапчета
      за мен и мойте братчета?
      Адаш, впечатлен съм от избора ти на музика....
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

        Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
        Всеки път като отворя тази тема и в съснанието ми изплува част от текста на новата песен на Лора Караджова и компания.
        Цитат:
        Лора Караджова:
        Базичета,
        Туй-онуй, майтапчета,
        имате ли хапчета
        за мен и мойте братчета?
        Лорчето ми е приятелка ако желаете мога да ви взема по един автограф от нея.

        Коментар


        • От: Как се чупи Wrangler

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Не бре човек..за трети път пиша: Y62 или т.нар седмо поколение Патрол за сега е само с V8 бензин..в момента му се чудят за дизел, защото искат да е по-як от 3.0 на Y61! А 116 коня е Y61, който продължава да се произвежда с прекрасния 4.2 дизел, който кеф ти карай така, кеф ти го турбинирай..10-местно е купето, нали се сещаш за къде е !
          Да де щом още го произвеждат значи е седмо поколение с 116кс мотор.Да вземат пример от гегата и тя е вече на сто години с една и съща визия но поне всеки път я правят по добра и по мощна.
          Простата сметка показва че на десет пътника се падат по 11,6кс.на човек и по 85кг на чалма смятай за какво говорим.
          Ако те са с обурудване или багаж което няма как да се случи с малкия багажник на патрола излиза че е по добре всеки да се качи на една камила.
          Нещо което го пиша за трети път.Поне с камилите ще имат някаква автономност и място за багаж.
          Може и да се сместят ако са само по чаршафи и чехли.Те богатите араби много обичат да си душат телесните миризми и се завират от осем човека и нагоре в една кола.
          Сещам се за къде е....

          Коментар


          • От: Как се чупи Wrangler

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            По-горе съм отговорил на Руси достатъчно конкретно на този въпрос. Ама и на тебе да ти кажа - взех си Джип, защото ми трябваше не джип, а лека кола и нямах достатъчно пари за японец ...



            В груба грешка си! Моята намеса в темата касаеше единствено изхвърлянето на колегата за слабите нисански мостове от тенеке. Просто личните ми впечатления са малко по-различни ...

            Иначе ще ти е много трудно да намериш някъде да превъзнасям Патрула като най-великата кола. Няма как да го направя, защото не е. Има си куп кусури, които съм си ги изпитал на гърба. Това обаче не пречи на мен лично силно да ми допада и да я уважавам тази машина. Участието в състезания аз съм го плащал само и единствено от джоба си. Никога не съм имал спонсори с дебело портмоне, един бус части и асистенция, така че ми е трябвала кола, която да може да оцелее до финала и след това да ме прибере на ход, без да се налагат сериозни полеви ремонти. Това Нисанът го направи нееднократно и то без да съм налял в него супертунингови чаркалъци за ХХ,ХХХ зелени гущера ...
            Как да не го обича човек???

            А, както показват 5-те страници, темата си е точно за говорилнята и нямаше смисъл пререканията кой е по-по-най- да замърсяват оригиналната тема за счупения Вранглер.
            Да сега те разбрах защо си взел Джип.Или лека кола беше.И коя лека кола с 4литра двигател 200кс 4X4,кожи,клима,и още много други екстри може да замени гранда?
            Но на тази цена?От твоя пост излиза че не си взел лека кола с тези екстри защото нямаш толкова пари.Но за лека кола..Иначе за СУВ ти стигат.
            И единствения разумен избор е Джип Гранд Чероки.
            Трябваше да е дизел за да влезеш в графата на бедните европейци които искат да карат голяма и луксозна кола за никакви пари.С голям багажник и да гледат от високо другите по светофарите.
            За състезанията какво да ти кажа.Не помня да си карал на маратонско състезание.Нито на такова в чужбина.За това и никога не си имал асистенция и бус с части.
            Общо взето състезателната ти кариера приключи от както Митко Фулдата завлече много хора с пари и си би камшиците.
            Винаги или почти винаги си се прибирал на ход защото толкова си карал и в трасето.За полеви ремонти трябва поне малко да разбираш от техниката която ще поправяш.
            За спонсор беден или богат да не говорим.Знаеш и там как седят нещата.
            Няма лошо обаче да си обичаш колата.Лошото е когато се разпука като стара щайга че тя спира да те обича.
            За не става това ти трябва поне един X зелен гущер.
            Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 24-07-13, 19:23.

            Коментар


            • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

              Тя темата май наистина се е превърнала на говорилня , затова ще споделя моя собствен опит от състезанията .
              Подкрепям изцяло мнението на Чавдар и Асен , че Патрола е най добрия сериен автомобил , който с много малко подобрения издържа на доста зверски издевателства - за 3 години як бой по камъните и дупките от трофи трасетата единственото което съм сменил е бъмп стопове . И всеки път ме е докарвал до финала ... Със цялото си оборудване за трофи състезание Патрола ми тежи 2 тона , та не знам колко са кашкавалени мостовете му ама досега не ме е оставял никъде , най малко заради "слабите" му мостове ... а съм видял доста Jeep-ве да чакат асистенцията по трасето да ги прибере ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                Щот двигателя ти както по горе написаха е от АТВ
                ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                Коментар


                • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                  Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                  Щот двигателя ти както по горе написаха е от АТВ
                  Темата май беше за кашкавалените мостове ... за двигателя си има решение ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    Пламене, пак с крайни изказвания. Да те попитам - колко Патролски рами си счупил или задни окачвания ??? Или айде - идваш по оффроуд ралита напоследък доста - кога видя Патрол ( в момента това е най-масовият автомобил в тази дисциплина в България ) със счупена рама или проблем в окачването ??? Щом правиш такива изказвания, очаквам да споделиш видяното или опита си!
                    По-горе спомена колко добър мост всъщност е Дана 30, как лекия мост бил за рали и т.н. - Със сигурност познаваш човека Милен Милев - Кмета, състезава се само с Гранд Черокита в ралита и чат пат и в трофита. Предполагам и като фен на марката, какъвто е и той сте си говорили на дълго и на широко и знаеш много добре за неговия опит и постижения. Искам да споделиш тук в темата следните неща ( аз ги знам, но ще оставя на теб честта да говориш с факти ):
                    1. Колко преди Дана 30 е унищожил и сменил ?
                    2. Колко завършени състезания има ?
                    3. Колко пъти в етап му е изпадала гума на колата, барабар с половината карантия ?
                    4. Какво е състоянието на прехваленото Grand Cherokee SRT, след само 2 състезания ?
                    5. Какво му е мнението за съвременната концепция Grand Cherokee SRT, спрямо архаичните с цели мостове ?
                    6. Колко пъти в етап е виждал Патрол с технически проблем ?

                    Патрола не е панацея, не е свръх технология, но по нашите ширини се е доказал като най-здравият сериен джип, който без преправяне може да издържа много натоварвания, дори и различни състезания ! Отгоре на това е масов и сравнително евтин както при покупка така и при поддръжка.
                    Аз съм счупил една рама и съм виждал много други напукани като дантела.Задното окачване не е проблемо то се усилва лесно.Проблемен е задния панхард,късия заден кардан и малоумната ръчна спирачка на кардана.Голям проблем е и с пружините които омекват за едно състезание и тази кола започва да седи на криво.Съединителят и всичко там в комплект е смехотворно скъпо за 116кс параходен двигател.Проблемни са и предните пушки с къси ходове на предницата.
                    Там горе има едни гумени тампончета и те изтръпват много бързо.Жълти,сини червени...няма значение.Проблемни са и тези на носачите ако са с изместени отвори.
                    А пък с кастора е голяма борба ако е със стокови тампони.Течове от сферите на масло и то направо върху спирачните дискове.Слаби ключалки на предните главини.
                    Най масовия автомобил е сега.След дълга пуза отново е на мода но с много конструктивни промени.Не само в двигателите.Да не говорим и колко коли участват сега в шампионата.А и кои ги кара също е много важно.
                    Само Бай Делфин и Кольо Рижавия се състезаваха по едно време с Нисан Патрол.По късно се включи и Чавдар.Пламен Тенев също но и той се върна към Гегите.
                    Преден мост добър за рали няма.В днешните състезания трасетата не са толкова тежки колкото се правиха едно време.Части може и да има но и на това ще му дойде края.Едно време толкова много Геги се караха че частите рязко свършиха а цените им станаха двойно и тройно по скъпи..

                    Ето и малко нагледно за шаситата. https://www.google.bg/search?q=nissa...w=1366&bih=617
                    Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 24-07-13, 22:55.

                    Коментар


                    • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      ...та не знам колко са кашкавалени мостовете му ама досега не ме е оставял никъде , най малко заради "слабите" му мостове .....
                      Бе к'во разбираш ти от мостове- друго си е да си поръчаш от Хамериката лъскави нещица по много хиляди долари и още куп трудноизговорими корекомски шукарии. Аз на Патрул колело да излезе с полуоската не съм виждАл. А съм се старал доста. А на строшени американски и английски недуразумения съм се нагледал. И то доста- не, мерси!
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                        Нисанските мостове са си много здрави и на достъпна за българския джипкаджия цена... което ги прави по-предпочитани Безмислено е да спорите от тази гледна точка... Тъй като много нисанаджийте налитат колегата с Вранглера... спрете се малко с тези бързовари (rd28t) ли бяха... много вдигнахте градуса ще спукате някоя глава
                        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                        Коментар


                        • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                          ...Тъй като много нисанаджийте налитат колегата с Вранглера...
                          Аз не видях никой да го налита.

                          А темата, въпреки многото плява, за мен си е интересна. Е, всичката полезна информация е за половин страница, а не за 8, ама кво пък. Напоследък даже такива теми са кът.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Аз не видях никой да го налита.

                            А темата, въпреки многото плява, за мен си е интересна. Е, всичката полезна информация е за половин страница, а не за 8, ама кво пък. Напоследък даже такива теми са кът.
                            Алелуя,де са тръгнали с тея Японски самовари,друга бира е Хамириканската...ама за Булгария е с мито и ДДС.
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • От: Как се чупи Wrangler

                              Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                              Да сега те разбрах защо си взел Джип.Или лека кола беше.И коя лека кола с 4литра двигател 200кс кожи,клима,и още много други екстри може да замени гранда?
                              Но на тази цена?От твоя пост излиза че не си взел лека кола с тези екстри защото нямаш толкова пари.Но за лека кола..
                              И единствения разумен избор е Джип Гранд Чероки.
                              Трябваше да е дизел за да влезеш в графата на бедните европейци които искат да карат голяма и луксозна кола за никакви пари.С голям багажник и да гледат от високо другите по светофарите.
                              ...
                              За протокола: Броя за "лека кола" това, което карам всеки ден и не вкарвам в гората (най-много лекинко да прилазя до някой язовир или хижа). Съответно, към такова возило нямам задължително изискване да деяни на бой. Стига да е Full time 4х4 и да може да побере 31-ци.
                              Думите "лукс" и "Гранд Чероки" в едно изречение аз не бих ги употребил. Въпреки екстрите ...
                              А големият багажник хич не е за пренебрегване. Щото един колега си побира в багажника на Паджерото клетки за 2 кучета, пък аз даже и една не мога да натъпча.

                              Сега, ако пита някой какво общо има това с патрулските мостове от заглавието на темата, да знае, че няма нищо общо. Ама, като сте тръгнали да ми правите разпит ...

                              Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                              За състезанията какво да ти кажа.Не помня да си карал на маратонско състезание. ...
                              Общо взето състезателната ти кариера приключи от както Митко Фулдата завлече много хора с пари и си би камшиците.
                              Винаги или почти винаги си се прибирал на ход защото толкова си карал и в трасето. .
                              Не знам що толкова се пънеш и се опитваш да хапеш на лична основа, ама карай да е весело, макар че заби темата хептен на майната й.
                              Признавам си, че най-маратонското, на което съм карал, беше къде 900 състезателни км. От София до морето през 2008. Без грам асистенция (ако не броим колега от форума, който ми караше колата с багажа и резервните гуми), с 1 кашонче с няколко чарка ...
                              И си спомням, че тогава някакъв Вранглер се опитвА да кара, ама нещо май направи само отделни етапи, щото се чупеше и така и не можа да изкара цялото състезание. А пък един друг от същата марка, чистак-бърсак новичък от магазина, взе че се самозапали насред полето.

                              За каране - колкото съм могъл (да си позволя), толкова съм карал. Абсолютно си прав, че никога не съм могъл да си позволя да карам "на утрепия". Но пък не е като да не си поскачахме с Нисан-а и от това мостовете му (поводът за тази тема) не се изкривиха ...

                              А за състезателната ми кариера недей да падаш до нивото на махленска клюкарка, която приказва, каквото й дойде на ума! Не ти прави чест! Фулдата няма какво да го мешаш в този контекст, защото няма никаква роля.
                              Спрях със състезанията, когато установих, че: а) някои лекарски забрани трябва да се приемат на сериозно, ако не искам да си осакатя навигатора и б) че развитието на шампионата в посока рали-рейд е напреднало до там, че Патрул със скромния 2.8 вече няма работа там, и трябва или драстична модификация, или изцяло нова кола. Един колега ми разправяше, че съм много "изтрещял" щом на 51 години съм тръгнал по състезания и сигурно беше прав. Ама пък май не съм чак толкова изтрещял, че на 55 да тръгна тепърва да наливам пари в нова бегачка.


                              П.П. Между другото, каква ти е прогнозата за продължителността на живота на един Grand Cherokee (без тунинги за $$,$$$), ако го побара Иво и го подкара така, както караше (почти) стоковото Паджеро?
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Дана, патрулски мостове, солети, USA vs Japan ...

                                От скромното ми пребиваване у тоя форум не ми се е случвало да попадам на по весела тема. Гоуем смех,колеги!Иначе по същество от мои лични отново скромни наблюдения по състезания техника различна от японска с мостове различни от патролски рядко достига до финал пък камо ли да говорим за некви класирания.Иначе всеки има право на ЛИЧЕН ИЗБОР,но да викаш на черното бяло е малко странно.Поздрави!
                                Борис 0888 999 едно едно9
                                PATROL Y260 RB30S

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X