Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо JEEP е номер 1 :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Защо JEEP е номер 1

    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
    Колега след Тойотата пак беше джип
    За първи път виждам Jeep с 6 болта на гумите а пък в заглавието на клипа пише Jeep,Toyota,Samurai.

    Коментар


    • #32
      От: Защо JEEP е номер 1

      Мен пак на вранглер ми заприлича, ама сега като се загледах с сигурност е поне 10 коли в едно Но и самурай не е с тия мостове Но пак твърдя че Куадра драйва няма конкуренция и определението че е ЛСД е смешно, както и за мармота дето блокирал дефовете Много народ твърдят че Чероците не ставали, че нямали шаси, а много народ твърдят че нямали блокажи щото видиш ли нямало копче Аз лично не знам за друга кола която да може да върти 4те колела, айде Г класи има с 3 блокажа но са твърди и всеки по-наясно знае за недостатъците.

      Коментар


      • #33
        От: Защо JEEP е номер 1

        НапраУ умиргам от яд!
        Тва сиЧко, дет не е сложИно фабричнУ не мое се сложи!
        А аку е жип - само купуаш и сичко е по-по-най!
        яката раута...
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #34
          От: Защо JEEP е номер 1

          Еми яка е, иначе идеята да купиш 25г автомобил, да фърлиш 5г и всичките си доходи за да имаш нещо дето що годе става, според мен е кофти идея или трябва да си вманиачен по дадена марка до безумие При един добър Гранд да кажем куадра драйв, го купуваш имаш добър мощен двигател, цялото силово предаване е съобразено с този двигател, имаш 3 блокажа.... липсва ти клиренс и хубави гуми. Лифт кит според мерака ама 6,5 инчов пълен кит с лонг армове по-дълги кардани всичко е 2000$, останаха гумите 400лв 4 чисто нови джанти и 1200лв чисто нови 33ки и от тук нататък всичко друго е въпрос на шарене. Купуваш нещо със слаб двигател, да не казвам марки, че пак ще има засегнати, дакажем 100кончета починали и се почва, смяна на двигател... айде скорости и съединител слаби, айде и тях, айде счупихме карданите, айде и тях, айде деф замина, айде и него, опа ама и предния трябва да се смени, до тук, от старата кола остана купето, много пари нерви и труд похарчени. Айде след толкова труд да сложим заден блокаж айде още една камара пара и труд, колата няма лифт, айде фръкнаха още една торба пара, та кое е по-добре от 2те, да е сложИно фабричнУ всикчо или да се слага всичко без купето после

          Коментар


          • #35
            От: Защо JEEP е номер 1

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            ......Но пак твърдя че Куадра драйва няма конкуренция ...........Аз лично не знам за друга кола която да може да върти 4те колела, айде Г класи има с 3 блокажа но са твърди и всеки по-наясно знае за недостатъците.
            Колега, покарай малко из горите, па тогава пиши глупости по форумите.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #36
              От: Защо JEEP е номер 1

              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
              Еми яка е, иначе идеята да купиш 25г автомобил, да фърлиш 5г и всичките си доходи за да имаш нещо дето що годе става, според мен е кофти идея или трябва да си вманиачен по дадена марка до безумие При един добър Гранд да кажем куадра драйв, го купуваш имаш добър мощен двигател, цялото силово предаване е съобразено с този двигател, имаш 3 блокажа.... липсва ти клиренс и хубави гуми. Лифт кит според мерака ама 6,5 инчов пълен кит с лонг армове по-дълги кардани всичко е 2000$, останаха гумите 400лв 4 чисто нови джанти и 1200лв чисто нови 33ки и от тук нататък всичко друго е въпрос на шарене. Купуваш нещо със слаб двигател, да не казвам марки, че пак ще има засегнати, дакажем 100кончета починали и се почва, смяна на двигател... айде скорости и съединител слаби, айде и тях, айде счупихме карданите, айде и тях, айде деф замина, айде и него, опа ама и предния трябва да се смени, до тук, от старата кола остана купето, много пари нерви и труд похарчени. Айде след толкова труд да сложим заден блокаж айде още една камара пара и труд, колата няма лифт, айде фръкнаха още една торба пара, та кое е по-добре от 2те, да е сложИно фабричнУ всикчо или да се слага всичко без купето после
              И в тази тема да попитам - всичкото това от личен опит ли го твърдиш..?!! Не успях да открия нито една твоя тема, в която ТИ (с помощта на майстор или не - без значение) подготвяш автомобил 4х4 (независимо от марката) за каране в гората - трошейки пари, нерви, време и т.н. Не се заяждам - просто искам да разбера границите на личния ти опит в тази сфера...

              Коментар


              • #37
                От: Защо JEEP е номер 1

                Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                ... При един добър Гранд да кажем куадра драйв, го купуваш имаш добър мощен двигател, цялото силово предаване е съобразено с този двигател, имаш 3 блокажа.... липсва ти клиренс и хубави гуми. Лифт кит според мерака ама 6,5 инчов пълен кит с лонг армове по-дълги кардани всичко е 2000$, останаха гумите 400лв 4 чисто нови джанти и 1200лв чисто нови 33ки и от тук нататък всичко друго е въпрос на шарене. ...
                Ахъм! За да вкараш по-големи гуми или по-голям лифт, или рязане на ламарини, щото арките малки. Това за 2-те хиляди гущера горе-долу вярно, ама не съвсем. 2500 парички с по-евтини амортисьори и без кардани. И това - в Щатите. Докато дойде до тук ...
                Ами карданите? За счупени кардани ли говорим? Ми той предният си се чупи и на асфалта, без никакви тунингови извращения.

                Така че, паричките пак ще са една торба ...

                Блокажи? Ми има си ги, ама според някои мнения с гуми над 32" започвали да не работят толкова добре.

                I toasted mine on 33's, I've never seen anyone try to run 35's on QD and make it work
                My front worked until the 33" tires,After that if you bound up a front tire it wouldnt help at all.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  От: Защо JEEP е номер 1

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Ахъм! За да вкараш по-големи гуми или по-голям лифт, или рязане на ламарини, щото арките малки. Това за 2-те хиляди гущера горе-долу вярно, ама не съвсем. 2500 парички с по-евтини амортисьори и без кардани. И това - в Щатите. Докато дойде до тук ...
                  Ами карданите? За счупени кардани ли говорим? Ми той предният си се чупи и на асфалта, без никакви тунингови извращения.

                  Така че, паричките пак ще са една торба ...

                  Блокажи? Ми има си ги, ама според някои мнения с гуми над 32" започвали да не работят толкова добре.
                  Парите винаги са минимум една торба, но колегата един ден като спре с писането и подготви поне на елементарно ниво един джип - ще го разбере. Иначе за ZJ един читав лифт (extreme duty на Rubicon) от 4,5" тръгва от 3500$ минимум (няма кардани, няма опашки за раздатката и т.н.), ама то не става само с писане...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Защо JEEP е номер 1

                    Аз не пиша в форума за всеки болт дето съм завил по джипките, като цяло и 2та ми джипа сам ги поддържам и ремонтирам и тунинговам, същото важи и за колите ми и бусовете. То и сники и клипове нямам какво правя в гората, това значи ли че не излизам от гаража, пък и гаджето не пиша и не снимам как я "тунинговам" ама да ти кажа...
                    http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-C...&forceRpt=true 500$ лифт кит 4'' за гранд пълен комплект, баааххх тая скъпотия...
                    http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cheroke...f99db3&vxp=mtr 1999$ 6,5 инча, за да няма коментари има го и за 242 раздатка и за 249, ама си търсете сами. Доставката Жорката не вярвам да иска някакви толкова па страшни суми.
                    Къде ги намерихте за 2500$ малък лифт кит да ви се чуди човек

                    Коментар


                    • #40
                      От: Защо JEEP е номер 1

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Колега, покарай малко из горите, па тогава пиши глупости по форумите.
                      Колега, като казваш на някой, че пише глупости е коректно да се каже защо, не го ли направиш с конкретни данни излиза,че ти пишеш глупости и си поредния форумен капацитет

                      Коментар


                      • #41
                        От: Защо JEEP е номер 1

                        Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                        Аз не пиша в форума за всеки болт дето съм завил по джипките, като цяло и 2та ми джипа сам ги поддържам и ремонтирам и тунинговам, същото важи и за колите ми и бусовете. То и сники и клипове нямам какво правя в гората, това значи ли че не излизам от гаража, пък и гаджето не пиша и не снимам как я "тунинговам" ама да ти кажа...
                        http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-C...&forceRpt=true 500$ лифт кит 4'' за гранд пълен комплект, баааххх тая скъпотия...
                        http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cheroke...f99db3&vxp=mtr 1999$ 6,5 инча, за да няма коментари има го и за 242 раздатка и за 249, ама си търсете сами. Доставката Жорката не вярвам да иска някакви толкова па страшни суми.
                        Къде ги намерихте за 2500$ малък лифт кит да ви се чуди човек
                        Ами като ти гледам предложенията които си посочил, става ясно и колко "разбираш" от цялата работа...

                        Кое му е "пълното" на кит-а от първия линк..?!! Вътре имаш само едни по-дълги пружини, по-дълги амове, нови предни долни носачи (че и не са "Long arm"), "дреболията" за монтажа им и туй то...!!!
                        Къде са ти по дългите преден и заден "track bar", щото оригиналните освен, че са слаби идват и къси за този лифт и нямат монтиране освен всичко друго..?!! Къде ти са по-дългите биалетки и/или новите тунинговани стабилизиращи щанги с променена геометрия и дължина..?!! Къде ти са опашките за раздатката, плочата за свалянето и прочее компоненти пряко касаещи силно променения ъгъл при този лифт на карданите спрямо раздатката и кастор-а на мостовете..?!! Какво правим и с карданите..?!! Къде ти е усиления и по-дълъг демпфер, щото оригиналния идва слаб и къс и т.н., и т.н., и т.н...?!! Съвсем отделен въпрос е какво още е нужно, да я караш тази машина с 34-ки без да се притесняваш, защото 4,5" лифт се прави с тази цел - по-големите гуми...

                        Относно втория ти линк - кит-а не е лош, ама не правиш разлика между XJ и ZJ!!! Това е кит за Чероки, а не за Гранд Чероки!!! Гранд на ресори няма - поне това трябваше да знаеш!!! Те хората и снимки на джипа сложили, ама няма кой да гледа...

                        Едно е да цъкаш в Гугъла, друго е да разбираш какво ти излиза на картинките, а съвсем трето е да знаеш!!! За правене - явно съвсем няма смисъл да говорим... Спирам до тука, за да не те обиждам (под спиране имам предвид - въобще да се разправям с тебе повече в този форум)!
                        Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 10-10-12, 03:08.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Защо JEEP е номер 1

                          И мен живо ме интересува, къде е задния трак бар на WJ.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Защо JEEP е номер 1

                            Ти колега Марто разбираш на ниво чул недочул, за 4'' лифт пишеш нужни неща за 6 '', а за другото случайно да допрочете какво пише след линка??? Напълно доказа,че си форумен специалист без никакви знания за лифт и т.н. Какъв Лонг арм на 4'' лифт , какви трак барове и чудеса, ела да ти го покажа на живо , защото ама наистина не си виждал. Наистина е най-добре да спреш да пишеш, защото мненията който даваш са за смях, наскоро ти четох някакви съвети дето даваш и от 20 съвета и 20те бяха пълни глупости, даже сам си казваш че трябва да попрочетеш, ама да ти кажа с четене нищо не става , като покиснеш под Ларедото и го разглобиш и сглобиш няколко пъти ще почнеш да даваш ъкъл без да ти се смеят. Да ти извадя ли линковете на умните ти "съвети" пак да се посмеем, тогава не исках да те засягам и ен коментирах. Също не коментира за скоростните кути коя е по-добра или понеже пак си затапен мълчиш? И не е нужно да обясняваш на всеки дето не иска да си купи гол като пушка джип от неправилната година как греши

                            "Dextron-а вярно се слага, ама на 4 литровите грандове, които са със съвсем друга скоростна курия! Също така не си и разбрал какво прави overdrive-a... В нормален режим скоростите не са точно четири, а четири и половина - буквално преведено от менюъла! Иначе казано - по-къси са и джипа ускорява по-бързо, става по-пъргав и т.н. При включен overdrive тази "половинка" изчезва - скоростие стават по-дълги, за да не се товари трансмисията и двигателя когато автомобила е натоварен или тегли товар, особено по наклон - от там автомата не сменя скорости толкова често и т.н. Четвърта си включва и при двата режима, но при различни обороти." да се смея ли...
                            "Е автомата не е ли като на 4 литровия Черок - японския.?!! Прав си не е! На Гранда автомата е 42RE, а на Черока АW4, демек - и 4 литровите Грандове с Мопар ATF+4. Благодаря за забележката - мислех си, че двигателя си върви с автомата, ама само съм си мислел (щото е по-лесно вместо да вляза където трябва и да погледна)!" пак чул недочил, безсмислени числа се пишат с цел да изглеждаш по-знаещ И пак прочети за овърдрайва че пак не ти е ясно ич

                            Коментар


                            • #44
                              От: Защо JEEP е номер 1



                              Джип не е номер 1 Зазика е номер 1

                              Коментар


                              • #45
                                От: Защо JEEP е номер 1

                                Друго си е системата Double Drive!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X