Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.7 проблем със запалване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 2.7 проблем със запалване

    Kakво да ти кажа братче 15 дена за 1 дюза която надали му е отнела повече от 2 часа.

    От сега нататък ще внимавам много повече при кои си карам колата
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

    Коментар


    • #17
      От: 2.7 проблем със запалване

      При мен се оказа точно така, много благодаря колега.
      Да не казвам какво ми казаха от Дарс Ауто че ме срам заради тяхната некомпетентност...
      [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
      Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
      Kawasaki KLE 500

      Коментар


      • #18
        От: 2.7 проблем със запалване

        Къде я смени и колко ти излезе?Труд дюза и т.н.т.?
        Grand Cherokee 2.7crd Limited

        Коментар


        • #19
          От: 2.7 проблем със запалване

          Първоначално публикуван от hazaev Преглед на мнение
          При мен се оказа точно така, много благодаря колега.
          Да не казвам какво ми казаха от Дарс Ауто че ме срам заради тяхната некомпетентност...
          Кое се оказа точно така? Дюза ли?
          В твоята тема по проблема нищо не пишеш.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #20
            От: 2.7 проблем със запалване

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            Кое се оказа точно така? Дюза ли?
            В твоята тема по проблема нищо не пишеш.
            отговора ми е на колегата:
            Мнение на Алекс Маринов
            Този модел мотори /2.7 CRD (2.7CDI) на Mercedes/ май често страдат от пропуск в горивопроводите. А гориво-подкачващата помпа е механична, куплирана на единия разпределителен вал, следователно с допълнително понижени обороти. Ако от някъде смуче въздух не успява да напълни и обезвъздуши напълно горивния филтър и може с часове да въртите и да не запали. Имаше няколко теми за подобни проблеми, със снимки на сменените горивопроводи и трипътници към тях. За да проверите дали става въпрос за такъв проблем, трябва да напълните горивния филтър с гориво. Отгоре на филтъра има една малка пробка /като глава на болтче/. Отвийте я и със спринцовка вкарайте нафта така, че да се напълни филтъра до горе. След това завийте пробката и пробвайте да запалите. Ако запали, вероятно и при вас има неплътност по горивопроводите. При проблем в EGR клапана едва ли ще се държи така и няма да пали изобщо. Успех!"
            Като младши участник не се виждаше отговора преди одобрение от модератор и затова е слязъл по-надолу...
            В моята тема писха днес, за съжаление не е решен проблема...
            [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
            Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
            Kawasaki KLE 500

            Коментар


            • #21
              От: 2.7 проблем със запалване

              А пробвахте ли сутрин, преди да запалите, да допълните филтъра и тогава да видите как ще запали. Може да се окажат същите проблеми с горивопроводите около горивния филтър и помпата за високо налягане. Имаше такава тема, за затруднено палене и се оказа, че се оправи след смяна на някои от горивопроводите по мотора и помпата. Ето едно мнение на Сашо Пунчев за подобен проблем при него:
              Мнение на Сашо Пунчев
              Щуцерите (накрайниците), които са пластмасови, откъм филтъра (най-често) се напукват и влиза въздух. Не е въпрос в това дали има налягане или вакуум - и в двата случая в система, в която следва да няма въздух влиза такъв и с обезвъздувашане няма да стане. Щом има мехури - просто си смени маркучите. Преди това се увери, че проблемът не е в самия филтър - понякога от там пуска.

              При мен проблемът беше, че като работи си тегли нафта и няма грижи. Когато е в покой обаче се стичаше от някъде и палеше не с пипане на ключа, а около секунда - две въртене.
              Говоря малко по спомен, но: маркучите (след филтъра) са твърди, пластмаса някаква, не гума. Завършват със щуцери. При мен проблемът беше с този, за изходяща нафта от филтъра. Ако щуцерът е здрав може да изпуска между него и леглото за щуцера във филтъра. Ако и там не е проблемът и си пробвал със смяна на самия филтър значи е тръбите към филтъра, които са си гумени и ще е лесно да ги проследиш за течове или пукнатини. Пробвай да сложиш по малко прозрачен маркуч на входящата нафта във филтъра, за да видиш дали има въздух и там поне да знаеш къде да търсиш..................
              Взети са от тази тема: GC 2.7 CRD гасне като го настъпиш
              Разгледайте мненията на втора стр . И най-вече решението на проблема на dimonrb.
              Успех!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X