Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ, 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
    Ако са пробвали изпарителя на налягане и по него няма язви корозия на алуминия, вероятно ще работи добре. По вероятно е да се повреди кондензатора, ако се ползва втора употреба такъв. ...
    Да се надяваме, че скоро климатик няма да се прави. Макар че никога не се знае. То е така - колкото по-сложна е една система, толкова повече неща има, които могат да се развалят. Лошото в случая беше, че ремонтът се усложни и оскъпи повече от двойно заради кърпежа, направен при предишен ремонт. Хубавото е, че покрай климатика излезе наяве и беше отстранена една причина за загубата на охладителна течност, която бях установил.

    Сега са наред тампоните на двигателя, че се притеснявам да карам така.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #77
      От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      ... Сега са наред тампоните на двигателя, че се притеснявам да карам така.
      Поради технически причини, тампоните май ще почакат до другата седмица. Днес довършихме ремонта на спирачната система и по-точно подмяната на дясното жило на ръчната спирачка, последвано от сглобяване на механизмите на ръчната.

      Преди това обаче минахме през процедурата по смяна на семеринги на задния мост. Процедурата определено е по-неприятна и скъпа от тази на един Нисан Патрол например.
      На Патрула семерингът си стои на ръкава на моста, поради което смяната е доста по-лека.
      На Гранда семерингът е на полуоската, като отгоре е "затапен" с лагера и една втулка, която по сервизен наръчник се сваля с пробиване и срязване, след което се заменя с нова. Може да се свали и без да се ликвидира тотално, но тогава пък е по-голям рискът да се повреди лагерът. Лагерът обаче може да даде фира и при положение, че сервизът няма подходяща скоба за свалянето му.
      Което означава, че по принцип една банална смяна на семеринг може да доведе и до по-скъпата смяна на лагер.

      Като причина за теча от дясната страна се оказа семеринг, който е бил повреден или поради некачествен лагер, или поради допълване на не съвсем подходящия лагер с малко недобро стругарско ТНТМ, или поради недостатъчно добър монтаж при предишна смяна на лагер.




      Противно на предварителната информация от някои колеги, за сваляне на полуоската на Гранд-а не е необходимо да се отваря дифа.
      Полуоската просто се избива след сваляне на 4 гайки.

      Все пак дифа го отворихме профилактично. Установи се, че по магнита има доста ситни стружки, а маслото ми се видя доста черно за толкова малък пробег. Във всеки случай беше доста по-тъмно от онова, което неотдавна източихме от предния диф на Патрула-а, а то беше на повече от година и на повече километри.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #78
        От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Противно на предварителната информация от някои колеги, за сваляне на полуоската на Гранд-а не е необходимо да се отваря дифа.
        Полуоската просто се избива след сваляне на 4 гайки.

        Все пак дифа го отворихме профилактично. Установи се, че по магнита има доста ситни стружки, а маслото ми се видя доста черно за толкова малък пробег. Във всеки случай беше доста по-тъмно от онова, което неотдавна източихме от предния диф на Патрула-а, а то беше на повече от година и на повече километри.
        Ти си добре, че си купил JEEP при който хамериканци са усетили че правят зулуми, и са сложили нормални конусни лагери...... Иначе тръгнах да си ровя тефтери за да ти издиря места където се намират полуоски втора ръка в нормално състояние..... Имайки придвид моето взимане/даване с Дана 35С.... И вярвай ми - полуоските струват едни пари.... Даже и секондхенд.

        ПП. При Дана 35С - за да се свали полуоската, ТРЯБВА да се отвори дифа. По друг начин - НЕ СТАВА.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #79
          От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

          Първоначално публикуван от trapper
          ... Поради необходимост от голям джип за туризъм с палатки, лодки и мотори, вече се заглеждах по грандове, но след твоята одисея ще ги задраскам.
          Да не мислиш, че ако вземеш например Тойота или Нисан не можеш да налетиш на изненади? За туризъм с палатки и т.н. обаче Грандът като че ли наистина не е много подходящ. Най-малкото, защото багажникът му не е особено голям. След товарното пространство, което ми осигуряваше Галоперът, този направо ми малее.

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Ти си добре, че си купил JEEP при който хамериканци са усетили че правят зулуми, и са сложили нормални конусни лагери...... Иначе тръгнах да си ровя тефтери за да ти издиря места където се намират полуоски втора ръка в нормално състояние..... Имайки придвид моето взимане/даване с Дана 35С.... И вярвай ми - полуоските струват едни пари.... Даже и секондхенд.

          ПП. При Дана 35С - за да се свали полуоската, ТРЯБВА да се отвори дифа. По друг начин - НЕ СТАВА.
          Явно има разновидности на Дана 35 - със и без С-clips. Щото и моя го дават Дана 35С. Някои търговци на авточасти се бъркат и могат да дадат неправилните лагери.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #80
            От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

            Чероки, заден мост Дана35:
            http://www.usa-auto.ru/p58234C1999.html -лагера е от типа без черупка.
            И съотвтно полуоската:
            http://www.usa-auto.ru/p58240C1999.html -има си С-clips.


            Гранд Чероки, заден мост Дана 35С:
            http://www.usa-auto.ru/p57752C1999.html -нормален лагер с две черупки.
            И полуоската за него:
            http://www.usa-auto.ru/p57761C1999.html -няма С-clips, и се вади без да се разглобява дифа.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #81
              От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

              Старата Дана 35 без С-то, доколкото си спомням беше с конусен лагер с две черупки. Била произвеждана и монтирана до 87/88 година. После се появява Дана 35Сustom, демек преработена, с тия лагери без черупки. Май до техните кухи лейки стигна факта, че това нещо се експлуатира и извън Щатите, дето наистина са без пари.... И че идеята да заменяш заедно с лагера и полуоската не се нрави особено на потребителите извън техните губернии.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #82
                От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Старата Дана 35 без С-то...с конусен лагер с две черупки. Била произвеждана и монтирана до 87/88 година. ...
                Разликата явно не е в годините на производство, а в моделите в които се монтира.
                Това е за Гранд Чероки 1999г. Дана 35С - http://www.usa-auto.ru/p57761C1999.html - няма ц-клип, няма нищо. И е с конусен лагер с две черупки. А на Чероки продължава да се монтира Дана 35 с ц-клип и лагер без черупка.
                Последно редактирано от onufriz; 18-07-10, 09:49.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #83
                  От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                  Според мен не е до модела. Колега Айскинг от Плевен, по ВИН-а Вранглера му е с 35С с клипс, на практика с конусни лагери.... Според мен са направили един експеримент, видяха че е неуспешен, и при смяна на модела - монтират новите/стари мостове. А наличните произведени продължават да ги монтират на по-евтиния модел, до изчерпване на количествата....


                  Понякога стават застъпвания изобщо.... На Витарата ми 1,6 16 вентила, която беше някакво гранично производство, имам предвид при преминаването на новото купе и мотор, бяха монтирани задни спирачки от по-новата 2-литрова....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #84
                    От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                    Дето имаше на времето една приказка в казармата "Момчета, учете, че много бият!"

                    Който не чете навреме и не познава материалната част се наказва с извънреден труд.

                    Тръгнах в събота следобед да сменя предните амортисьори, че доставката се беше забавила малко, а после ме завъртяха други задачи. Таман смъкнах единия и се каня да сложа новия ам и - греда! Оригиналният амортисьор, който свалих, долу беше не с болтове, а с шпилки. С новия ПроКомп не вървят болтове, а, естествено, някой не се беше сетил да купи подходящи. В събота вечер нямаше за кога и къде да се пазарува, така че старият амортисьор беше върнат обратно на мястото си до отстраняване на пропуска.

                    Днес старите амортисьори окончателно слязоха от колата. Не бяха изтекли, но бяха силно омекнали, като десният беше осезаемо по-зле. Стоеше с поне сантиметър по-къс от левия. Явно, че в някакъв момент е бил сменян, защото беше с болтове и гайки.



                    Тампоните отгоре си бяха направо размазани и напукани от старост, като някъде назад в историята на колата е бил правен опит проблемът да се реши, като се добави по още едно тампонче.



                    Забележка: Снимките са такива мизерни, защото на силното слънце в началото не бях видял, че телефонът е включен на видео, вместо на фото, а видеото е с по-лошо качество.


                    Това положение повече ми харесва:




                    Всички амортисьори в момента са настроени на максимално твърда возия.
                    Все още не съм карал достатъчно много за да преценя какво точно се е получило, но съм убеден, че в завои на скорост колата ще стои доста по-стабилно.

                    Ще потъркалям с тях и, ако е необходимо, ще си направя малко експерименти с по-мека настройка.

                    След това преминахме към смяната на тампоните. Тук работата я свърши Гого Флекс. Аз бях в поддържаща роля на чирак.

                    Старите тампони на двигателя бяха сдали багажа. И двата.






                    Сега вече не са скъсани! Още 2 задачки отметнахме.
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 20-07-10, 21:42.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #85
                      От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                      Благодарение на един много неочакван жест на Сашо Пунчев, за който съм му много задължен и имам много да го черпя, се откри възможност да реша проблема с фаровете доста по-рано, отколкото очаквах.

                      Фаровете бяха претърпели няколко намеси в предишния живот на колата. Вероятно след помътняване са били шлайфани, в резултат на което са станали на петна, после пък са били тонирани с някакъв тъмен лак за да им се придаде поне малко по-добър вид.

                      В крайна сметка се беше стигнало дотам, че те, и особено десния, изглеждаха отвратително.






                      И, което беше още по-лошо, светеха точно толкова отвратително зле. Карането на къси си беше истинско мъчение за зрението. Миналата седмица на прибиране през нощта си направих експеримент като подкарах само на дълги. Нито един от насрещните не ми присветка, че го заслепявам ...

                      След замяната с оригинални фарове втора употреба нещата изглеждат доста по-различно




                      Един стар и един нов ...




                      Като гледам, май в някой светъл ден ще трябва да сменя и халогените в бронята, че и те са вапцани и кой знае как ще светят.

                      Днес изчистих и едно от дребните, но дразнещи проблемчета. Намерих си оригинални амортисьори на предния капак и смених тези, с които взех колата.

                      Съдейки по ръкописния надпис на единия, те са били от VW Венто и не вършеха добра работа. Хем бяха по-къси, хем им липсваха С-клипсовете и постоянно падаха. Поради което доста често се е случвало с една ръка да се придържа вдигнатия капак, а с другата да се пресягаш за да закачиш първо единия, после другия.

                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-07-10, 13:16.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #86
                        От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                        Мога ли да попитам ,от къде поръча тампоните на мотора.
                        grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                        Коментар


                        • #87
                          От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                          Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                          Мога ли да попитам ,от къде поръча тампоните на мотора.
                          Вест Ауто - 160 лв/брой, с доставка около 2 седмици или малко отгоре. В БС цената беше х2.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #88
                            От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Намерих си оригинални амортисьори на предния капак и смених тези, с които взех колата.
                            От къде взе новите и на каква цена?
                            ________________________________________________________________________________________
                            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                            Коментар


                            • #89
                              От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                              Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                              От къде взе новите и на каква цена?
                              Не бяха нови. Намерих ги малко инцидентно втора употреба в много добро състояние от морга за по 20 лв/брой. За нови не съм проверявал по магазините, че ми бяха доста по-назад в списъка за пазаруване.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #90
                                От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                                Първоначално публикуван от s_s1
                                Явно само Чавдар е настъпил мина ...
                                Всеки с късмета си. Явно моят е такъв ...

                                Между другото, приемам акъли къде в София има по-богат избор от пластмасови щипки за тапицерия. Магазините на "Стрийт мания" са 1 на ръка.

                                На предните врати има доста изпочупени, поради което тапицерията е била залепена с яки топки силикон, обаче доста нетрайно и сега доста дразнещо отзяпва при затваряне.

                                Т.е. трябват ми щипки, още повече като се има предвид, че ще ми се наложи сваляне на тапицерията на вратите за да видим защо дясното огледало не ще да мърда, въпреки че моторчетата са изправни.


                                Оригиналните в БС вероятно са направени от платина с инкрустирани малки диаманти, защото струват по 10 лв/бройката. Офертата на Вест Ауто беше по-скромна, но също впечатляваща - 7 лв/брой.
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-07-10, 13:17. Причина: Корекция на име
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X