Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ, 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

    Първоначално публикуван от JORO-pz Преглед на мнение
    Тои питаше мене дали съм го чел.Да много пъти.Маи има разминаване само за ЛСД-то.И все още мисля че колата не е толкова дефектна,колкото я изкарвате.А ако някои си мисли че купува стара кола и няма да има ремонти много се е объркал.Като си купите дизеловият мотор и след 1000 километра пукне главата пак ли продавачът е виновен
    Колата не е толкова дефектна?!?!?!? Незнам ако ти беше на мястото на Чавдар, дали щеше да се сдържаш в писанията си, както той го прави и нямаше да отвориш тема подобна на borchev със Злой-ския Джип. Особено ако е дал парите които kinex обявил в обявата- близо 16 000. Сигурен съм, че дори и сред обявите в българските сайтове на цени под 15 000 има по читави от този. А и стига с репликата за 1000те километра и спукана глава на дизелите! Мисля, че се изяснихме за тях, че ако километрите са им реални и са карани и подържани както трябва преди новия собственик да ги поеме, няма страшно от такива случки. Това, че кола на 10 години се продава под предтекст че е на 120000 - 180000 и клиента вярва си е негов проблем... Направете си най- малката сметка, че дори и един под- средното статистично ниво българин минава по минимум 20 000 километра, за 10 години колко стават, пък да не говорим за западноевропейските, където при проверка на километража в тукашното представителсто, обикновено циферблата не изписва под 300 000км... пък както спомена Тихомир, не става въпрос за кола от Горубляне, където всички знаем какво се продава (коли буквално сглобени и освежени от счупени/стари автомобили по моргите на западните ни съседи). Малко се отклоних, но да довърша. Незнам дали kinex е казал историята на колата на Чавдар, но ако иска, нека сподели предисторията му- от къде е взет, кой го е карал, как е бил, колко време е бил при kinex... за да избегнем лагерите kinex е прав или правия е Чавдар!
    Последно редактирано от baha; 09-07-10, 00:15.
    R 727cc BB KIT
    ZJ V8
    WK2 V6

    Коментар


    • #62
      От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

      Абе вие сте големи скръндзи. Че 16000 много ли са. Имате ли идея колко струват само колелата.
      Не ми четете мненията май.
      Казах че основните и скъпи агрегати са в безупречно състояние. Двигател, скорости, диференциали. Окачването е стегнато. Амортисьорите му били меки - да ги сменя.
      Другото са дребни подробности. Да се надяваме че новия собственик след време ще каже къде е успял и къде се е издънил с ремонтите. Щото за вас може да е нормално да си купувате части от битака, ама аз си знам Балкан Стар.

      Коментар


      • #63
        От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Хората си разбират от работата и преди монтажа изпарителят се тества.
        Използвам темата, за да задам страничен въпрос: Да споделиш колко пари и скат за разглобяван-сглобяване и за колко купи изпарителя, че мой познат е изправен пред същия проблем само че с 2.7 ЖРД.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #64
          От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Не ми прилича да е от ZJ. Те не бяха ли по-ъгловати

          [ATTACH]226793[/ATTACH] [ATTACH]226792[/ATTACH]

          Интересното е, че този номер, който се вижда на етикета не мога да го намеря никъде.
          Най-близкият, който ми излиза е 55156880АА

          Намирам схеми с 8, 10 и 12 жици, но не и със 7.
          http://www.wjjeeps.com/day_night_1.jpg
          Обърни внимание на забележката долу, в лявата част.



          Тук (в картинката по-горе) има същата забележка. Това, в комбинация с възможността това дясно огледало да е всъщност шофьорското от Джип с десен волан, вероятността да е от кола 2004та година и опцията за фотохроматично огледало за водача, може да обясни нестандартния брой кабели и неоткриваемия номер. Куплунгът не е ли същият?

          Коментар


          • #65
            От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Използвам темата, за да задам страничен въпрос: Да споделиш колко пари и скат за разглобяван-сглобяване и за колко купи изпарителя, че мой познат е изправен пред същия проблем само че с 2.7 ЖРД.
            Първоначалният анонс беше 200 лв за труд (демонтаж/монтаж на таблото). Оттам - нататък вече тръгна и преди малко спря на 445 лв. В т.ч. допълване с 400 гр фреон, оцветител, някакви 2 бр. О-пръстени, заварки за подмяна на фланеца на изпарителя, повторно сваляне на таблото поради отказ (счупване?) на друга клапа и някои други операции, както и смяна на дясното огледало.

            Изпарителят е от морга срещу 150 лв, 1 бр. моторче пак от морга - 50 лв. Подменената клапа е нова, но цената не е показателна, защото колега от форума - Сашо Пунчев ми я даде на по-малко от половината цена, за което съм му много благодарен!

            Пламене, ти хубаво си знаеш Балкан Стар, ама напоследък в тази криза спряха да ми дават от ония куфарчета, та минах на части от битака.
            Щото в Балкан Стар сметката щеше да изглежда мааалко по-различно:

            моторче - 256 лв (с 2 седмици чакане)
            клапа - 248 лв (както писах в другата тема, за тези пари вече вместо цялата клапа комплект дават само 2-те капачета)
            изпарител - 677 лв (2 седмици за доставка)
            За корпуса на климатика хич и не посмях да ги питам, но само горните 3 позиции надхвърлят като сума пълната стойност на ремонта по предварителната сметка.

            Ако тръгна да правя всички ремонти само с нови оригинални части от БС сигурно за нула време ще купя колата още 1 път.


            Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
            http://www.wjjeeps.com/day_night_1.jpg
            Обърни внимание на забележката долу, в лявата част.
            Сашо, точно тази схема гледахме снощи. И, както вече писах по-горе, нещата се изясниха. Огледалото, което съм взел, няма жиците на позиции 2,3 и 4 (сензор за положение на огледалото, който осигурява запаметяване на настройките), а има тези на 8 и 9 (автоматично сгъване, което обаче няма да работи, защото на колата няма такава опция). Иначе огледалото трябва да си работи.


            П.П. Опааа, ще има корекция на сметката. Пак ми се обадиха от сервиза. Открили, че от радиаторчето на парното просълзява антифриз. Това може да обясни (поне отчасти) загубата на около литър и малко антифриз за 3-те месеца.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-07-10, 09:08.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #66
              От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Абе вие сте големи скръндзи. Че 16000 много ли са. Имате ли идея колко струват само колелата.
              Не ми четете мненията май.
              Казах че основните и скъпи агрегати са в безупречно състояние. Двигател, скорости, диференциали. Окачването е стегнато. Амортисьорите му били меки - да ги сменя.
              Другото са дребни подробности. Да се надяваме че новия собственик след време ще каже къде е успял и къде се е издънил с ремонтите. Щото за вас може да е нормално да си купувате части от битака, ама аз си знам Балкан Стар.
              Хм, извинявай за тъпият ми въпрос, ама този преден кардан от Балкан Стар ли го взе? Питам, защото от това ти изказване останах с впечатление, че е от Балкан Стар, а не рециклиран, но пък може и да не съм разбрала отново иносказателният ти израз.

              Коментар


              • #67
                От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                При тотална щета, за 10г. автомобил застрахователя изплаща 20% от стойноста на автомобила като нов. За 15г. - 10%, за 20г. - 5%. Това е овехтяване, общо износване на автомобила, агрегати и системи. Отделно на системи като "климатроник" например ресурса е много малък. Всеки може да си направи сметка какво купува.
                Има и изключения, коли карани и подържани от "маняци" в добрия смисъл. Проблема е че са рядкост и такива коли не се продават.
                Продават се автомобили, на които ремонта на агрегати и системи е икономически необоснован, когато трябва да се прави както трябва. Тогава идват у нас и се "побългаряват". Проблема е още по зле при колите минали през няколко ръце и с високо технологично ниво на оборудване.
                Кинекса е прав, няма как колата да се разглоби чарк по чарк и да се инспектира. Мери се, гледа се и се пробва и накрая късмет.

                Коментар


                • #68
                  От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                  Уважаеми колеги,
                  Предлагам да се спре с укорите и нападките срещу хората които са продали автомобил чрез този форум!
                  Всеки , който продава автомобил втора ръка е изложен на риска , след време да бъде укоряван за последвалото, след продажбата състояние на автомобила.
                  Точно за това се прави оглед! Не се разглобява на съставни части! Продавача споделя какво е правил по колата, казва информация за автомобила , която е чул от предишния собственик и коректно съобщава за неща , които са му направили впечетление, препоръчва отстраняване на кусури и т.н.
                  Всеки един от нас е изпадал в такава ситуация.
                  Продавача НЕ МОЖЕ да знае за замаскирани неизправности , ТНТМ-та и кърпежи - поради факта , че НЕ Е Ванга или Нострадамус!
                  Перфектните екземплари се намират САМО в магазините или при маняците , но там става въпрос за в пъти повече пари.
                  Да купиш автомобил на 10г. и да си мислиш , че е перфектен е илюзия.
                  Автомобилите се продават обикновенно когато остареят, когато следва скъп ремонт и когато е правено нещо , но не се е получило и е закрепен за продажба.
                  Предлагам темата да продължи в духа на техническо ръководство за отстраняването на констатираните дефекти. По този начин ще е полезна на всички , четящи този форум и няма да се залита към размисли и страсти кой е жертва и кой тарикат.
                  Повтарям: Всеки един от нас , който продава автомобил е възможно да попадне в такава ситуация без да подозира.
                  Успех с ремонтите и дано да не излизат повече скрити лимонки!
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #69
                    От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                    Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                    Това, че кола на 10 години се продава под предтекст че е на 120000 - 180000 и клиента вярва си е негов проблем... Направете си най- малката сметка, че дори и един под- средното статистично ниво българин минава по минимум 20 000 километра, за 10 години колко стават, пък да не говорим за западноевропейските, където при проверка на километража в тукашното представителсто, обикновено циферблата не изписва под 300 000км... Незнам дали kinex е казал историята на колата на Чавдар, но ако иска, нека сподели предисторията му- от къде е взет, кой го е карал, как е бил, колко време е бил при kinex... за да избегнем лагерите kinex е прав или правия е Чавдар!
                    Аз пък ще си позволя да се усъмня в тъй категоричните изявления. Става дума за хамериканска кола, т.е. никога не е единствена в домакинството... не се кара непрекъснато само тя. Има си Carfax и др. сайтове където за не много пари (20-50 евро) излиза историята и mileage-а, засичан при прехвърлянията на собствеността. Бъзикането на "одометъра" пък било "federal offense" Аз напр. винаги съм имал една кола за зимата и една (по-готината) съм си пазил от солта и съм карал през другите сезони. И сега това в подписа ми го карам само зимата и на излети, но не и в града - много харчи . Така, че на мойто Jeep имам за 1 година само 6000 км. Защо да не е възможно другите да са карани по-малко от 50 000 км / годишно
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #70
                      От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                      Първоначално публикуван от Stacy Преглед на мнение
                      Хм, извинявай за тъпият ми въпрос, ама този преден кардан от Балкан Стар ли го взе? Питам, защото от това ти изказване останах с впечатление, че е от Балкан Стар, а не рециклиран, но пък може и да не съм разбрала отново иносказателният ти израз.
                      Не е тъп въпроса, ама аз на него нали ти отговорих когато гледахте колата. Кардана не е сменян защото е здрав. Имаше счупен сепаратор на карето към раздатката.
                      Карето не се продава отделно в Балкан Стар, за това съм взел най-качественото каре с такъв размер и съм го сменил.
                      Колата беше в мен един месец. Каквото съм видял че е за смяна съм го сменил. Не съм правил никакъв компромис с качеството на частите и маслата, въпреки че и при мен парите не падат от небето. Казал съм и какво може да се смени сега и какво след време, защото не е спешно. Излъгах ли за нещо.
                      Ако ме обвинявате за това че съм ви продал 10 годишна кола, която не е в състояние на чисто нова, и не съм ви дал гаранция че нищо няма да се развали и няма да излезе нещо за ремонт, определено имаме проблем.

                      Коментар


                      • #71
                        От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        ... мой познат е изправен пред същия проблем само че с 2.7 ЖРД.
                        Нека на твоя познат да проверят внимателно и радиаторчето на парното, след като така и така ще свалят таблото. При мен се оказа с пробойни там, където тръбите влизат в него. Да речем, че извадих късмет да го открият преди да са монтирали всичко обратно и така да намерим най-вероятната причина за загубата на охладителна течност и водата под мокета в краката на пътника.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        ... Излъгах ли за нещо. Ако ме обвинявате за това че съм ви продал 10 годишна кола, която не е в състояние на чисто нова, и не съм ви дал гаранция че нищо няма да се развали и няма да излезе нещо за ремонт, определено имаме проблем.
                        Искаш ли да спрем дотук, че нещо взех наистина да се ядосвам?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #72
                          От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                          Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                          ... Относно маншона на кардана в Б.С. ми казаха че го предлагат отделно за около 130лв ...
                          Информация от първа ръка с днешна дата. Няма такова нещо. Маншони за преден кардан НЕ се предлагат като отделна резервна част. Да не би да е ставало въпрос за маншон на полуоска?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #73
                            От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                            За мен нещата са ясни,ама да не доливам масло в огъня само...Абе отдавна съм се убедил,че повечето българи тръгнат ли да продават кола направо оскотяват и не признават ни брат,ни сестра,ни родители-камо ли някой друг!(:Айде-ако цената е ниска иди-дойди...

                            Чавдаре-тоя филм със сваляне на таблото съм го гледал лично и ме притеснява,че слагаш втора употреба изпарител и радиаторче на парното-вероятността да береш ядове е огромна!Особенно с изпарителя-знаеш какво е налягането при работещ климатик,нали?И,че клим. система обикновенно гръмва баш от изпарителя,който е заврян задължително на най-труднодостъпното място!Разбирам,че нов е майка си и баща си,но не се ли произвеждат за модела от няколко фирми изпарители,които да са на човешки цени-поне ще е нов!Или да натъпчеш нов друг от друга марка и модел?Зяпа ли какво налягане ти държи клим.система,на какво налягане вкл. вентилатора(ите)на охлаждането?
                            Бих ти препоръчал да намалиш налягането,на което се включва ел.вентилатор чрез датчика,който го задейства.Ще му намалиш силата,но може да си спестиш голямо главоболие!Ако го докараш до 15-16Атм. да ти поддържа ще е добре!
                            Последно редактирано от mbenz; 09-07-10, 18:20. Причина: допълнение
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #74
                              От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                              ... Чавдаре-тоя филм със сваляне на таблото съм го гледал лично и ме притеснява,че слагаш втора употреба изпарител и радиаторче на парното-вероятността да береш ядове е огромна!Особенно с изпарителя-знаеш какво е налягането при работещ климатик,нали?И,че клим. система обикновенно гръмва баш от изпарителя,който е заврян задължително на най-труднодостъпното място!Разбирам,че нов е майка си и баща си,но не се ли произвеждат за модела от няколко фирми изпарители,които да са на човешки цени-поне ще е нов!Или да натъпчеш нов друг от друга марка и модел?Зяпа ли какво налягане ти държи клим.система,на какво налягане вкл. вентилатора(ите)на охлаждането?
                              Бих ти препоръчал да намалиш налягането,на което се включва ел.вентилатор чрез датчика,който го задейства.Ще му намалиш силата,но може да си спестиш голямо главоболие!Ако го докараш до 15-16Атм. да ти поддържа ще е добре!
                              Съгласен съм с тебе, че ново е най-хубаво, но цените на частите ги виждаш по-горе. 250 лв за 2 пластмасови капачета с по малко дунапрен си е направо пладнешки обир. За съжаление, нямам излишни хилядарки, а и не искам да докарам цената на джипа до нов от магазина ...

                              Отделно, дето колата щеше да увисне в сервиза поне едно 3 седмици. Това, с тъпкането от друг модел са го играли преди мен, поради което бяха съсипали целия корпус.
                              В крайна сметка, цялата кола е втора употреба. То и новите не е като да не се чупят.
                              Радиаторчетата са тествани, ако не греша, на 30 атмосфери. Нямам представа на какво налягане работи климатикът. Не съм висял на главата на хората, а се опитах да свърша и някаква работа, която да не е свързана с действие изваждане, че тия дни само с глупости се занимавам.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                От: 3 месеца с Grand Cherokee WJ

                                Ако са пробвали изпарителя на налягане и по него няма язви корозия на алуминия, вероятно ще работи добре. По вероятно е да се повреди кондензатора, ако се ползва втора употреба такъв. Всъщност високото налягане в системата е след компресора, към кондензатора отпред и след това до редуктора. От там налягането се редуцира от високо към ниско и фреонът, навлизайки през малък отвор в по-широко пространство /кондензатора/ се изпарява, като отнема топлина от околното пространство.


                                Максималното налягане, при което трипозиционния превключвател изключва компресора е около 27 бара, а налягането след редуктора, през изпарителя и на входа на компресора е доста по-малко.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X