От: Номер на водно-масления топлообменник на 3.1 ТД
колеги решенията ,които взех и по проблема с масления охладител и по неработещата перка са; изолирах масления охладител като свързах водния вход и изход с тръба и 2 скоби, за да не тече антифриз от спукания охладител с маркуч в.н. съединих водните му изводи 3 лета карам с изолиран маслен охладител пробвам джипа при всяка удобна възможност за максимална скорост и все още нямам проблем. между другото охладителя се спука при прегряване поради неработеща перка. перката /т.е.силиконовия съединител/ поправих, като смело и безотговорно пробих дупка 4мм на 1 см от биметалната спирала напълних със силиконово масло 35-40 милилитра виско 3000 сантистокса и я запуших, като нарязах внимателно в дупката 5мм и завих болтче.
колеги решенията ,които взех и по проблема с масления охладител и по неработещата перка са; изолирах масления охладител като свързах водния вход и изход с тръба и 2 скоби, за да не тече антифриз от спукания охладител с маркуч в.н. съединих водните му изводи 3 лета карам с изолиран маслен охладител пробвам джипа при всяка удобна възможност за максимална скорост и все още нямам проблем. между другото охладителя се спука при прегряване поради неработеща перка. перката /т.е.силиконовия съединител/ поправих, като смело и безотговорно пробих дупка 4мм на 1 см от биметалната спирала напълних със силиконово масло 35-40 милилитра виско 3000 сантистокса и я запуших, като нарязах внимателно в дупката 5мм и завих болтче.
Коментар