Поради появята на няколко издайнически капчици масло в разширителния съд искам да сменя топлообменика на маслото - пукането му е много типичен проблем, и то не само за този двигател. Няколко много добри майстори по този двигател вече го гледаха и са категорични, че не е глава или гарнитура - нивото на антифриза не намалява, маслото нито намалява, нито се увеличава, в антифриза няма газове, маркучите са меки и т.н. Явно някаква миниатюрна шупличка в топлобменника, през която при високи обороти (и високо налягане на маслото) и по-редичко масло (особено в жегите от последните дни) то преминава в охладителната система. Но минимални количества, просто няколко капки, в разширителния съд има плуващи капчици масло - като в супа с месо
И като ги изсмуча с една спринцовка, след 100-тина километра отново има няколко капки.
Та ми трябва номера на този топлообменник като резервна част - на няколко места питам и ме гледат тъпо
И откъде може да се купи?
Тамън двама майстори ми предлагат да ми сложат маслен радиатор от Орел Омега 2.5 ТДС (матора на БМВ) - имал си термостат и според тях това било оптималното решение за теци мотори (вече били сложили такива маслени радиатори на поне 10-тина Грандове и Черокита 2.5 и 3.1 ТД и държали много по-ниска температура отпреди.
Ама аз май предпочитам оригиналното решение. Абе не знам.


Та ми трябва номера на този топлообменник като резервна част - на няколко места питам и ме гледат тъпо

Тамън двама майстори ми предлагат да ми сложат маслен радиатор от Орел Омега 2.5 ТДС (матора на БМВ) - имал си термостат и според тях това било оптималното решение за теци мотори (вече били сложили такива маслени радиатори на поне 10-тина Грандове и Черокита 2.5 и 3.1 ТД и държали много по-ниска температура отпреди.
Ама аз май предпочитам оригиналното решение. Абе не знам.
Коментар