От: Питане за автоматик Гранд 4.0 1994
Ами логиката според мен е следната: когато въпросният соленоид не е работил, колата влиза в авариен режим и работи само на 2-ра и 3-та, според това на кое положение е скоростният лост. Сега след като соленоидът работи, колата не влиза в авариен режим и си тръгва от първа, но явно има някакъв проблем в самото преминаване от първа на втора, който преди това не е имало как да се установи, поради факта, че нямаше първа. По принцип, да скоростите са с вложен мастър рипеър кит, но той е вложен от човек, а знаеш, че винаги има място за грешки. Събота и Неделя с въпросният човек ще се търсят проблемите и ДАЙ БОЖЕ тяхното отстраняване. Аз също не разбирам много, но и аз като теб търся логиката. Честно казано съжалявам, че не купих едни скорости втора употреба и не ги сложих. Вече дори не знам дали като оправим проблема и джипът почне да превключва от първа на втора, дали ще иска да превключва на трета.
Между другото трябва да вметна, че втората грешка, която съм цитирал по-горе, а именно 11 "Нет сигнала от SBEC об оборотах двигателя" се появаваше най-вероятно защото докато карахме, нещо газовата се бъзикаше и гаснеше на газ, при което джипът продължаваше по инерция, а оборотите бяха на нула, докато не го запалехме отново и затова се е записвала тази грешка.
Ами логиката според мен е следната: когато въпросният соленоид не е работил, колата влиза в авариен режим и работи само на 2-ра и 3-та, според това на кое положение е скоростният лост. Сега след като соленоидът работи, колата не влиза в авариен режим и си тръгва от първа, но явно има някакъв проблем в самото преминаване от първа на втора, който преди това не е имало как да се установи, поради факта, че нямаше първа. По принцип, да скоростите са с вложен мастър рипеър кит, но той е вложен от човек, а знаеш, че винаги има място за грешки. Събота и Неделя с въпросният човек ще се търсят проблемите и ДАЙ БОЖЕ тяхното отстраняване. Аз също не разбирам много, но и аз като теб търся логиката. Честно казано съжалявам, че не купих едни скорости втора употреба и не ги сложих. Вече дори не знам дали като оправим проблема и джипът почне да превключва от първа на втора, дали ще иска да превключва на трета.
Между другото трябва да вметна, че втората грешка, която съм цитирал по-горе, а именно 11 "Нет сигнала от SBEC об оборотах двигателя" се появаваше най-вероятно защото докато карахме, нещо газовата се бъзикаше и гаснеше на газ, при което джипът продължаваше по инерция, а оборотите бяха на нула, докато не го запалехме отново и затова се е записвала тази грешка.
В Балканстар много правилно са ти обяснили за прекъснатата намоткат обаче твоя случай изобщо не е такъв, защото съпротивление има.
Коментар