Благодаря на всички за поздравленията. Днес ходих до вилата, която се намира на доста диво място в подножието на връх Сютка. Пътя е здрав но много неравен и с много камъни. С удоволствие забелязах че Гранда минава с много по голяма лекота по неравностите а и с автоматика не се напрягам изобщо.
Само трябва да се внимава повече понеже наистина е по нисък от Вранглера, на две три места упрях защитата не раздатката и реззервоара.
А ето и снимките
Птицата на снимката е женски Глухар, много рядка снимах я на пътя от колата
Ами премерих най ниската точка отдолу,(май се вижда на една от снимките) която изненадващо се оказа защитата на раздатката-19см
, дифивете са на 22см. При Вранглера дифовете бяха на 23см.
Незнам защо така се получава?
Относно бронята изглежда здраво захваната,както и резервоара но незнам как и къде
А за нещата за разваляне имах предвид многото екстри,клима ,компютър, стъкла,седалки
Много си прав колега
Забравих да пиша че Гранда е на 60000 мили и е с десен волан което за мен е предимство понеже от 16години карам само такива.Смених го със кума ми, който си търсеше точно такъв Вранглер
Само трябва да се внимава повече понеже наистина е по нисък от Вранглера, на две три места упрях защитата не раздатката и реззервоара.
А ето и снимките
Птицата на снимката е женски Глухар, много рядка снимах я на пътя от колата
Първоначално публикуван от kinex
Преглед на мнение
, дифивете са на 22см. При Вранглера дифовете бяха на 23см.
Незнам защо така се получава?
Относно бронята изглежда здраво захваната,както и резервоара но незнам как и къде
А за нещата за разваляне имах предвид многото екстри,клима ,компютър, стъкла,седалки
Първоначално публикуван от elbgt
Преглед на мнение
Забравих да пиша че Гранда е на 60000 мили и е с десен волан което за мен е предимство понеже от 16години карам само такива.Смених го със кума ми, който си търсеше точно такъв Вранглер
Коментар