Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки
Не съм сигурен че въпроса е кам мен но все пак да кажа.
242 е модел раздатка на НюПродъкт която има много разновидности.
След 99г при грандчерокито 249 се заменя от 247 при която няма виско муфата а е с геродискове. Моята е 247 и джипа се ползва много често за тещък офроуд. Да замислял съм се да я сменя с 242 защото е наи-добрата раздатка но яко ударих на камък.
Аз съм с 4.7 а с този мотор 242 се слага само като опция и е много по различна от 242 която се слага с 4.0. Доколкото си спомням за V8 се водеше 242HO или 242J Не съм сигурен. Четох го тук някъде
http://www.jeepforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13
но сега не мога да го намеря защото гадовете ме броят за новобранец и нямам търсачка.
Та тази силната 242 както и казват американците може да поеме по голямо натоварване дори от 231 защото в комплектацията има и блокажи в предния и в задния мост а от другата страна стои серйозен агрегат. Шлиците на изходните валове са различни ама това е наи малкия проблем. Кардани се сменят.
Такава раздатка втора употреба е много рядко срещана в америка камоли в България. До сега не съм виждал или чувал V8 с 242 в наща татковина. Нова малко скъпичка идва. 242 за четирилитровия мотор в БалканСтар е 6000. Усилената трябва да е по скъпа но за цена трябва ВИН а както вече казах комплектацията V8 с 242 е рядкост.
2WD мразя. Карах две седмици без преден кардан и през цялото време внимавах да не натисна по рязко педала на газта.
До сега не съм чул 242 да има проблем с алуминиевия кожух. Всички са алуминиеви а усилената се слага сериино в тежкия Н2. Проблемите са тревиялни както при всички останали. Разтегнати вериги и изпилени вилки.
Първоначално публикуван от prj57
Преглед на мнение
242 е модел раздатка на НюПродъкт която има много разновидности.
След 99г при грандчерокито 249 се заменя от 247 при която няма виско муфата а е с геродискове. Моята е 247 и джипа се ползва много често за тещък офроуд. Да замислял съм се да я сменя с 242 защото е наи-добрата раздатка но яко ударих на камък.
Аз съм с 4.7 а с този мотор 242 се слага само като опция и е много по различна от 242 която се слага с 4.0. Доколкото си спомням за V8 се водеше 242HO или 242J Не съм сигурен. Четох го тук някъде
http://www.jeepforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13
но сега не мога да го намеря защото гадовете ме броят за новобранец и нямам търсачка.
Та тази силната 242 както и казват американците може да поеме по голямо натоварване дори от 231 защото в комплектацията има и блокажи в предния и в задния мост а от другата страна стои серйозен агрегат. Шлиците на изходните валове са различни ама това е наи малкия проблем. Кардани се сменят.
Такава раздатка втора употреба е много рядко срещана в америка камоли в България. До сега не съм виждал или чувал V8 с 242 в наща татковина. Нова малко скъпичка идва. 242 за четирилитровия мотор в БалканСтар е 6000. Усилената трябва да е по скъпа но за цена трябва ВИН а както вече казах комплектацията V8 с 242 е рядкост.
2WD мразя. Карах две седмици без преден кардан и през цялото време внимавах да не натисна по рязко педала на газта.
До сега не съм чул 242 да има проблем с алуминиевия кожух. Всички са алуминиеви а усилената се слага сериино в тежкия Н2. Проблемите са тревиялни както при всички останали. Разтегнати вериги и изпилени вилки.
Коментар