Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

    Първоначално публикуван от prj57 Преглед на мнение
    Малко инфо ако мога да споделя с вас...

    не знам точно за какво се ползва колата, но замислял ли си се да сложиш 242 раздатка? Позволява 2wd както и всички останали 4wd опции... можеш да си я караш спокойно на асфалт и да офф-роуд.

    Проблема на 242 както някои са чували е, че има варианти които са с алумийеви кошуси и на офф-роуд могат да претърпят "леки" конструктивни изменения, но има и такива които са с по твърд материал така че не е проблем.

    Аз съм замислил да сложа на моя ZJ 242 щото си го карам предимно по улицата и да му скъся дифа от 3.73 на 3.90 или 4.10.

    П.П. Твоята раздатка не ли 249 вместо 247???? Аз такова инфо имам!
    Не съм сигурен че въпроса е кам мен но все пак да кажа.
    242 е модел раздатка на НюПродъкт която има много разновидности.
    След 99г при грандчерокито 249 се заменя от 247 при която няма виско муфата а е с геродискове. Моята е 247 и джипа се ползва много често за тещък офроуд. Да замислял съм се да я сменя с 242 защото е наи-добрата раздатка но яко ударих на камък.
    Аз съм с 4.7 а с този мотор 242 се слага само като опция и е много по различна от 242 която се слага с 4.0. Доколкото си спомням за V8 се водеше 242HO или 242J Не съм сигурен. Четох го тук някъде
    http://www.jeepforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13
    но сега не мога да го намеря защото гадовете ме броят за новобранец и нямам търсачка.
    Та тази силната 242 както и казват американците може да поеме по голямо натоварване дори от 231 защото в комплектацията има и блокажи в предния и в задния мост а от другата страна стои серйозен агрегат. Шлиците на изходните валове са различни ама това е наи малкия проблем. Кардани се сменят.
    Такава раздатка втора употреба е много рядко срещана в америка камоли в България. До сега не съм виждал или чувал V8 с 242 в наща татковина. Нова малко скъпичка идва. 242 за четирилитровия мотор в БалканСтар е 6000. Усилената трябва да е по скъпа но за цена трябва ВИН а както вече казах комплектацията V8 с 242 е рядкост.

    2WD мразя. Карах две седмици без преден кардан и през цялото време внимавах да не натисна по рязко педала на газта.
    До сега не съм чул 242 да има проблем с алуминиевия кожух. Всички са алуминиеви а усилената се слага сериино в тежкия Н2. Проблемите са тревиялни както при всички останали. Разтегнати вериги и изпилени вилки.

    Коментар


    • #32
      Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

      Само да добавя - от опита на слагане на стандартна 242 се вижда че страда не толкова корпуса (няма случай от познатите ми с деформиран или повреден корпус) а оста на сателитите. Там първо се точкова една малка заварка за фиксация, а после се шлайфа отгоре и при по-сериозен ударен натиск там се изкъртва. Освен това Пламене можеш да погледнеш при Додж Дюранго - при него има варианти с 5.9 и 242 усилена, може по-лесно да намериш такава. А причината да не се слага 242 серийно на ZJ V8 не е в раздатката а колкото и смешно да звучи в мостовете. Просто задния мост не устисква на въртящия момент...Така че ако мислиш да икономисаш на асфалт с поставянето на 242, гледай да не ти излезе през носа с нов диф после. За Пламен това не се отнася, неговите си държат, ама WJ е друга губерния. Пък и дори да включиш само задния мост, при ZJ няма дисконектор на полуоската, дифа и кардана си се въртят и на практика не реализираш никаква икономия. Я има половин литър я не... Така че зарежете ги тези глупости за икономия за джипките с хъбове и други такива глупости - Грандовете са измислени с друга концепция.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

        кинеx без да прескача веригата осещаше ли някви вибраци или големи луфтове?
        при мен има странен луфт на 4-5 ако пусна газта и после подам..
        преди да разколача каквото и да е искам да си намеря частите...
        поздрави

        Коментар


        • #34
          Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

          Не. Никакъв лувт биене виене и темподобни. При 247 има асимитричен междинен диф и при нормално каране на асвалт дава много малък въртящ момент на предния диф.
          Наи вероятно имаш лувт на задния диф на .... аиде сега като му забравих името де. Има една ост дебела около сантиметър и дълга около 10см на която са сателитните зъбни колела. Болт маи му викаха.

          Коментар


          • #35
            Re: Проблеми с раздатка NP247 на Гранд Чероки

            мерси за инфото аз ще зема да хакна един заден блокаж АРБ така ще реша проблема с касетата щото тиа другари от сузуки сложили бензинова преставяшли кви идиоти..
            поздрави

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X