Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки и реглаж на автомат...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Настройки и реглаж на автомат...

    Къде могат кадърно да ми направят реглаж-настройка на автоматика ? Ако има в района на София ще е още по добре . Кутията е 42RE.
    Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
    MB 190 2.5 16
    MB 124 230 CE

  • #2
    До: Настройки и реглаж на автомат...

    За какви настройки става въпрос колега, на компютъра на автомата, механични, оборотни... Някакъв проблем ли има автомата? Какво по- точно имаш предвид?
    R 727cc BB KIT
    ZJ V8
    WK2 V6

    Коментар


    • #3
      До: Настройки и реглаж на автомат...

      Ами когато подам газ за да ускори колата и след това отпусна педала на газта , нали кутията си сменя на по висока предавка в този момент ,тогава се получава един удар (същият удар се получава когато съм спрял на място и превключвам от задна на Drive и обратно) ,според Димата - quadro (след като ми каза ,че е грешка ,че не съм сипал Мопар в автомата а АЦДелко и че трябва първо маслото да сменя), проблема е в "спирачната лента" (така и не запомних точно името , че бях доста развълнуван от самият проблем ) или "спирачен успокоител " или това което убира луфта точно в този момент , но идеятя ми е , че той каза ,че има шанс удара да намалее, ако кутията се регулира ( от там където се свалята картения капак на кутията - което мисля ,че е механична настройка ) и понеже не му повярвах (за което му се извиних ) си смених тампона на скоростите и се оказа естествено .Историята на кутията ми е , че и е правен основен ремонт в Gemini от по предишният собственик , после и той и момчето от което я купих бяха 100% сигурни, че проблема е в тампона на скоростите .И сега седя тъжен и си страдам .
      Последно редактирано от analog08; 16-05-10, 09:04.
      Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
      MB 190 2.5 16
      MB 124 230 CE

      Коментар


      • #4
        До: Настройки и реглаж на автомат...

        Регулировка на тази част, дето не и запомни името се прави и без да е необходимо свалянето на картера..... Намира се в предна лява част на кутията по посока на движението.... Кофти е че точно до тръбичките от и към радиатора и хем е доста завряно, хем е доста горещо..... Поне на моята кутия се намирало там....

        Е проблемът в случая, че аз не знам за коя точно говориш ти, а ти не знаеш какъв модел беше моята А те са май три вида без ръчката.....
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Настройки и реглаж на автомат...

          Добре, това ми прилича на моята кутия, въпреки че е след полу основен ремонт. Като си включвам от P на D и от D на R си се усеща как се превключва и колата се полашква съвсем леко, но аз си мисля, че това е в рамките на нормалното. На кой 3.1-то не му се полашква като превключва от директна на задна, ама изобщо не му се лашка? Удара за който говориш се получава от хилядите луфтове от скоростната кутия, през каретата на кардана, до задния диференциал. При мене този удар се получава досчно при това превключване и при превключване от 2-ра на 3-та без да ускорявам, демек като пусна газта. Но ми е чудно защо само от 2-ра на 3-та го прави при положение, че от 1-ва на 2-ра и от 3-та на 4-та превключва без избщо да се усети в каквито и положения да е газта. Ако смяташ, че твоя и моя проблем могат да се оправят с регулиране и защо при мене удря само между 2ра и 3та, дай да видим кой може да ги направи.
          R 727cc BB KIT
          ZJ V8
          WK2 V6

          Коментар


          • #6
            До: Настройки и реглаж на автомат...

            Злой, кутията ми е 42RE .Baha може на теб просто настройките да са ти мръднали по-леко в сравнение с мойте, защото при ударът от 3>4 е много по слаб отколкото от 1>2 или 2>3 . При мен мисля ,че най силен е от 2>3 ,но утре ще обърна внимание на това колко силно удря ,че не съм се сещал да се заслушам .




            Злой това ли имаш предвид?
            Последно редактирано от analog08; 16-05-10, 21:52.
            Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
            MB 190 2.5 16
            MB 124 230 CE

            Коментар


            • #7
              До: Настройки и реглаж на автомат...

              Еми на мене от 2 към 3 е най- силен и единствен. Между другите предавки няма никакви удари и си превключва съвсем гладко. Как да го настроя да изчезне тоя удар от 2 към 3?
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар


              • #8
                До: Настройки и реглаж на автомат...

                Първоначално публикуван от analog08 Преглед на мнение
                Злой, кутията ми е 42RE .



                Злой това ли имаш предвид?
                Дай изглед отвънк от дясно.... Ще се опитам да го посоча по някакъв начин.....
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Настройки и реглаж на автомат...

                  При мен също има удър и по описанието на колегата baha моя е същия, даже на отворена врата се чува едно чукване като мина директно от R на D без малко да задържа на N
                  Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
                  Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
                  Audi Q7 3.0 TDi 08
                  Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

                  Коментар


                  • #10
                    До: Настройки и реглаж на автомат...

                    Да явно са ни сходни чуканията но незнаех, че има такова нещо като реглаж и няма да има придърпване и потропване от R на D и между 2ра и 3та. Давайте акъл къде му е цаката, че няма да хвърля 1 лев повече за мойта "златна" скоростна, която си чака настройката за 100% ефективност...
                    R 727cc BB KIT
                    ZJ V8
                    WK2 V6

                    Коментар


                    • #11
                      До: Настройки и реглаж на автомат...

                      Спирачните ленти са две - предната се регулира с болт с контрагайка отвън без да се сваля картера, на за задната се сваля картера.

                      Процедурата не е сложна и е описана в последната глава регулировки на ръководството, което се намира в моята тема за скоростната малко назад....
                      ZJ'96 5.2

                      Коментар


                      • #12
                        До: Настройки и реглаж на автомат...

                        Моя е 4.7 V8 но има същия проблем.Преди време бях писал някъде тука ама никой не ми каза от какво може да е.И на мен Димата ми беше казал че нещо "спирачна лента" или там както се казва.Не исках да ходя на сервиз тук че незнам какво ще ми "надробят" тия момци.Ако някой го направи упражнението моля да снима и да сподели с нас точно как се прави.
                        Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                        0877стоидевет215–Радослав

                        Коментар


                        • #13
                          До: Настройки и реглаж на автомат...

                          Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
                          Спирачните ленти са две - предната се регулира с болт с контрагайка отвън без да се сваля картера, на за задната се сваля картера.

                          Процедурата не е сложна и е описана в последната глава регулировки на ръководството, което се намира в моята тема за скоростната малко назад....
                          Колега ще съм ти благодарен, ако пуснеш линк към темата с ръководството ,че не успях да я намеря или поне там където търсих .
                          Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
                          MB 190 2.5 16
                          MB 124 230 CE

                          Коментар


                          • #14
                            До: Настройки и реглаж на автомат...

                            Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                            Да явно са ни сходни чуканията но незнаех, че има такова нещо като реглаж и няма да има придърпване и потропване от R на D и между 2ра и 3та. Давайте акъл къде му е цаката, че няма да хвърля 1 лев повече за мойта "златна" скоростна, която си чака настройката за 100% ефективност...
                            Ако ще сваляш дифа , огледай скоростната кутия там където каза FDevil , да видиш къде е точно е болта за реглажа .Аз все още се ровя да намеря инфо как точно се регулира и за темата на FDevil с ръководството.
                            Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
                            MB 190 2.5 16
                            MB 124 230 CE

                            Коментар


                            • #15
                              До: Настройки и реглаж на автомат...

                              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                              Дай изглед отвънк от дясно.... Ще се опитам да го посоча по някакъв начин.....
                              По трудно се оказа отколко си мислех още ровя за изглед отдясно
                              Гранд Чероки 1995 ZJ 4.0
                              MB 190 2.5 16
                              MB 124 230 CE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X