Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

    Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
    Колеги, само да ви уведомя, че от седмица вече проблемът е решен, намерих си въпросната част, която ми трябваше за 200лв. и сега джипката си е отново на линия и в перфектно състояние
    Колега, само да ти кажа едно нещо:
    Прочети си книжката за експлоатация на Либъти.
    Отвори си таблото с бушони от страни на таблото като отвориш шофьорската врата.
    Вътре има два бушона по-странно изглеждащи от другите, с едни щипки.
    Единия е за изключване на Airbag системата и т.н.
    Другия е за изключване на въпросната ампула за ключа. Защото производителя е преценил, че това може да се случи в гората.
    Може да се елиминира тази въпросна игла и колата да си пали. Но няма да имаш вече чеп на ключа.
    Това става така: Ключа е на таблото, изключваш въпросния бушон. И стрелките на километража и оборотите при подаване на контакт стигат до край. Това е индексирането за изключване на чипа.
    П.П.
    Това с многобройното завъртане на ключа и скапването на чипа от там. СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!
    От кога производителя на даден автомобил слага определен брой завъртания на ключа????
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #32
      До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

      От кога производителя на даден автомобил слага определен брой завъртания на ключа????[/QUOTE]

      Влади,може проблема да е технически при по агресивно щракане
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

      Коментар


      • #33
        До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

        Въпросната част в крайна сметка се оказа че не е точно игличка както ми я бяха описали, а четириъгълен щифт от крехка(за съжаление) сплав, който участва във въртенето на контактния ключ, така че Влади според мен проблемът беше чисто механичен и нямаше връзка с чипа в ключа. Дима(Куадра) ми обясни че в краен случай може да я шунтира и да изведе бутон на таблото за запалване, а ключа пак щеше да се ползва именно за разпознаване на чипа. Но така или иначе проблемът се реши като закупих въпросната част от едно ударено либърти за 200лв. - със сигурност можех да се пазаря, но бях вече толкова изнервен, че направо я грабнах на поисканата сума...Тази част наистина е взаимозаменяема за либърти и вранглер, както беше посочил един колега по-горе, така че имайте едно на ум ако на някой му се случи нещо подобно, да не минава през моите перипетии в търсене на проблема, а да ползва тази тема на готово - именно това е хубавото на този форум Освен това тази част се прикрепва с щипки които се освобождават единствено с леко усукване и ако натиснете повече при опита да я демонтирате описаният щифт може да се счупи. Мен ако питате това е твърде вероятно да се е случило докато хората от БС са търсели проблема, но не мога да го докажа или да го твърдя със сигурност, така че имайте предвид че трябва да се пипа много внимателно. От БС твърдяха че проблемът е бил само в прекъсвача на съединителя, а този щефт се е счупил след като аз съм се опитавал да запаля докато въртя ключа, аз имам друга теория ама карай да върви...
        Последно редактирано от medunski; 05-05-10, 23:17.

        Коментар


        • #34
          До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

          Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
          От кога производителя на даден автомобил слага определен брой завъртания на ключа????
          От преди поне пет години.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #35
            До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

            Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнение
            ... а четириъгълен щифт от крехка(за съжаление) сплав, който участва във въртенето на контактния ключ... ... Но така или иначе проблемът се реши като закупих въпросната част от едно ударено либърти...

            Не разбрах коя е часта която си сменил. Тази ли?
            Прикачени файлове
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #36
              До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              Не разбрах коя е часта която си сменил. Тази ли?
              Не, но в нея точно влиза въпросния щифт който беше счупен(в долната част на твоята снимка). Т.е. частта която смених се намира точно между контактния ключ и това което ти си показал на снимката.
              Ако има интерес ще я снимам и ще я кача тук.
              Последно редактирано от medunski; 06-05-10, 00:43.

              Коментар


              • #37
                До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

                Ами да, цъкни една снимка.

                Значи все пак не се предлага като отделна част, така ли?
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #38
                  До: Споделяне на опит - Jeep Cherokee a.k.a Liberty

                  Не за съжаление и в щатите не се предлага като отделна част, а върви с цялата кормилна колона, а и не и е лесен демонтажа - сваля се еърбега, волана(само със скоба!), контактен ключ(освобождава се само ако имаш ключ иначе не става) и се е врътня. А за снимки - оставих частите в мазето на вилата и сега се връщам оттам, а забравих да направя - следващия път дано се сетя.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X