Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още няколко съвета.........

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Още няколко съвета.........

    На това окачване евтините неща се чуват. За това и никой нищо не сменя.
    Най-много се чуват задните биалети.
    После тампоните на стабилизиращите щанги, дето са по 25лв.
    Шарнир може да чуеш, може и да не чуеш.
    Накрайниците не се чуват.
    Амортисьори и кормилен демпфер също не се чуват.
    Тампоните на носачите и на напречната щанга трябва да ги няма за да ги чуеш.

    В крайна сметка, нищо не тропа а цялото окачване се суче като змИя.

    Коментар


    • #17
      До: Още няколко съвета.........

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Вие всичките вземете се гръмнете.

      На сектора отгоре има болт 16. Развива се с дълго удължение.
      Оста на болта трябва да се завие четвърт оборот. Имбус някакъв малък беше.
      Какви еърбеци, какви нови кутии.
      Е и аз това имах предвид, че ако е от секторната кутия, може да се натегне.

      Коментар


      • #18
        До: Още няколко съвета.........

        Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
        Е и аз това имах предвид, че ако е от секторната кутия, може да се натегне.
        Добре, тогава недей да се гърмиш.
        Да не се обиди някой, ей.

        Коментар


        • #19
          До: Още няколко съвета.........

          Днес премерих горе-голу луфта(на око).....изглежда ми не много над 2".Утре ще легна отдоло и някой да върти да видим мога ли да разбера от къде е тропането.Най лошото е че тука няма канали.....
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
          0877стоидевет215–Радослав

          Коментар


          • #20
            До: Още няколко съвета.........

            Утре,утре та чак днес ми се отдаде възможност да погледна отдоло какво става.Работата е ясна.Десният накрайник на кормилната щанга(или както там се казва) си потропва стабилно.Луфта се усеща много добре.Секторната кутия не съм я натягал защото луфта си е в границите.Сега най лошото е че трябва да ходя на сервиз.Няма начин да го направя сам точно това....нали?Поразгледах из И-бей ама като незнам как се казва на английски.Мисля че е "tie rod end".Ще съм благодаен на всякаква помощ по въпроса...как се казва.от къде мога да го купя и т.н.Мисля да си го поръчам и да ида в сервиза да ми го сменят.Сега почвам да търся.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
            0877стоидевет215–Радослав

            Коментар


            • #21
              До: Още няколко съвета.........

              Да, Tie Rod End е на английски. Ето пример за цени /позиция 10 на схемата/ - $34.99. Може да погледнеш и в www.rockauto.com. /Избери марката, после годината и модела, а после "Tie Rod End". Тук като гледам са на цени от $10.72 до $42.79. Сигурно има още много места, от където могат да се поръчат /давам горните само за пример/. А защо не се поръчат и сменят направо в сервиза? Още повече, че след смяната ще се наложи и реглаж на преден мост, а това се прави на стенд.
              Поздрави!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                До: Още няколко съвета.........

                Какво било разбито.

                Коментар


                • #23
                  До: Още няколко съвета.........

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Да, Tie Rod End е на английски. Ето пример за цени /позиция 10 на схемата/ - $34.99. Може да погледнеш и в www.rockauto.com. /Избери марката, после годината и модела, а после "Tie Rod End". Тук като гледам са на цени от $10.72 до $42.79. Сигурно има още много места, от където могат да се поръчат /давам горните само за пример/. А защо не се поръчат и сменят направо в сервиза? Още повече, че след смяната ще се наложи и реглаж на преден мост, а това се прави на стенд.
                  Поздрави!
                  За "моя" JEEP-сервиз съм писал в не една тема.Една от причините да не се поръча от тях е че може да ми поръчат и сменят всички други докато уцелят правилния.Другата причина е че ще го поръчат от Хелзинки и ще дойде за не по-малко от 3 дни на тройна цена от този който ще дойде за същото време от Англия примерно.Все пак утре ще отида да ги питам какво ще кажат по въпроса.
                  За реглажа е ясно.Затова и ще ходя в сервиз.Иначе щях да си го сменя сам.

                  П.П.За сега най-доброто което намирам е този комплект http://cgi.ebay.co.uk/4-INNER-OUTER-...item4a9faa9359
                  Само малко ме притеснява този голям червен надпис LEFT HAND DRIVE...това нали си е с нормална дирекция.....не с английска?
                  Последно редактирано от Radosl81; 18-04-10, 23:43.
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                  0877стоидевет215–Радослав

                  Коментар


                  • #24
                    До: Още няколко съвета.........

                    Нищо не ви е ясно за реглажа. Ма то и кой накрайник е разбит няма кой да каже, така че кашата е пълна.
                    От Англия най-много да си поръчаш накрайник за десен волан.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Още няколко съвета.........

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Какво било разбито.
                      Пламене,що се учудваш?Разбито си е и то стабилно.

                      П.П.Ама пишеме заедно и стана малко каша.А сега прочети нагоре.Писал съм кое е разбито.Един от десните накрайници......горен.Незнам как се казва точно......не съм го учил това.
                      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                      0877стоидевет215–Радослав

                      Коментар


                      • #26
                        До: Още няколко съвета.........

                        Ай ся на луд няма да ме правиш. Не беше написал горен. А кормилните щанги на WJ са две. Горна и долна.

                        TIE ROD (DRAG LINK) е на английски. На снимката от линка в Е-bay , третия накрайник от ляво на дясно. За обратен волан RHD чупката му е на обратно.
                        Няма нужда от стенд. Горната щанга коригира само волана да е прав.Което всъщност е много важно. Стендовете не могат да направят волана прав заради луфта в секторната кутия. По-точно могат но ако е от първия път ще е късмет.
                        Можеш и сам да си изправиш волана. След пет/шест проби(поне ). Накрайника на хебела трябва да е точно под средата на гредата.
                        Последно редактирано от kinex; 19-04-10, 00:06.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Още няколко съвета.........

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Ай ся на луд няма да ме правиш. Не беше написал горен. А кормилните щанги на WJ са две. Горна и долна.

                          TIE ROD (DRAG LINK) е на английски. На снимката от линка в Е-bay , третия накрайник от ляво на дясно. За обратен волан RHD чупката му е на обратно.
                          Няма нужда от стенд. Горната щанга коригира само волана да е прав.Което всъщност е много важно. Стендовете не могат да направят волана прав заради луфта в секторната кутия. По-точно могат но ако е от първия път ще е късмет.
                          Можеш и сам да си изправиш волана. След пет/шест проби(поне ). Накрайника на хебела трябва да е точно под средата на гредата.
                          Абе то добре ама ти си го правил колко пъти и за теб е лесно.Мен нещо ме е шубе.Какво може да стане ако не е правилно направено?Между другото моя волан и сега не стои много прав.Струва ми се че е завъртян малко когато гумите са прави.

                          Иначе вярно че не бях написал горен.Сори...
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                          0877стоидевет215–Радослав

                          Коментар


                          • #28
                            До: Още няколко съвета.........

                            Ми те на повечето не са им прави воланите. После що дърпало, що бутало. Много е важно волана да е абсолютно хоризонтален.

                            Не може да не се направи правилно. Правиш го на око и после го изправяш с проби.
                            Ама ако те е страх ходи в сервиз. Най-много да развалят сходимоста.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Още няколко съвета.........

                              Ето за ориентир,леви и десни дирекций.
                              Прикачени файлове
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                              Коментар


                              • #30
                                До: Още няколко съвета.........

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Ми те на повечето не са им прави воланите. После що дърпало, що бутало. Много е важно волана да е абсолютно хоризонтален.

                                Не може да не се направи правилно. Правиш го на око и после го изправяш с проби.
                                Ама ако те е страх ходи в сервиз. Най-много да развалят сходимоста.
                                Значи....По това което пишеш,разбирам че в най лошия случай(ако си го сменя сам и не го направя както трябва),ще "дърпа" и "бута".Така ли?
                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Накрайника на хебела трябва да е точно под средата на гредата.
                                Дай малко на по-човешки език.Не се смейте... аз съм CNC–програмист,а не авто майстор.На кое викаш "хебел"?

                                Значи нагласям(на око) накрайника на хебела точно под средата на гредата(сигурно като ми кажеш кое е хебела,ще ми стане ясно и коя е тази греда),и отивам да пробвам дали волана дърпа,бута и дали стои прав.И ако дърпа примерно на дясно връщам се и какво правя?Или ако стои завъртян на дясно?
                                Поне мога да опитам.В крайна сметка ако не се получи,отивам в сервиза само за стенд и така.
                                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                                0877стоидевет215–Радослав

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X