Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още няколко съвета.........

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още няколко съвета.........

    Предстои ми технически преглед на JEEP-a и затова напоследък съм се заел малко да го прегледам.За разлика от България тук преглеите се правят по книга.Преглежда се колата най-обстойно.Като пример само ще кажа че дори клаксона проверяват дали работи.Та в тази връзка имам притеснение за две нещица по джипа за които могат да ме върнат.В сервиз не искам да ходя(причините съм ги обяснявал вече няколко пъти)да я преглеждат.Решил съм да отида направо на преглед и от там със сигурност ще ми кажат къде имам проблем и какво трябва да сменя.Просто искам да обсъдим тук горе-долу какво да очаквам.
    Първия проблем е едно потропване когато въртиш волана ляво и дясно.Но само по веднъж.Даже и без да мърдат колелата когато обираш само луфта на волана.Чува се и в двете посоки.
    Второто нещо е че напоследък забелязвам че когато е заграл джипа и спра на паркинг,започва да се форсира леко (до към 1000-1100 оборота).Мени обороти.Когато е студен си работи пефектно.Мислех си че е от климатика но не е...пробвах без климатик и пак прави така.Но не винаги.Оправя се като му подам газ.Леко удрям педала на газта да се изфорсира до 1000-1500 оборота и оборотите падат и разаботва нормално.
    Ами това е ако някой знае нещо да споделя.....за което предварително благодаря.
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
    0877стоидевет215–Радослав

  • #2
    До: Още няколко съвета.........

    Виж да не е заминал някой накрайник на кормилните щанги!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      До: Още няколко съвета.........

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Виж да не е заминал някой накрайник на кормилните щанги!
      Може и от секторната кутия да е.

      Коментар


      • #4
        До: Още няколко съвета.........

        Може и от еърбега да е, ако се е разкачил и се мандахерца под кората. На 2 коли ми се е разкачил и не само при завои, но и при неравности си потропва отвътре. Ако не прегледай щангите, скобите и секторната.
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • #5
          До: Още няколко съвета.........

          Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
          Може и от секторната кутия да е.
          Да де ама не ми се искаше да му го пиша,че на тези ширини не мога да си представя че би се ремонтирала,а просто ще трябва нова...
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #6
            До: Още няколко съвета.........

            Вие всичките вземете се гръмнете.

            На сектора отгоре има болт 16. Развива се с дълго удължение.
            Оста на болта трябва да се завие четвърт оборот. Имбус някакъв малък беше.
            Какви еърбеци, какви нови кутии.

            Коментар


            • #7
              До: Още няколко съвета.........

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Вие всичките вземете се гръмнете.

              На сектора отгоре има болт 16. Развива се с дълго удължение.
              Оста на болта трябва да се завие четвърт оборот. Имбус някакъв малък беше.
              Какви еърбеци, какви нови кутии.

              Еее ако е това ще черпя Пламене.В събота или неделя ще го пробвам.И ще пиша.Нещо по специално да трябва да знам?
              А за оборотите нещо ще кажеш ли...?От това което съм чел тук-там ми отива към MAP/MAF,oxigen(lambda) sensor.Вярно ли съм се насочил?
              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
              0877стоидевет215–Радослав

              Коментар


              • #8
                До: Още няколко съвета.........

                Оборотите се оправят в сервизите.
                Лошото е че почти винаги когато кола с такъв проблем влезе в сервиз, проблема мигом изчезва,
                и щом няма проблем няма и ремонт.

                Стандартния луфт на секторната кутия е между 1" и 2" по обиколката на волана.
                Без луфт се поврежда кутията.
                Ако на корекция от четвърт оборот(90*) волана не се връща след завой, трябва да върнеш 20-30 градуса.
                Казах 90 защото на 150 000км е горе/долу толкова, но не повече.
                Всъщност можеш да си пробваш колкото искаш и да си го направиш както ти харесва.
                Правил съм луфта на 1см но волана се върти трудно и след завой не се връща сам.
                Само гледай да запомниш първоначалното положение от където си почнал да въртиш , че ако го загубиш трябва да се прави от нула и е трудно.
                Последно редактирано от kinex; 01-04-10, 23:14. Причина: грешка

                Коментар


                • #9
                  До: Още няколко съвета.........

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Оборотите се оправят в сервизите.
                  Лошото е че почти винаги когато кола с такъв проблем влезе в сервиз, проблема мигом изчезва,
                  и щом няма проблем няма и ремонт.

                  Стандартния луфт на секторната кутия е между 1" и 2" по обиколката на волана.
                  Без луфт се поврежда кутията.
                  Ако на корекция от четвърт оборот(45*) волана не се връща след завой, трябва да върнеш 10-15 градуса.
                  Казах 45 защото на 150 000км е горе/долу толкова, но не повече.
                  Всъщност можеш да си пробваш колкото искаш и да си го направиш както ти харесва.
                  Правил съм луфта на 1см но волана се върти трудно и след завой не се връща сам.
                  Само гледай да запомниш първоначалното положение от където си почнал да въртиш , че ако го загубиш трябва да се прави от нула и е трудно.

                  Е това за сервиза не ми хареса много.Там не ми се ходи ама въобще....Ще ходя така на преглед да видим какво ще кажат.Но трябва да се оправи защото се получава едно неприятно усещане когато примерно спра и превключвам от D на P.....като минавам през N джипа се форсира и като мина през R става едно напъване.Не го обясних много ясно ама се надявам а сте се сетили.

                  А за секторната кутия....1/4 е равно на 90 грауса бе Пламене.Но това не е от голямо значение.Казваш от 1 до 2 инча луфт като постигна тропането трябва да изчезне.Аз досега не съм се замислял колко му е луфта ама мисля че е повече от 2 инча.Ще пробвам...дано да стане.
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                  0877стоидевет215–Радослав

                  Коментар


                  • #10
                    До: Още няколко съвета.........

                    За тропане нищо не съм казал. И нова да е секторната кутия, при въртене на волана пак се чува чукане в нея.
                    Редактирах си градусите.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Още няколко съвета.........

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      За тропане нищо не съм казал. И нова да е секторната кутия, при въртене на волана пак се чува чукане в нея.
                      Редактирах си градусите.
                      Абе то така,ама при мен си се чува доста тропане.Не мисля че е нормално.А преди не беше така........май'че.
                      Дай поне някакво предположение за оборотите.Да прегледам евентуалните поръчки от И-бей....
                      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                      0877стоидевет215–Радослав

                      Коментар


                      • #12
                        До: Още няколко съвета.........

                        На колко хиляди е джипа и какво е сменяно по окачването.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Още няколко съвета.........

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          На колко хиляди е джипа и какво е сменяно по окачването.
                          На 110 000 е почти.При мен е от 90 и няколко.Оттогава не е сменяно нищо по окачването а преди мен незнам.
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                          0877стоидевет215–Радослав

                          Коментар


                          • #14
                            До: Още няколко съвета.........

                            Е то сигурно и преди теб не е сменяно. Общо взето 100 000км кара.
                            До 150 000км всичко без предните биалети ще е за смяна.
                            Така че избираш си от къде да почнеш и едно по едно ... докато стане кола.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Още няколко съвета.........

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Е то сигурно и преди теб не е сменяно. Общо взето 100 000км кара.
                              До 150 000км всичко без предните биалети ще е за смяна.
                              Така че избираш си от къде да почнеш и едно по едно ... докато стане кола.
                              Нали знаеш че тука няма дупки по пътищата.Пусни някой километър отгоре.
                              Засега по предницата нищо не се чува освен това с волана.Е ако почне...ще правим.
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                              0877стоидевет215–Радослав

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X