Предстои ми технически преглед на JEEP-a и затова напоследък съм се заел малко да го прегледам.За разлика от България тук преглеите се правят по книга.Преглежда се колата най-обстойно.Като пример само ще кажа че дори клаксона проверяват дали работи.Та в тази връзка имам притеснение за две нещица по джипа за които могат да ме върнат.В сервиз не искам да ходя(причините съм ги обяснявал вече няколко пъти)да я преглеждат.Решил съм да отида направо на преглед и от там със сигурност ще ми кажат къде имам проблем и какво трябва да сменя.Просто искам да обсъдим тук горе-долу какво да очаквам.
Първия проблем е едно потропване когато въртиш волана ляво и дясно.Но само по веднъж.Даже и без да мърдат колелата когато обираш само луфта на волана.Чува се и в двете посоки.
Второто нещо е че напоследък забелязвам че когато е заграл джипа и спра на паркинг,започва да се форсира леко (до към 1000-1100 оборота).Мени обороти.Когато е студен си работи пефектно.Мислех си че е от климатика но не е...пробвах без климатик и пак прави така.Но не винаги.Оправя се като му подам газ.Леко удрям педала на газта да се изфорсира до 1000-1500 оборота и оборотите падат и разаботва нормално.
Ами това е ако някой знае нещо да споделя.....за което предварително благодаря.
Първия проблем е едно потропване когато въртиш волана ляво и дясно.Но само по веднъж.Даже и без да мърдат колелата когато обираш само луфта на волана.Чува се и в двете посоки.
Второто нещо е че напоследък забелязвам че когато е заграл джипа и спра на паркинг,започва да се форсира леко (до към 1000-1100 оборота).Мени обороти.Когато е студен си работи пефектно.Мислех си че е от климатика но не е...пробвах без климатик и пак прави така.Но не винаги.Оправя се като му подам газ.Леко удрям педала на газта да се изфорсира до 1000-1500 оборота и оборотите падат и разаботва нормално.
Ами това е ако някой знае нещо да споделя.....за което предварително благодаря.
.Ще ходя така на преглед да видим какво ще кажат.Но трябва да се оправи защото се получава едно неприятно усещане когато примерно спра и превключвам от D на P.....като минавам през N джипа се форсира и като мина през R става едно напъване.Не го обясних много ясно ама се надявам а сте се сетили.
.

Коментар