Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метод за тестване на Quadra Drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Метод за тестване на Quadra Drive

    От тоя клип се вижда, че е яко бавна и инертна...според мен в полза на сигурносттна при движение по нормални настилки и високи скорости. Според мен нема пълно щастие ,ем 200км/ч ,ем 100% блокажи ,ем управляемост.

    Най-големите тупаници при блокажите са клъч-пак със задвижка то външна помпа, с акумулатор за налягане (мигновенно действие) и комп отчитащ кво ли не...въртенето на земята примерно.

    Коментар


    • #32
      До: Метод за тестване на Quadra Drive

      Куадра Драйв - 2
      Пак с активни ЛСД, пак с геродискове, само геропомпата липсва.
      Достатъчно ли е бърза.

      http://www.youtube.com/watch?v=DlaHU...eature=related

      Коментар


      • #33
        До: Метод за тестване на Quadra Drive

        Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
        От тоя клип се вижда, че е яко бавна и инертна...според мен в полза на сигурносттна при движение по нормални настилки и високи скорости. Според мен нема пълно щастие ,ем 200км/ч ,ем 100% блокажи ,ем управляемост.

        Най-големите тупаници при блокажите са клъч-пак със задвижка то външна помпа, с акумулатор за налягане (мигновенно действие) и комп отчитащ кво ли не...въртенето на земята примерно.
        В един момент на клипа показваха колко е бавна когато е в режим четири бързи. Тогава за да придаде въртящ момент на едното предно колело, трябва да сработи геротора в раздатката както и геротора в предния мост. Е бавничко си е. Даже и очеведно не толкова ефективно.
        Пак да питам че нещо май съм пропуснал. Коя кола има клъч-пак в предния или задния мост.

        Коментар


        • #34
          До: Метод за тестване на Quadra Drive

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Пак да питам че нещо май съм пропуснал. Коя кола има клъч-пак в предния или задния мост.

          BMW... дори мисля, че те го въведоха като технология...
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #35
            До: Метод за тестване на Quadra Drive

            Въведоха в леките коли.
            А в предния диф.

            Коментар


            • #36
              До: Метод за тестване на Quadra Drive

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Въведоха в леките коли.
              А в предния диф.
              Х5 Х6 не са ли пълноприводни? не споря, не съм сигурен но ми се струва, че си имат и там...
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #37
                До: Метод за тестване на Quadra Drive

                Не съм много добър по история. А може и така да ми е по-удобно.
                БМВ вкараха в раздатката на Х5 нещо подобно на варилок няколко години след Jeep. Имаше принципна схема някъде във форума. В задния диф също има нещо умно, но него или много го крият или аз съм повърхностен. В предния обаче. Да бе.
                Всъщност с клъч-пак най-често маскират многодисков Халдекс.
                Сега светна ли ти.

                Коментар


                • #38
                  До: Метод за тестване на Quadra Drive

                  Имам раздатка от Х3...разглобих я за кеф, да вида кво има...видех.

                  Та БМВ немат активни предни/задни в Х сериите....само с АБС-а.

                  Иначе шперове за отпред система с клъч пакове
                  http://www.kaazusa.com/partinfo_japan.html

                  най-тупаницата за дрифт...след куско.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Метод за тестване на Quadra Drive

                    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение

                    Та БМВ немат активни предни/задни в Х сериите....само с АБС-а.
                    Имаааат, в Х6 имат, и трябва да ти кажа, че функционира повече от перфектно - като подадеш газ в завоя прехвърля до 90% към външната гума и просто завърта колата около вертикалната и ос.

                    На писта се вкарва и изкарва от завоите с ЦЕЛАТА газ. Карал съм го тоя камьон на Хунгароринг и направо не можах да повярвам на очите си кви ги върши.

                    Пък и за офроуд си го бива, както стана ясно от една заключена вече тема.

                    Ето как изглежда умния заден диференциал - лично съм го снимал на една презентация - всичко си пише



                    Ето как се индикира кво всъщност прави в момента - нямам снимка как прехвърля всичко на една от задните гуми, щото това го прави само при пълна газ в завой, а тогава ми е трудно да снимам и да карам





                    Ето и малко снимки от Хунгароринг - всъщност школата по майсторско шофиране на Герхард Бергер.





                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар


                    • #40
                      До: Метод за тестване на Quadra Drive

                      Ма то пасивно.
                      Тва верно ли някой се изгаври да го сложи отпред.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Метод за тестване на Quadra Drive

                        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение

                        Ето как изглежда умния заден диференциал - лично съм го снимал на една презентация - всичко си пише


                        Пише бля-бля, а на снимката Торсен. Да не кажа тъп.
                        Хамъра има такъв, и в пресния и в задния диф.
                        Млъквам че батарясах темата.
                        А тя е Куадра Драйв едно.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Метод за тестване на Quadra Drive

                          Не е Торсен, ама хич. Виж тая схема



                          На всяка полуоска има ламелни съединители с електронно управление, а между тях и самия диференциал - планетарни редуктори (те добре се виждат на снимката). Сещаш ли кво става когато тоя съединител (или по-скоро спирачка) се задейства - редуктора обръща сичко наобратно и го праща към другото колело - най-общо казано.

                          Ето как изглежда на живо - вдясно е планетарния редуктор с вала на шлици, който влиза в касетата на диференциала, а отляво, откъм полуоската, е ламелиня съединител.

                          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                          Volvo XC90 D5 Executive '12
                          Volvo XC60 D5 Summum '11
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                          Коментар


                          • #43
                            До: Метод за тестване на Quadra Drive

                            От тези снимки вече е видно че не е Торсен.
                            Вземи напиши една тема в подфорум BMW че информацията за системите им 4х4 е много разпиляна.
                            А си заслужават вниманието.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Метод за тестване на Quadra Drive

                              Това прилича на междуосевия на Ево или Импреза от по-новите.

                              За КААЗ-а

                              Кво разбираш под пасивно? Това си е супер активно...ако се досетиш как работи

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X