Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Метод за тестване на Quadra Drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Метод за тестване на Quadra Drive

    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
    Значи събота и неделя съм ги отделил в търсенето на подходящи канавки ;-)
    Минаха 20 дни а не си споделил резултатите от теста.Ако си го направил и си доволен от терена и усещането сподели го.Аз лично на моето гранд чероки до сега не съм му тествал системата Qadra Draive.

    Коментар


    • #17
      Re: Метод за тестване на Quadra Drive

      Окантарвах го многократно,наистина системата си действа безотказно,но само когато го окантариш и потеглиш напред ,всичко си е ок,незнам защо,пробвах го и на сняг/бяхме на лов/ и се наложи на заден да влезна в една стръмна пътека,широка колкото джипката и от двете страни с пясъчни насипи ,понеже беше пресен снега,пътечката започва с почти 30 градуса наклон и не съм със зимни гуми,а всесезонни мишелин синхро,винаги потегляше назад и заставаше подиагонал на единия от насипите,и макар,че повдигнатото задно колело /стъпило на по високия насим/ си зацепваше и въртеше като бясно само то,неможах да излезна на заден докато не я вкарах успоредно с четирите колела в пътя.Значи системата си работи,но когато работата опре до това да разчиташ само на едно зацепено колело,а другите са на нестабилна настилка ,неможеш да насочваш колата и само се заораваш повече.Мисля,че най голямото предимство на куадра драйв е при твърд терен./може и да бъркам/ и в друг частен случай,когато затънеш добре,и поне едно от колелата да е на твърдо ,да върти до момент,поне някое от другите да помогне да те изкара,без лебедка.Джипката на снега непрекъснато се опитваше да се върти около зацепеното колело,и затова усетиш ли,че зацепва някое от другите,наз към по лекия наклон да се извадиш от ситуацията.
      Това е засега,дано съм го обяснил,като хората.
      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

      Коментар


      • #18
        Re: Метод за тестване на Quadra Drive

        Благодаря,беше изчерпателен.Разбрах че без подходящи гуми не бива да се правят по сериозни тестове.

        Коментар


        • #19
          Re: Метод за тестване на Quadra Drive

          Първоначално публикуван от GRAND Преглед на мнение
          Благодаря,беше изчерпателен.Разбрах че без подходящи гуми не бива да се правят по сериозни тестове.
          Абсолютно вярно. Пробвате пак с хубави гуми и ще видите че работата става много мързелива - колата прави всичко вместо вас
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Метод за тестване на Quadra Drive

            Вярно, че темичката е стара и малко ще поразбуня духовете, но попаднах на следния линк, който доста критикува QuadraDrive системата. Има и клипчета. Може би в крайна сметка Стефан е закъсал не заради гумите?
            http://md.co.za/jeep/index.htm
            ZJ 5.9 (x3.5)

            Коментар


            • #21
              До: Метод за тестване на Quadra Drive

              А ти виждаш ли наклона какъв е? Другото е ниската скорост с която захожда, и естествено гумите ми се виждат асвалтови. Поне аз това виждам от тези клипчета.

              Коментар


              • #22
                До: Метод за тестване на Quadra Drive

                Първоначално публикуван от nick1 Преглед на мнение
                Вярно, че темичката е стара и малко ще поразбуня духовете, но попаднах на следния линк, който доста критикува QuadraDrive системата. Има и клипчета. Може би в крайна сметка Стефан е закъсал не заради гумите?
                http://md.co.za/jeep/index.htm
                А можеш ли нещо да обясниш от този линк, че нещо съм на "Вие" с другите езици освен с българския.
                Предварително Благодаря!
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  До: Метод за тестване на Quadra Drive

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  А можеш ли нещо да обясниш от този линк, че нещо съм на "Вие" с другите езици освен с българския.
                  Предварително Благодаря!
                  В общи линии е закантарил джипа и са боксували диагонално колелата с по-малко сцепление. Нещо не се връзва - на всички тестове изглежда сякаш системата действително не сработва - дори и в препратката, където описва как е правил гаражния тест.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Метод за тестване на Quadra Drive

                    В общи линии казва/показва че като се изтрият геродисковете, системата не работи.
                    Което не е съвсем лишено от логика.
                    Лошото е че WJ-я първо одъртя, и второ масово не се спазват препоръките на производителя за видът на маслото, както и сервизните интервали. За това и такива с работещ на 100% варилок почти не останаха. Особенно преден.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Метод за тестване на Quadra Drive

                      И аз за това си помислих, ма виж, че е писал тоя пич, че бил нов... или пък не се е изразил правилно.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Метод за тестване на Quadra Drive

                        Тоа кво иска.....

                        Не съм запознат със системата ма едва ли има повече от 35% заключване отпред (100% шперове на управляеми гуми не се слагат....щото ше си у лозето) т.е. грип само на 1 предна гума ше го извади, ма не и от тоя баир. Да си купи Г-ега.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Метод за тестване на Quadra Drive

                          Проблема не е че не може да заключи на 100%. Проблема е че заключва прогресивно докато оборотите на двете колела се изравнят, и точно тогава когато двете гуми започнат да се въртят с еднакви обороти, започва да отключва. Така може да работи като твърд блокаж за много кратко и на практика едното колело винаги се върти повече от другото.
                          При КуадраДрайв второ поколение управлението вече не е механично а електронно и благодарение на това държи блокаж на 100% по-дълго и общо взето работи много по-прецизно.
                          В Ю-туб е пълно с нагледни примери.

                          http://www.youtube.com/results?searc...q=0&oq=quadra+
                          Последно редактирано от kinex; 13-05-09, 21:30.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Метод за тестване на Quadra Drive

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            В общи линии казва/показва че като се изтрият геродисковете, системата не работи.
                            Което не е съвсем лишено от логика.
                            Лошото е че WJ-я първо одъртя, и второ масово не се спазват препоръките на производителя за видът на маслото, както и сервизните интервали. За това и такива с работещ на 100% варилок почти не останаха. Особенно преден.
                            Нормално е едно нещо като се износи да не работи така добре, то и новия неамортизиран мотор върви повече от издухания.

                            При тази система за да работи винаги трябва да има разлика в оборотите на въртене на двете колелета на диференциала, но ако системата работи /дисковете не са износени и има сцепление между тях/ никога скоростта на въртене на колелото с по-голямо сцепление не е 0, т.е. винаги и то се завърта за моменти и в крайна сметка джипа се движи.
                            Единственото лошо нещо, което съм го забелязал на хлъзгав терен със страничен наклон е, че ако се движа съвсем бавно джипа следи пътя, но ако дам малко повече газ и започва да пребоксува, задния дифиринциал започва да се "схваща" и джипа се държи като АТВ опитва се да се завърти с предница насочена в посока срещу наклона, т.е. опитва се да катери наклона и застава перпендикулярно на пътя. И другото, което вече съм го писал в друга тема: Всяка сутрин като оставям сина си на училище сменям посоката на движение и правя обратен завой и ако се движа бавно и насреща ми няма коли джипа завива перфектно, но ако се движа малко по-бързо, но с такава скорост, с която има нормално сцепление на гумите с асвалта, ако мина от там с друг автомобил, то с джипа се получава по-трудно, опитва се да търка гуми и недозавива, прави завой с по-голям радиус т.к. дифовете се "вдървяват".
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #29
                              До: Метод за тестване на Quadra Drive

                              Според мен, система с перманентно задвижване не би трябвало да отдава (блокира е лош термин) 100% момент на предно колело.

                              Т.е. ако в завой задния мост загуби сцепление и фърли примерно 80% отпред, колелото с най-голямо сцепление, ще получи 20-30% от момента. Щото ако колелото с най-голямо сцепление получи 100% от целия момент ... нема тенденция да не изпусне и то ... и у ливадата на пумпал.

                              Т.е. кудара драйва си е екстра система и съм твърдо убеден (сички шперове за коли с предно са до 35% макс), че за да е управляема при висока скорост тая кола, предния мост е с 20-30% шпер, което обяснява що таа кола не мое а се качи на тоа сокак само с предна лева примерно.

                              Единственото не чак толко модерно е, както четох по-нагоре е че е с героторни помпи , които се задвижвани от разлика в оборотите на полуосите...та тая система е механична явно, което я прави инертна (милисекунди ама си време) т.е. бавна. Ма пак това не е рали кола!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Метод за тестване на Quadra Drive

                                С 200 максимална скорост и 7 секунди до сто няма как да е рали кола.
                                Бъркаш въртящ момент с обороти на колелата. Ама тва са джипови работи - трудни за разбиране.
                                Коя кола има диференциал с ограничено преплъзване в предния мост че чак и статистика за процентите на блокировка има.
                                Варилок наистина реагира по-бавно от пасивно ЛСД. Обаче там където пасивното ЛСД започва да изнемогва, варилок-ка тепърва започва да брокира.(отдава ако ти харесва повече)





                                На тая пък си и работи.

                                http://www.youtube.com/watch?v=i0bKtjvnM8Y

                                Отивам да търся колко бавна е двойката.
                                Последно редактирано от kinex; 14-05-09, 21:50.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X