Обява

Свий
Няма добавени обяви.

quadra drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: quadra drive

    На заснежен път, WJ-я със Селект-Трак се държи много по адекватно от Куадра-Трак и Куадра-Драйв.
    Тва NV247 си е чисто задно.

    Коментар


    • #17
      До: quadra drive

      Първоначално публикуван от p_chankov Преглед на мнение
      И аз да се включа с лични впечатления и мнение. Цяла зима карах със зимни гуми и...закъсах два пъти в около 30 см сняг. Голям майтап, станах за смях. Вчера смених гумите с всесезонни, но с по-агресивен дизайн и се разходих до Пампорово. Качих се до Студенец и Снежанка по заледени коловози без никакъв проблем. Мисълта ми, във връзка с гореизложеното е, че вероятно колегите имат право, гумите с по-агресивен дизайн се справят по-добре. Но това са мои впечатления и мнение, и не ангажирам никого с тях. Успех!
      П.П. Забравих да добавя, че говоря за WJ 4.0.
      Аз съм с всесезонни Пирели Scorpion STR - които както на сняг, така и на асфалт са значително по-добри от Scorpion ATR. На кал и макадам, както и на мокра трева ATR наистина имат предимство, но на шосе и сняг са гола водица.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #18
        До: quadra drive

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        На заснежен път, WJ-я със Селект-Трак се държи много по адекватно от Куадра-Трак и Куадра-Драйв.
        Тва NV247 си е чисто задно.
        А при Куадра-Драйв схемата нали беше:
        1. пробуксува една от задните гуми
        2. дифа за затяга и отива усилие и към другата, като пробусува и тя
        3. отива и към предни гуми?
        Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
        Аз съм с всесезонни Пирели Scorpion STR - които както на сняг, така и на асфалт са значително по-добри от Scorpion ATR. На кал и макадам, както и на мокра трева ATR наистина имат предимство, но на шосе и сняг са гола водица.
        Не мога да се съглася с теб, на сняг се представят доста добре и определено не са гола вода. За това исках да се съберем повече с еднакви джипове на еднакъв терен с различни гуми да се видят разликите.
        Както казах с Калин - с чисто зимни дънлоп и аз с ATR тествахме и разлика където имаше беше малка и то основно на вече заледено, аз минавах с малко повече газ от него ...
        A на асфалт - доста са тихи, а за разлика с STR може да има единствено евентуално в спирачен път, защото тази кола да върти гуми или да влезе с много висока скорост в завой са доста трудни неща ...
        Грандоман WJ 3.1 QD

        Коментар


        • #19
          До: quadra drive

          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
          А на понижаваща предавка и двете /и Cerokee-то и Grand-а/ се променят коренно. Там следваха зададената с волана посока безпроблемно, но пък и скоростта беше значително по-ниска /по разбираеми причини/.
          Кудра-драйв на понижаваща е с блокаж.
          По-незавиващо нещо може да е само Рубикон с три включени блокажа.
          Това че Черокито, с три освободени диференциала не завива, не го вярвам.

          Коментар


          • #20
            До: quadra drive

            Ето ги гумите:
            Прикачени файлове
            Грандоман WJ 3.1 QD

            Коментар


            • #21
              До: quadra drive

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Кудра-драйв на понижаваща е с блокаж.
              По-незавиващо нещо може да е само Рубикон с три включени блокажа.
              Това че Черокито, с три освободени диференциала не завива, не го вярвам.
              Cherokee-то е selec-trac с-242 и на понижаваща предавка също блокира междуосевия диференциал. А отзад е с работещ LSD. И напротив - завива. Не съм писал, че не завива. На бавни "следваха зададената с волана посока безпроблемно, но пък и скоростта беше значително по-ниска"
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                До: quadra drive

                Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                А при Куадра-Драйв схемата нали беше:
                1. пробуксува една от задните гуми
                2. дифа за затяга и отива усилие и към другата, като пробусува и тя
                3. отива и към предни гуми?
                На теория е така. На практика обаче и трите касети не са съвсем освободени при нормални пътни условия(еднакви обороти на валовете).
                При такива условия лично ги чуствам към 20-30% зацепени. На око.
                Като се появи разлика в оборотите на колелата, зацепват още.

                Всъщност при шофиране по заснежен път, трудно само едната гума ще загуби сцепление.
                Особено пък задна, при тая мека стабилизираща щанга.
                Последно редактирано от kinex; 15-03-10, 22:00.

                Коментар


                • #23
                  До: quadra drive

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  Cherokee-то е selec-trac с-242 и на понижаваща предавка също блокира междуосевия диференциал. А отзад е с работещ LSD. И напротив - завива. Не съм писал, че не завива. На бавни "следваха зададената с волана посока безпроблемно, но пък и скоростта беше значително по-ниска"
                  Завива де.
                  Явно долното не съм го разбрал правилно.



                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  При Liberty, и в режим full-time и в part-time, щом набере малко скорост, трудно успявах да го накарам да излезе от движение в права посока, дори и при навит до край волан и с газ. Стигаше се до там, че с навити докрай колела продължаваше да върви направо. Трябваше да намаля почти до спрял, тогава да навия волана и с газ да го накарам да пробуксува и да поднесе задницата. Така вече можех да го въртя в кръг, докато не отнема газта. Общото впечатление беше, че при набрана инерция запазва някаква курсова устойчивост и е склонен към недозавиване.

                  Коментар


                  • #24
                    До: quadra drive

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    При такива условия лично ги чуствам към 20-30% зацепени. На око.
                    Като се появи разлика в оборотите на колелата, зацепват още.
                    Крайслер официално дават 10:90 за раздатката, и според мен е горе-долу толкова. На око. Но категорично не е 0:100. Определено си провлачва.

                    Иначе за диференциалите и аз си усещам натегнати на около 20-30% - при едно шише Фрикшън модифайер отпред и две отзад.
                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар


                    • #25
                      До: quadra drive

                      А-аа, да. Сега схванах кое те е подвело, kinex. Тази ситуация имах предвид, че се случва само при по-висока скорост, примерно над 30 - 40 км/ч. и повече от 25 - 30 см. натрупан неутъпкан сняг.Като намалиш нещата се променят. Иначе се движи като в коловози.
                      Последно редактирано от Алекс Маринов; 15-03-10, 22:50.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #26
                        До: quadra drive

                        Според мен единственото което прави фръкшан модифаера е да обезшумява работата на ЛСД-то. Нищо повече.

                        Аз на всякъде за геротора чета 0-100% но може и да са се осъзнали че е повече, и да са се отпуснали малко къмто 10-90%. Определено е повече.

                        Коментар


                        • #27
                          До: quadra drive

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Според мен единственото което прави фръкшан модифаера е да обезшумява работата на ЛСД-то. Нищо повече.

                          Аз на всякъде за геротора чета 0-100% но може и да са се осъзнали че е повече, и да са се отпуснали малко къмто 10-90%. Определено е повече.
                          Значи няма смисъл да му слагам отпред? При мен от дифовете няма шумове.
                          Грандоман WJ 3.1 QD

                          Коментар


                          • #28
                            До: quadra drive

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ... фръкшан модифаера е да обезшумява работата на ЛСД-то...
                            Карал ли си без такава боза в дифоввте.
                            Лично наблюдение е, че без нея дифа стяга много по рано от неоходимото - на обратен завой примерно почва да стърже и да ръмжи.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #29
                              До: quadra drive

                              Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                              Значи няма смисъл да му слагам отпред? При мен от дифовете няма шумове.
                              Щом от Крайслер са казали да слагаш - значи слагаш.

                              Коментар


                              • #30
                                До: quadra drive

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Щом от Крайслер са казали да слагаш - значи слагаш.
                                Отзад е мопарска, като купувах продавача в БС ми каза, че само отзад се слага, сега отпред пак ли мопарска или може някаква друга марка за LSD , че БС е на другия край на София, а Голди ми е на 5 минути
                                Грандоман WJ 3.1 QD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X