Обява

Свий
Няма добавени обяви.

покупка на Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: покупка на Чероки

    Вярвам, че и това е вариант, но струва ли си преди гасене всеки път да мислиш дали си натоварвал двигателя...или пък не....или само малко..... И случайно ако стане нещо - чудене аз ли съм виновен или му е дошло времето. Има ли окончателно решение с прилична инвестиция - прави се и толкова.
    Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

    Коментар


    • #17
      До: покупка на Чероки

      Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
      Вярвам, че и това е вариант, но струва ли си преди гасене всеки път да мислиш дали си натоварвал двигателя...или пък не....или само малко..... И случайно ако стане нещо - чудене аз ли съм виновен или му е дошло времето. Има ли окончателно решение с прилична инвестиция - прави се и толкова.
      Струва ли си, може да питаш всеки, който е имал подобен проблем.
      Аз карам джип със същия агрегат и на мен не ми е особено приятна тази досадна подробност, но...парен каша духа.
      Решението с помпата мисля, че за сега е най - ефективно и е прилична инвестиция.

      Коментар


      • #18
        До: покупка на Чероки

        По принцип такова изчакване, с работа на мотора на място, е предвидено за да се охлади турбокомпресора, а не за охлаждане на главата или нещо подобно. След продължително движение с високи обороти и натоварване на мотора, турбокомпресорът се загрява доста. Ако в този момент мотора се изгаси, маслото намиращо се около плъзгащите лагери на вала на турбината може да коксира. От там - влошаване на мазането на вала и повреждане на турбокомпресора. За това е необходимо да се изчака няколко минути, да се даде време на турбината да се поохлади, преди да се изгаси двигателя. А проблеми с повишаването на работната темп. в главата на мотора се коментират само за някои конкретни двигатели тук /2.5TDI и отчасти 3.1/, които са с отделни глави. Точно за тях е необходима допълнителна циркулационна помпа, която да върти охладителната течност в главата още няколко минути, след изгасването на мотора. Не виждам каква връзка има между тази помпа и охлаждането на турбокомпресора, и как тя би подпомогнала неговото охлаждане, заради което е и въведено от производителите на дизелови двигатели с турбо, изискването за изчакване и работа на място на мотора преди да го изгасите.
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #19
          До: покупка на Чероки

          Напълно съм съгласен, че няма връзка, но в този случай трябва всеки собственик на кола с турбо да чака 10 минути преди да загаси за да се охлади турбото?
          Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

          Коментар


          • #20
            До: покупка на Чероки

            Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
            Напълно съм съгласен, че няма връзка, но в този случай трябва всеки собственик на кола с турбо да чака 10 минути преди да загаси за да се охлади турбото?
            Препоръчително.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X