Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

    Хвърлил съм му око,ако някои има впечатления,да сподели.Дали ще е океи за шосе,как е на черно,разхода,консумативите скъпи ли са изобщо цялостна картина.Благодаря

  • #2
    До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

    Идеята на Wrangler като пазарна и страшно успешна концепция е да реализира огромния потенциал на афтермаркет пазара. В 99% от случаите в САЩ той не е основно ежедневно превозно средство, а нещо много повече. Той е мания. Да си купиш Wrangler, независмо кой модел за да го ползваш за ежедневно возило е неразумно, а в САЩ е и признак на лош вкус. В миналогодишната класация за най-лоши автомобили последния модел на Wrangler (точно тоя в който си се огледал), заедно с още два модела на Chrysler, споделяше призовите места като беше едноличен лидер по неоправдан и безумен разход на гориво и най-лоша возия. Това обаче не му пречи ако се ползва по предназначение да донесе на собственика си много повече радост от което и да е друго возило произведено някога на този свят. Аз лично обожавам този модел (до 2006) и споделям един американски мит за него: "Wrangler оставя джоба празен, но душата пълна завинаги" . Това което има произведено и продължава да се произвежда за този модел, като тунинг от гумите до тавана го няма и на 1/2 произведено за всички останали модели возила накуп. Моят съвет е да не се оглеждаш във Wrangler като ежедневно возило. Още повече в моделите след 2006. Който и да е Wrangler във фабричен вид не става нито за "черно" нито за шосе. Става само да го вкараш веднага в сервиза и леко-полеко и с наслада да го направиш по твой вкус... и възможности. Последен съвет: Ако все пак се решиш да го купиш имай предвид , че е болест, която не е подминала никой със средно-статистически доходи. Лапа без да се замисли едни $20 000 за първата година. После в хроничната фаза - $3 000-$5 000 на година

    PS
    В България частите за този модел са златни, а официалния сервиз е фатална комбинация от бюрократична бездушност и квалифицирана безотговорност. Ремонтират на принципа "онче-бонче". При проблем първо си купуваш ECU, а после се кара по реда на обичайните заподозрени. В САЩ цените са повече от приятни. Единствения проблем там е че за леки автомобили и други домашни возила дизела им звучи като "дизелово Ферари". Нещо както в България бу звучало "Порше Кайен на газ" И по тази причина вноса на части от САЩ не е вариант за собственици на бедняшката немско-италианска дизелова версия, забележи продавана само в Европа и с отказан сертификат за продажба в Северна Америка.
    Последно редактирано от elbgt; 04-02-10, 19:24.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #3
      До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

      За път - ОК, най-вече дълга база. За всеки ден също. Привлича погледи. Чисто механична поддръжка - евтина / окачване, спирачки и все от тоя род/. Претенционзен към масла, най-вече във трансмиссия - само препоръчани от производителя.

      Относно черно. Тук нещата са много зависят от това какво точно смяташ за черно...... Има доста конструктивни особености, коите ограничават до някъде.
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        Идеята на Wrangler като пазарна и страшно успешна концепция е да реализира огромния потенциал на афтермаркет пазара. В 99% от случаите в САЩ той не е основно ежедневно превозно средство, а нещо много повече. Той е мания. Да си купиш Wrangler, независмо кой модел за да го ползваш за ежедневно возило е неразумно, а в САЩ е и признак на лош вкус. В миналогодишната класация за най-лоши автомобили последния модел на Wrangler (точно тоя в който си се огледал), заедно с още два модела на Chrysler, споделяше призовите места като беше едноличен лидер по неоправдан и безумен разход на гориво и най-лоша возия. Това обаче не му пречи ако се ползва по предназначение да донесе на собственика си много повече радост от което и да е друго возило произведено някога на този свят. Аз лично обожавам този модел (до 2006) и споделям един американски мит за него: "Wrangler оставя джоба празен, но душата пълна завинаги" . Това което има произведено и продължава да се произвежда за този модел, като тунинг от гумите до тавана го няма и на 1/2 произведено за всички останали модели возила накуп. Моят съвет е да не се оглеждаш във Wrangler като ежедневно возило. Още повече в моделите след 2006. Който и да е Wrangler във фабричен вид не става нито за "черно" нито за шосе. Става само да го вкараш веднага в сервиза и леко-полеко и с наслада да го направиш по твой вкус... и възможности. Последен съвет: Ако все пак се решиш да го купиш имай предвид , че е болест, която не е подминала никой със средно-статистически доходи. Лапа без да се замисли едни $20 000 за първата година. После в хроничната фаза - $3 000-$5 000 на година
        Можеш ли да намериш класацията, интересни са ми критериите.
        Че се сещам за една друга, не годишна а за десетилетието.
        http://blogs.fourwheeler.com/6618471...x4s/index.html
        Тая кола съм я правил и карал и кво ли не, и да ти кажа нищо вярно не виждам от това което си написал. Ама нищо.
        Само че на мен вече общи описания във формат А4 не ми се пишат. Някой ден ако спре да работи търсачката на форума, може би.
        Последно редактирано от kinex; 04-02-10, 19:32. Причина: пг

        Коментар


        • #5
          До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

          За съжаление Вранглер дълга база го карах само няколко часа, но пък късия го разтривах 3-4 дена и имам впечатления.

          Друса, но става за дълъг път. Шумничък е, но само при ускорение, иначе е напълно поносимо. Като стана дума за ускорение - ускорява изключително добре, докато го карах из София се заиграх с едно БМВ Е36 320i и го късах на всеки светофар, и то с доста. Абе страхотен старт има, направо подскача от място. Извънградско го карах до Боровец-Костенец-Белово-Юндола и обратно по магистрала Тракия (доста силни шумове от вятъра над 150 км/ч, аеродинамичен е колкото четирикрилен гардероб), по завоите преди Щъркелово гнездо и нагоре към Юндола позволява много висока скорост, стабилен е, но понякога лекинко се разлюлява. Автоматика превключва много приятно, не се мотае, много отзивчив кикдаун. В интериора е достатъчно комфортно, много як и ефективен климатик, приятна седалка, с доста големи ходове за регулировки. Но както казах - при ускорение двигателят ручи доста. Вибрациите дори и на празен ход са поносими. Като цяло двигателя и трансмисията много си подхождат, а и мотора е чудесен за Джип - нискооборотен, с огромен въртящ момент (400 НМ). Воланът не е особено информативен и директен, но пък при каране офроуд не се опитва да ти счупи ръцете.

          Късата база според мен не става за ежедневна кола, щото практически няма багажник, достъпът до задните седалки ще е удобен само за акробати-джуджета.

          За проходимостта няма кво да говоря, там всичко е ясно, дори и да не е Рубикон. Лично аз бих карал четириврат Вранглер - не виждам причини да не ми пасне като ежедневна кола. Средния разход на гориво (около 30:50:20% съответно софийско градско (с мръсна газ на всеки светофар и гонки с разни гоуфове и ситни бмв-та), извънградско - постоянни изпреварвания и после със 140-150 км/ч по магистралата) и средно тежък офроуд бе малко над 11 л/100 км. При кротко каране с около 90-100 гори около 7-8 л/100 км.

          Ако те интересува още нещо, питай


          Ето малко снимки на тестовия Вранглер











          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
          Volvo XC90 D5 Executive '12
          Volvo XC60 D5 Summum '11
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

          Коментар


          • #6
            До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

            Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение

            Късата база според мен не става за ежедневна кола, щото практически няма багажник, достъпът до задните седалки ще е удобен само за акробати-джуджета.

            Е, не попадам в категория акробати-джуджета, ама година и половина го ползвах като всекидневна кола.

            Единствено което не ми хареса в последния модел е обзорността назад.... Дебели колонки и подглавниците на задните седалки доста ограничават видимостта.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Е, не попадам в категория акробати-джуджета, ама година и половина го ползвах като всекидневна кола.

              Единствено което не ми хареса в последния модел е обзорността назад.... Дебели колонки и подглавниците на задните седалки доста ограничават видимостта.
              Явно изискванията ни към ежедневна кола са различни. Аз се опитах да седна "сам за собой", както казват братушките, и не успях - висок съм 1,92 м. На практика отзад има място само за деца. Обзорът наистина е лош, но пък огледалата са огромни, което до голяма степен компенсира това.

              Колата определено си е достатъчно комфортна, но багажника е миниатюрен. Както и да е, колегата пита за четириврат Вранглер - там всичко е наред - и багажника, и достъпа до задните седалки.




              Последно редактирано от Carburettor; 04-02-10, 20:24.
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #8
                До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

                Е и аз съм толкова

                Значи моето мнение - късия Вранглер е за теб и гаджето ти.... Без багаж. Нищо повече. Или за недорасли тийнове.... На задна седалка нямам никаква работа..... Е мога да си измисля, ама не е за обсъждане баш в този форум
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Можеш ли да намериш класацията, интересни са ми критериите.
                  Че се сещам за една друга, не годишна а за десетилетието.
                  http://blogs.fourwheeler.com/6618471...x4s/index.html
                  Тая кола съм я правил и карал и кво ли не, и да ти кажа нищо вярно не виждам от това което си написал. Ама нищо.
                  Само че на мен вече общи описания във формат А4 не ми се пишат. Някой ден ако спре да работи търсачката на форума, може би.
                  Top Picks класацията е на база отзивите от клиентите. Излиза всяка година както за най-добрите, така и за най-лошите. Писал съм "миналата година", но всъщност става въпрос за 2008, което е точно година след промотирането на Wrangler Unlimited. Информация за този срам може да бъде открита навсякъде в нета. Не бива само с търсачката на форума да се ограничаваме

                  Ето за всеки случай един линк по въпроса Хубавото на тази класация, е че не е от типа нагласени класации от предварително почерпени журналисти или други журита. Всъщност именно тези резултати са виновни за незавидното дередже на Chrysler.

                  Тук една статия на български

                  В други публикации съм чел анализи, че именно този модел е най-големия провал на концерна откакто съществува.

                  А колкото до линка който ти си посочил там ясно си пише: Here are our picks. Просто някакви болни фенове от някакъв си блог решили, че това е най-доброто 4х4 за десетилетието. Е да, ама то не става само с мерак и фенщина. Няма как мен да ме убедят, че това е истина само защото те решили така и нахвърляли "некои съображения". Пък и не само аз, ами всеки със здрав разсъдък, не би трябвало да им се вързва на мечтите. А иначе субективни технически оценки на каквото и да било и от когото и да било не са достатъчен фактор който да промени резултатът и отношението към JK, та дори и във формат А1 да са

                  PS

                  в последната класация се забелязват наченките на стръмното спускане на Toyota по трасето към блатото. Тази година със сигурност ще са на "челните" места. Финансовите им резултати и доверието на потребителите (за 2009) сочат недвусмислено, че са следващите пишман "водачи" и ще си оспорват дъното с Chrysler през тази година. Ще видим, де.
                  Последно редактирано от elbgt; 04-02-10, 21:26.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

                    В заводски вид става за ежедневна употреба, евтина поддръжка, лесен за обслужване.Тунингова ли се - лифт,лебедка и МТ-гуми, вече се превръща във втори автомобил!
                    Аз лично за ежедневна употреба предпочитам нещо по-леко и мощно. Според мен е глупаво да се разкарва купчина желязо и механика ,дифовe, раздатки,гуми ...и т.н.,но както казават Jeep Wrangler e мания!

                    Така че смело ,мятай се в Jeep-a, може и да ти хареса

                    Коментар


                    • #11
                      До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

                      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                      ... но пък огледалата са огромни...
                      Тези огледала как се мърдат нагоре/надолу и наляво/надясно.
                      С ток, с жило, с механизъм някакъв...
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение

                        В други публикации съм чел анализи, че именно този модел е най-големия провал на концерна откакто съществува.
                        А колко по-лесно щеше да е, ако го беше покарал малко, и сега говореше в първи род единствено число.
                        От въпросната класация не става ясно какви са критериите на тия 50 000 собственици, но е очевадно че автомобилите с по-офроуд насоченост не са предпочитани от хората които имат перфектно гладки магистрали, с по 200км без завой и 50м между платната. Спокойно може да бъде озаглавена "Паркетник на годината". Ако я обърнеш в обратен ред ще стане ясно и кой е най-НЕпаркетния.

                        Дизеловия Вранглер не може да покрие еконормите само в няколко щата. Иначе и да му оближеш ауспуха, сажда няма да откриеш. Версията за американската армия е 2.8CRD. Както вече казаха хора които са го карали - много мощен мотор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Тези огледала как се мърдат нагоре/надолу и наляво/надясно.
                          С ток, с жило, с механизъм някакъв...

                          На РЪКА....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматик дълга база.

                            Пробвах въпросното возило за много малко в паркинг - приятно ме изненада двигателя и автомата. Прекрасно ускорение, страхотна смяна на предавките... Друго не можах да пробвам (нямаше Номера), но това което видях Много ми хареса

                            Коментар


                            • #15
                              До: Mнение за Вранглер 2.8црд автоматаик дълга база.

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              А колко по-лесно щеше да е, ако го беше покарал малко, и сега говореше в първи род единствено число.
                              Да, да и да ме хване синдрома на щастливия собственик. През 80-те години познавах хора горди собственици на Москвич, на които им течаха лигите по новия модел на Москвич. Такива примери има много. Човек е така устроен, че като се набута в нещо и ще -не ще е доволен. В днешно време познавам хора които след като се сдобият с нов внос 10 годишна кола първата им работа е да сменят маслото и то с някакво "супер качествено" от 50/литър. Веднага след това започват да "чуват" че мотора някак си им затихнал. Другото име на този синдром е "пени се не пени...".

                              Сега сериозно. Управлявал съм Вранглер на три пъти. Първия път през 1996 един четирилитров автомат. Май беше на 3-4 години. Втория път бе през 2008 година един чисто нов JK с италианското тракало под капака. Ходих с него до Каварна на July Morning, уж за гъзария, а само ми наду главата и вместо да купонясвам пристигнах утрепан и проспах половината купон. Третия път е сега. Чрез този форум закупих русенската машина производство 2005. Та така де не съм баш от най-босите и потвърждавам, че Вранглера става най-вече за правене/точене и там е най-големия кеф. Е, и чат пат да го покараш из храсталака и баирите. За ежедневно ползване само ако го оставиш в грозноватия му зализан заводски вид, ама така защо ти е Вранглер?

                              Поне едни $10 000 трябва да се вкарат за да заприлича на нещо Tj-чето, но и с JK- под него пак е така.


                              Последно редактирано от elbgt; 04-02-10, 22:06.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X