Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупих си Джипа.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Счупих си Джипа.

    Сагата,НЕ правете това в къщи,продължава.Както и предполагах,бе прескочил един зъб.Следва разглабяне,презацепване и сглобяване.Направих всичко това и Джепчо доволно замърка.Остана малката дупчица на капака,дайте идея как да я залепя.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Калин; 02-02-10, 22:14.
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

    Коментар


    • #32
      До: Счупих си Джипа.

      Aко е алуминий може да се завари, но има голяма вероятност да се изметне.

      Коментар


      • #33
        До: Счупих си Джипа.

        Как пък съм я пропуснал тази тема звънни утре след 9.00 да му се пулим заедно
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #34
          До: Счупих си Джипа.

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Aко е алуминий може да се завари, но има голяма вероятност да се изметне.
          Алуминий е ,но дали ще стане на място да се завари.За да се свали капака,трябва да се откачи двигателя.
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

          Коментар


          • #35
            До: Счупих си Джипа.

            Не каза сваля ли картера,както се препоръча,щото,ако е останала някоя парчетийка на дъното му...!
            Преди години на дизелов цедес скъсах веригата,защото някой си "майстор" изпуснал една шайба,и не си дал зор да свали картера,та след 3 години и много километри накрая пущината застана между зъбното колело на коляновия вал и веригата,и айде коня у реката...а,се случи като бях във високи обороти...само се чу едно леко "цък",и...
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #36
              До: Счупих си Джипа.

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Как пък съм я пропуснал тази тема звънни утре след 9.00 да му се пулим заедно
              Че ще се пулим,ще се пулим утре.Ама ако можеш да изкараш и нещо от онези, чертички,тирета ,кръгчета,болчета ,гайки на хартия,че всичко съм правил с много чесане по главата защото не можах да намеря нищо черно на бяло.И с помоща на Любо.
              Последно редактирано от Калин; 02-02-10, 22:17. Причина: Добавяне
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #37
                До: Счупих си Джипа.

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Не каза сваля ли картера,както се препоръча,щото,ако е останала някоя парчетийка на дъното му...!
                Преди години на дизелов цедес скъсах веригата,защото някой си "майстор" изпуснал една шайба,и не си дал зор да свали картера,та след 3 години и много километри накрая пущината застана между зъбното колело на коляновия вал и веригата,и айде коня у реката...а,се случи като бях във високи обороти...само се чу едно леко "цък",и...
                Тази процедура съм я оставил за последно.Не вярвам сега на тестовете нещото да мине през цедката.То и при мен същото "цък" и.
                Последно редактирано от Калин; 02-02-10, 22:20.
                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                Коментар


                • #38
                  До: Счупих си Джипа.

                  Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                  Алуминий е ,но дали ще стане на място да се завари.За да се свали капака,трябва да се откачи двигателя.
                  Алуминия е много топлопроводим, нагрява се зверски. Топи се към 660*. Дупката е огромна. Като нищо темперетурата в периферията на детаила може да достигне 300-400*. Заваряването на алуминий иска много добро измиване и почистване на детаила. Заварявал съм картери и предварително се измиват от вътре и от вън на пароструйка. Иначе маслото влиза във ваната и няма заваряване.
                  Има корифеи на ВИГ заваряването, които по цял ден заваряват отговорни детаили. Мога да издиря тел. на хората които заваряват глави и да питаш.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Счупих си Джипа.

                    Някакво продължение на темата. След нощни разговори със световни "Джип" форуми, Димата " quadra" стигна до заключението, че най-вероятно при свалянето на помпата в цилиндрите е потекла нафта (малко но достатъчно), която при опита за стартиране се е запалила детонационн предизвиквайки прескачане на зъб. Тогава и веригата не е опъната от хидравличния успокоител.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #40
                      До: Счупих си Джипа.

                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      Някакво продължение на темата. След нощни разговори със световни "Джип" форуми, Димата " quadra" стигна до заключението, че най-вероятно при свалянето на помпата в цилиндрите е потекла нафта (малко но достатъчно), която при опита за стартиране се е запалила детонационн предизвиквайки прескачане на зъб. Тогава и веригата не е опъната от хидравличния успокоител.
                      И как ще стане това, когато помпата прави наляганена рейката, където са закачени клапана за регулиране на налягането, датчика за налягане на шината и дюзите. Излиза, че клапана е заседнал в затворено положение, а дюзите текат! - малко вероятно.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Счупих си Джипа.

                        Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                        .... дюзите текат......
                        Според клуба на знаещите. Отваря ги електрически сигнал, а ги затваря плътно налягането в системата, при махане на помпата налягането пада, и наличното гориво в рейката отива в цилиндрите.....
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #42
                          До: Счупих си Джипа.

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Според клуба на знаещите. Отваря ги електрически сигнал, а ги затваря плътно налягането в системата, при махане на помпата налягането пада, и наличното гориво в рейката отива в цилиндрите.....
                          Значи без налягане - тече? Да, ама като я качиш на стеда и без налягане и с малко налягане не тече , докато не дойде електрическият импулс. Това е от практиката, ако не вярваш, ела да видиш.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Счупих си Джипа.

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            Според клуба на знаещите. Отваря ги електрически сигнал, а ги затваря плътно налягането в системата, при махане на помпата налягането пада, и наличното гориво в рейката отива в цилиндрите.....
                            И за да не съм голословен ето картинката.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от stilnik; 03-02-10, 13:56. Причина: нямя я картинката!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Счупих си Джипа.

                              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                              Това е от практиката, ако не вярваш, ела да видиш.
                              Кажи къде е и да идвам ( можеби не днес )
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #45
                                До: Счупих си Джипа.

                                Тази наи долната чугунената помпа е помпата която прави високото налягане в реила над 200 бара ако има проблем със запъване наи вероятно е дошъл от попаднало боклуче в нея тя е бутална помпа с наи висок клас на точност и попаването на минимарно боклуче причинява големи щети . Много вероятно е при първото развъртане то да се е смляло и да няма повече проблеми .Наи горната е вакум помпа за сервото другата до нея и в дясно е горивоподкачващата но тя прави ниското налягане колкото да подкачи от резервара и да създаде минимално налягане на входа .
                                Да се твърди че гориво е протекло през дюзите е несериозно . Поток на гориво може да има без да има ток до дюзата само от високото налягане към обратната нафта .
                                Представете си как при всяко гасене на мотора щом налягането на горивото в реила спадне всичката нафта от тръбичките и дюзите ще изтича в мотора.
                                Пробваи да залепиш дупката с течен метал но преди това обезмасли хубаво .
                                Ще сложиш парче дебело велппе върху веригата така че да има на какво да легне лепилото докато е още меко хубаво трябва да се уплътни покраи картона за да не протече лепилото на вътре после мажеш на дебело и чакаш да стегне .
                                Там няма налягане на маслото и мисля че течния метал ще устиска така преди две години си залепих страничния капак на мотора и още си го карам така без да тече .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X