Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

    Поумувах, поумувах и съставих следния, съобразен с размера на пицата план:

    1. Започвам с довършване на повдигането. В сегашното положение надлъжните реактивни щанги седят под 45 градуса спрямо хоризонтала и при по-палава употреба на съдинителя при потегляне задния мост се пробва да се подмушне под купето. Имам чувствовто, че задния кардан е единственото което го спира да не ме задмине. Ъгълът към хоризонтала би трябвало да е поне наполовина за да изпълняват ролята си надлъжните щанги.

    2. Смяна на диференциала с detroit locker заедно с полуоските, посочени в предния пост - февруари (по бюджетни съображения)

    3. Чак след това се мятаме в приключението със смяна на двигател и скорости, за да е сигурно, че на този етап няма да ме задмине някое задно колело

    4. На финала (ако въобще има такъв) остават лачениите. Там обаче става страшно! Не съм очаквал, че съществува модел на возило за което да има такова безбрежно море от измишльотини. Само вратите до сега съм ги преброил към 40 модела. То са цели, половинки, тръбни телени, пластмасови, текстилни, винилови, долни, горни ... абе мани. Мисля дори, че ако имаше класация за най-въодушевяващ афтермаркет пазара модел, то Wrangler щеше да е на първо място, а следващите 20 места трябваше символично да бъдат оставени празни. Следващия в класацията щеше да е съвсем справедливо да заеме направо 21-во място Според моето скромно мнение това евентуално щеше да е някой модел на Land Rover.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #17
      До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      ...... модел на Land Rover.....
      Не си гледал какво е за CJ-7, ама и не гледай че там има и щатни мотори V8 5л. Успех в "надджипването"
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

        Така е ама аз CJ не знам защо си го броя към вранглерите. Ще се поправя, обещавам

        edit

        Всъщност погледанах. Няма чак такова безумно разнообразие като за Вранглер, но все пак на прима виста ми се струва, че може да заеме някое от свободните места от 10 до 20
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #19
          До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

          Сорри ама няма едит.

          Всъщност се оказа, че и за Wrangler 87-00 се предлага кит за монтаж на Chevy V8 Хммм, това май ще е заниманието през следващата зима. Пише, че става за 28' frame. Утре ще меря и тогава вече жална им майка на полуоските
          Последно редактирано от elbgt; 15-01-10, 00:36.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #20
            До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

            Най напред честито за джипа. Ще си позволя да ти дам един съвет, без да обяснявам какво и защо, защото темата е дискутирана много пъти и до единно мнение не се стига.
            Недей да наливаш пари в ДАНА 35, няма смисъл, защото рано или късно ще го смениш и парите, които си хвърлил по него, ще отидат на кино. Купи си Форд 8.8, в мобилето има много Експлоръри на части, а цената на моста невярвам да е повече от усилените полуоски за ДАНА-та.
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #21
              До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

              Въздържам се от коментар, но съм съгласен с едно: ако цената на Форд 8.8 е по-малка от тази на новите полуоски, си струва да го направиш. Иначе не.

              Коментар


              • #22
                До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

                А не трябва ли към сметката на 8.8 да се добави и кита за конверсия ? А с предавателното отношение какво правим ? Няма ли да се наложи и там друга корона и пиньон ? В момента то е 4.56.

                Цените на полуоските за Dana35 и кита за конверсия на 8.8 са почти еднакви, но за 8.8 ще трябва да се сложи в сметката и самия мост, който хал хабер си нямам колко струва. Като друго много важно предимство обаче на 8.8 е, че може да се намери такъв с дискови спирачки. Иначе "излишно здрави" части не съществуват. Здравето си е здраве
                Последно редактирано от elbgt; 17-01-10, 11:47.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #23
                  До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер

                  А защо не обърнеш дирекцията на англичанката, вместо да сменяш двигатели?
                  Има ли някакво развитие?
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X