До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Поумувах, поумувах и съставих следния, съобразен с размера на пицата план:
1. Започвам с довършване на повдигането. В сегашното положение надлъжните реактивни щанги седят под 45 градуса спрямо хоризонтала и при по-палава употреба на съдинителя при потегляне задния мост се пробва да се подмушне под купето. Имам чувствовто, че задния кардан е единственото което го спира да не ме задмине. Ъгълът към хоризонтала би трябвало да е поне наполовина за да изпълняват ролята си надлъжните щанги.
2. Смяна на диференциала с detroit locker заедно с полуоските, посочени в предния пост - февруари (по бюджетни съображения)
3. Чак след това се мятаме в приключението със смяна на двигател и скорости, за да е сигурно, че на този етап няма да ме задмине някое задно колело
4. На финала (ако въобще има такъв) остават лачениите. Там обаче става страшно! Не съм очаквал, че съществува модел на возило за което да има такова безбрежно море от измишльотини. Само вратите до сега съм ги преброил към 40 модела. То са цели, половинки, тръбни телени, пластмасови, текстилни, винилови, долни, горни ... абе мани. Мисля дори, че ако имаше класация за най-въодушевяващ афтермаркет пазара модел, то Wrangler щеше да е на първо място, а следващите 20 места трябваше символично да бъдат оставени празни. Следващия в класацията щеше да е съвсем справедливо да заеме направо 21-во място
Според моето скромно мнение това евентуално щеше да е някой модел на Land Rover.
Поумувах, поумувах и съставих следния, съобразен с размера на пицата план:
1. Започвам с довършване на повдигането. В сегашното положение надлъжните реактивни щанги седят под 45 градуса спрямо хоризонтала и при по-палава употреба на съдинителя при потегляне задния мост се пробва да се подмушне под купето. Имам чувствовто, че задния кардан е единственото което го спира да не ме задмине. Ъгълът към хоризонтала би трябвало да е поне наполовина за да изпълняват ролята си надлъжните щанги.
2. Смяна на диференциала с detroit locker заедно с полуоските, посочени в предния пост - февруари (по бюджетни съображения)
3. Чак след това се мятаме в приключението със смяна на двигател и скорости, за да е сигурно, че на този етап няма да ме задмине някое задно колело

4. На финала (ако въобще има такъв) остават лачениите. Там обаче става страшно! Не съм очаквал, че съществува модел на возило за което да има такова безбрежно море от измишльотини. Само вратите до сега съм ги преброил към 40 модела. То са цели, половинки, тръбни телени, пластмасови, текстилни, винилови, долни, горни ... абе мани. Мисля дори, че ако имаше класация за най-въодушевяващ афтермаркет пазара модел, то Wrangler щеше да е на първо място, а следващите 20 места трябваше символично да бъдат оставени празни. Следващия в класацията щеше да е съвсем справедливо да заеме направо 21-во място
Според моето скромно мнение това евентуално щеше да е някой модел на Land Rover.
, ама и не гледай че там има и щатни мотори V8 5л.
Коментар