Тези дни се сдобих с този убавец Много умувах преди да предприема тази стъпка, защото ме притесняваха малкия двигател и ръчните скорости. Докато обаче не ме осени идеята, че винаги мога да си купя някоя друга съвместима машина и то с десен волан и да използвам двигателя, ел.инсталация и скоростна кутия. Интересувам се от евентуалните подводни камъни на това начинание. Все още не съм се спрял на конкретна машина донор. Касаят ме само евентуалните чисто механични проблеми. С ел. инсталацията и евентуалните софтуерни модификации имам достатъчно опит и не ме притесняват. Благодаря предварително на всички.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Свий
X
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
CJ-ките имат до V8 5литров....ама "Вранглерите" май се правят до 4.2 серийно, т.е. нагоре ще си трябва ТНТМ.....обаче първо го пробвай "ОФФ" и тогава виж дали ти трябва надджипване на мотор и т.н. че ми се струва хубава машина и така
завиждам (неблагородно)
...ъ обърках се, исках да кажа "Честито"
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеТези дни се сдобих с този убавец Много умувах преди да предприема тази стъпка, защото ме притесняваха малкия двигател и ръчните скорости. Докато обаче не ме осени идеята, че винаги мога да си купя някоя друга съвместима машина и то с десен волан и да използвам двигателя, ел.инсталация и скоростна кутия. Интересувам се от евентуалните подводни камъни на това начинание. Все още не съм се спрял на конкретна машина донор. Касаят ме само евентуалните чисто механични проблеми. С ел. инсталацията и евентуалните софтуерни модификации имам достатъчно опит и не ме притесняват. Благодаря предварително на всички.
Поздрави![U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
[LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
[LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
[LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Определено ще се наложи първо да го покарам as is, но не точно мощността на двигателя ме смущава. Някак си ми се стяга сърцето от броя на цилиндрите му и от всичко което следва от това. Но и това не е главното заради което ще се забъркам в това приключение. Основната причина е това, че считам ръгачките за тотално непригодни за това което съм му намислил на тоя джип. А като добавим и това, че обикновено донорите от този модел са оборудвани с климатик нещата заспиват. Не че е задължителен, но понякога е много добре да го има. И на мен ми хрумна първоначално варианта за нещо V8 ама май ще е прекалено. Много е вероятно да се изправи на предните гуми от тежестта на подобен двигател. Пък и сигурно ще се наложи да му насосваме муцунатаMy Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеОпределено ще се наложи първо да го покарам as is, но не точно мощността на двигателя ме смущава. Някак си ми се стяга сърцето от броя на цилиндрите му и от всичко което следва от това. Но и това не е главното заради което ще се забъркам в това приключение. Основната причина е това, че считам ръгачките за тотално непригодни за това което съм му намислил на тоя джип. А като добавим и това, че обикновено донорите от този модел са оборудвани с климатик нещата заспиват. Не че е задължителен, но понякога е много добре да го има. И на мен ми хрумна първоначално варианта за нещо V8 ама май ще е прекалено. Много е вероятно да се изправи на предните гуми от тежестта на подобен двигател. Пък и сигурно ще се наложи да му насосваме муцуната
Поздрави![U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
[LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
[LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
[LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
...защото ме притесняваха малкия двигател и ръчните скорости.
...считам ръгачките за тотално непригодни за това което съм му намислил на тоя джип.
Ясно е, че нещо си му намислил на ''убавеца'', но ако споделиш какво ще е по - лесно да получиш конкретни съвети.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Голяма работа е този форум !!!
А пък и България е малка и ето вече разполагам с перфектна оферта за 2002 Jeep Wrangler TJ 4 литров, с автоматични скорости, климатик и десен волан на (примерно) 59 000 км. Десния волан си бил имал предимства - основно (и май-само) цената. На този етап вече се интересувам от надеждно място където да извършим тази "размяна на съпруги". Осигурявам двете возила паркирани едно до друго. В пълна изправност и двете. За съжаление темата тръгва в друга посока и не знам каква съдба ще и отредят модераторите. Ако преценят че трябва да бъде затворена и да пусна нова така да бъде.
На колегата пуснал поста преди моя:
"Малък двигател" май не е най-точния израз в случая. Та той е само 35 hp по-слаб от 4 литровия. Като на всеки един 4 цилиндров бензинов атмосферен двигател товарната характеристика е със силно изразен максимим и диапазона в който двигателя развива не по-малко от 70% от максималната мощност е твърде тесен. При 6 цилиндровия този максимум е по-слабо изразен , при 8 още по-слабо и т.н. Ако се кефех на разходки сред природата и да минавам през рекички и поточета нямаше да го сменям, но аз се кефя на скални изпълнения и екстремни наклони, което обяснява отношението ми към ръчните скорости. Ако знаеш колко неловко се чувстваш някъде застанал на кантар на 2 колела и с натиснати три педала едновременно веднага ще ме разбереш. Пък и миризмата на феродо винаги ще бъде с мен, от опит ти го казвам. Е, вярно има и други освен феродови, но и те си имат недостатъци и те заминават по някое време. Друго си е педалите да съответстват на броя на краката ти и да имаш една свободна ръка да си пушишЗа мен поне е много важно. Не точно пушенето, де ...
My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Колега, зависи какъв ти е бюджета.
Джиповете Вранглер, могат да се ъпгрейтват непрестанно.
За справка, виж репортажите на колегите живеещи в Испания.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=42522
Проектът GIP ROAD, е на колегата Иво - един от водещите европейски състезатели, в дисциплина подобна на тази, която ти харесва.
Впрочем, ще се ориентираш сам , надявам се.
Можеш да пишеш на Л.С. , на колегите и ще получиш отговори на всичките си въпроси.Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения))
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение..... На този етап вече се интересувам от надеждно място където да извършим тази "размяна на съпруги"....
Мъ шъ трябва и личен труд"Разглоби машината си за да я обикнеш"
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
За последен път ще се подам на емоциите и ще кажа: Страхотно място е този форум !
Вчера пускам темата, а днес вече знам как точно ще се случи всичко. Това стана възможно благодарение на вас и на днешното ми посещение при CJ-7. Наистина по много въпроси има неяснота, но причината е във факта, че все още не съм виждал донора с десен волан и нямам достатъчно информация. Важното е, че откриваме процедурата и започваме изпълнението стъпка по стъпка. И нека феродото да не бъде с насMy Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Както ти казах днес - покарай го така, пък после му мисли! Това е моето мнение. Джипът тежи по-малко от 1.5 тона. Едва ли някога ще останеш. Аз карам 2.1 дизел с 85кс. Джипът ми тежи почти 2 тона. Не съм останал никъде
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
И не само. Сега за задния мост, дето много те притеснява. Ти първо успей да го счупиш (защото мен ме съмнява). След като го счупиш, възможностите са 2:
- chrysler 8.25 от Чероки 2.1 дизел. Ще го намериш лесно
- ford 8.8 - по-трудно се намира и честно да ти кажа е излишно здрав. Можеш да го сложиш и на виетнамка даже.
Така че според мен се придържай към първия вариант.
А, забравих, ще ти трябва и това, тъй като ти си с носачи и пружини отзад:
http://www.ironrockoffroad.com/Merch...egory_Code=ZDTПоследно редактирано от tk3c-pyce; 13-01-10, 08:04.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Май и това ще се наложи.
И оттук нататък съм му направил един списък, който клони към 17 000 лв. с включено в него смяна на двигател и скорости. Боже, божееее, колко радост има по тоя святПоследно редактирано от elbgt; 13-01-10, 08:20.My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
До: Съвет за смяна на двигател Гранд Чероки->Вранглер
Продължавам, защото не можах да едитна:
Лошото е, че за Chrysler 8.25 единствения свестен диференциал е detroit locker (този, с който карам и аз):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Detroit-Locker-187C151A-Differential-Eaton-Detroit_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563899fb27QQitemZ370316802855QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Докато за Форд 8.8 има една камара, включително и електронни:
http://desc.shop.ebay.com/i.html?_nkw=locker+ford+8.8&_sacat=0&LH_TitleDesc=1&_trksid=p3286.m270.l1313&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=locker+chrysler+8.25&_osac at=0
Ето и моят съвет:
Недей слуша какво ти говорят, купуваш си ей тоя комплект за твоя си оригинален мост и ако успееш да го счупиш, аз лично ще ти купя нов мост:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-01-YJ-XJ-TJ-Dana-35-Grande-30-Spline-Axle-Upgrade_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5186f334edQQitemZ350156436717QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Заключение (според мен)
Най-добрият компромис е Dana 35 с ъпгрейд на осите, който ти писах горе. Добавяш и detroit locker и за $260+$580= 840 доларес имаш вечна задна ос и ще можеш да правиш това:
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар