рубикон forever. след като хвърлиш една шапка жълтички да си тунинговаш серийния TJ установяваш че леко си се доближил до заводския рубикон. плюс че както вече се каза всичко е направено в завода от грамотни хора. естествено като си вземеш заводски рубикон за около $40К пак ще трябва да го тунинговаш щото както казва go go go "колкото повече, толкова повече"
. на последната разходчица имаше един пич с тунингован рубикон - 36"гуми, 5.5 лонг арм лифт плюс всичко друго което си требе. та този пич въобще за пръв път в живота си излизаше да офроудства и минаваше с лекота абсолютно навсякъде където си искаше - вижте филмчето. от друга страна пък за $55К които е дал какво може да се спретне... абе нема пълно шастие и това си е. но инак рубикон forever
. като порасна голям и аз ще си купя
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Test Jeep Wrangler Unlimited
Свий
X
-
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
-
Рубикон е и моята мечта.Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнениедо сега нямаше голяма сметка да се купува рубикон защото нивото на заводския тунинг беше смешно ниско за парите, кото струва. но с новия модел май не е така. когато човек погледне само триизмерната навигация, защитена от вода и прах и принудителното /от кабината/ изкл. на АБСа се разбира че вече говорим за друго нещо.
интересното е че въпреки критиката инжинерите на джип са запазили двата цели моста, което говори за това, че вече има един още по - проходим и лесен за тунинговане джип, който съчетава хубавите работи от преди и разни нови технологии.
колкото повече се замислям, толкова повече ми се иска да го имам
Имам, обаче един въпрос към вас, колеги. Знам, че в един от вариантите на тунинговане се сменят мостовете на джипа с други, специално изработени за offroad (простете, но не им знам точното наименование). Някой има ли представа, дали това е възможно за Рубикона?
Коментар
-
значи при jeep wrangler всичко е възможно и това е едно от малкото хубави неща в него. първо сменяш какшкавалените Д30 и Д35 с които излиза от завода с Д44. след това сменяш даната с форд 8.8 или 9. после, след известно време сменяш и тях с Д60, къри или динатрак, след което тях пък ги сменяш с rockwell 2.5 тон или унимог портал. някъде по трасето сменяш и тях с уазкови редукторни, след което ти писва, продаваш смотания джип в който си инвестирал сума колкото годишния бюджет на челопечене за 1/10 от сумата и си купуваш тойота (или паджероПървоначално публикуван от HARRY POTTER Преглед на мнениеЗнам, че в един от вариантите на тунинговане се сменят мостовете на джипа с други, специално изработени за offroad (простете, но не им знам точното наименование). Някой има ли представа, дали това е възможно за Рубикона?
)
като оставиме настрана майтапа, рубикона излиза от фабриката с Д44, които са достатъчно добри до 35 гуми и няма оплакания от тях при любителски офф. иначе всички от изброените стават за рубикон (за уазковите не съм сигурен)Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Уазковите са на обратно предните. Демек кардана и дифа идват от другата страна на двигателя. Гледам че в Русия ги слагат, значи правят някакви магии с рязане и пренабиване на каквото където трябва да бъде...Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениеиначе всички от изброените стават за рубикон (за уазковите не съм сигурен)
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
аз това го знам че са наобратно и го казах на майтап. макар че за истинския идиот няма спирачки на полета на мисълта. а също така видях някъде една раздатка за джип която можеш да я обърнеш от другата страна така че да ползаваш и други мостове.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Re: Test Jeep Wrangler Unlimited
да, след Jeep CJ преместват прасето от другата страна - демек под шофиора. целта е унифициране - YJ, WJ, ZJ, TJ - всички с еднакви мостове (или модифицирани, но подобни)Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Re: Test Jeep Wrangler Unlimited
И резултатът всички го знаем - ако същия мост е добър за лекичкия Вранглер, то за Чероки вече идва една идея слаб, а за Гранда си е направо недуразумение...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Test Jeep Wrangler Unlimited
да, така е, но не забравяй че става дума за индустрия, не за единични бройки ръчно производство. конфекция иначе казано. както беше в оня виц - ово е стАндарт - й***ш па хвърляш
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Re: Test Jeep Wrangler Unlimited
Вярно, затова моста за Джип струва едни пари а за Шевролет съвсем други
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар