Малко извън темата, преди година-две Jeep имаха един concept car "RESCUE", - уникална машина по мое мнение - по форма напомняше на unlimited, но с твърд покрив и определено по голям. Имаще диференциали като от татра, 35'' гуми, вградени предна и задна лебедка и други "search and rescue" екстри. Някой чувал ли е нещо за него или е отдавна забравена идея.
По същия начин преди 4-5 години яко се тръбеше за H1 Alpha, след това имаше 2 години пълно мълчание в което нищо ново не се виждаше в нета , а накрая взеха, че го изкараха. Дано и с този проект така да стане, ама....
Та ако някой е виждал нещо по темата, моля да сподели
на снимката ми изглежда като да е 1 педя по-напред от необходимото... предполагам това е с цел да има деформационна зона и т.н. Евро-изисквания... За асфалт е екстра, но за офроуд е излишно намаляване на ъгъла на атака...
Ами, общо взето нищо общо с off-road. По това време са строели много,бързо и евтино транспортни кораби тип "Liberty" и изискването е било джипките да са кратни на площа на трюмовете. Не помня по колко е трябвало да се събират във всеки трюм,но е трябвало максимално да го запълват (на един ред). Това за размера, за останалите параметри си е имало отделни изисквания. Поне това бях чел, а и звучи логично.
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Ами, общо взето нищо общо с off-road. По това време са строели много,бързо и евтино транспортни кораби тип "Liberty" и изискването е било джипките да са кратни на площа на трюмовете. Не помня по колко е трябвало да се събират във всеки трюм,но е трябвало максимално да го запълват (на един ред). Това за размера, за останалите параметри си е имало отделни изисквания. Поне това бях чел, а и звучи логично.
Трябва да се събира в товарния отсек на DC-3 - Прочутата Дакота (Ако сте гледали филма "Надпревара за "Янки зефир")
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Рубикон определено! Разликата не е само в окачванията или комплектацията. Рубикона е само на външен вид като другия... Има много съществени промени в конструкцията даже и окачвания и т.н. са различни за Рубикон... И всичко това е направено в заводски условия и с гаранция...
...Трябва да се събира в товарния отсек на DC-3 - Прочутата Дакота Wink (Ако сте гледали филма "Надпревара за "Янки зефир")
Гледал съм го на младини,но помня,че "лошите" бяха с Тойота FJ-40, а "нашите=добрите" пърпореха с катери с водометни двигатели и един малък "чобански" хеликоптер .
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
до сега нямаше голяма сметка да се купува рубикон защото нивото на заводския тунинг беше смешно ниско за парите, кото струва. но с новия модел май не е така. когато човек погледне само триизмерната навигация, защитена от вода и прах и принудителното /от кабината/ изкл. на АБСа се разбира че вече говорим за друго нещо.
интересното е че въпреки критиката инжинерите на джип са запазили двата цели моста, което говори за това, че вече има един още по - проходим и лесен за тунинговане джип, който съчетава хубавите работи от преди и разни нови технологии.
колкото повече се замислям, толкова повече ми се иска да го имам
Коментар