Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: VM мотори

    Баси, то ще излезне (не оспорвам статистиката), че бая народ от форума перка с ВМ моторетки и даже и не подозира
    SUV

    Коментар


    • От: VM мотори

      Верно бая мъка имало по белия свят......Бас държа, че много от компетентните изказвания по темата ВМ, са от хора, виждали и карали такъв мотор колкото цигането,дето знаело, че кебапчето е вкусно, щото на батко му един прятел, гледал как един човек яде кебапче, че разказал на баткото, той. пък на цигането и т вече знаело.....аз имам опит с ВМ монтиран у Алфа 155. Колата вече 10тина години не е у мен, но познавам човека , който я купи, кара се безпроблемно все още и е на над 400 000 км.Аз лично имам с тази кола над 100 000 км, като се пусках и по "кушии" с нея...Всяко стъване. На хубав път или магистрала се зимаха със 160 + км.ч.Друга такава Алфа кара мой приятел, който работи 10 години в серви в Белгия и я разцепи от каране и душмански изтъпления безпроблемно.....Колата му си е още у нег на 600 000 км. е,има си човека и нова кола, но тази не прадава за нищо на света...Аз карам Рейндж Класик с ВМ и тези дни на -20градуса ходя да спасявам с ток навари и паджера...Четх,четох тук и "мастори" разни ръсят мнения, пък никой не отговори що аджеба и кой точно от моделите на ВМ си плюе повдигачите....Никой и абер си неа що по джипките грее ВМ, пък при Алфа не....Никой не говори що и как мотора на усет е значително по пъргав и икономичен от много прехвалени джипски мотори.....Ма иначе разбирачи дал господ...

      Коментар


      • От: VM мотори

        Първоначално публикуван от rastil Преглед на мнение
        .................... кой точно от моделите на ВМ си плюе повдигачите....
        Виждам,че си доста навътре в материята ВМ та ако може поне на три въпроса да отговориш?
        1, Как е сътворена маслената помпа на тоя мотор?
        2 Как е сътворена вакумпомпата
        3 Може ли да се сменят хидрокомпенсаторите без да купуваш за целта гарнитура глава?
        ПП. Никога не съм притежавал лично МПС с това ДВГ-е ама съм пипал с ръцете си поне 50 с Ванчини и Мартели !!

        Коментар


        • От: VM мотори

          Помпите и двете са ги правили първо инжинерите по чертожните дъски, после са ги одобрили тез чертежи, после бай фрезист, после при бай шлайфист и после при бай монтажист, после при бай дилър, после при някой човек с нормални доходи и възможности за поддръжка, после 500 000 км., после в бг. само впреганье без раньене и после коментари ей тук по форумите...Истинския ВМ е ВМ 84А!Това е мотора в повечето алфи !Този ВМ не е с хидравлични компенсатори, клапаните се регулират и не си плюе повдигачите.ТозиВМ е с ангренажни колела (зъбаци) и неа проблемите съпътстващи анг. верига....Та, като цяло това....за прегряването проблемите при джипските апликации на ВМ, виновни са вискотата и 100тина килограмовите перки монтирани на остта на водната помпа....При Алфа са ел перки с две степени....И те така
          Апропо, ти къде си докосвал ВМ? Да не е по капаците на клапаните, докато ги забърсваш
          Иначе нищо лично ..... просто ти влизам в тоналността!
          Последно редактирано от rastil; 24-01-16, 13:08.

          Коментар


          • От: VM мотори

            Съгласен съм с теб по въпроса за VM , но предлагам да смекчиш малко тона преди да се намеси модератор , и аз не съм съгласен с някои мнения но поне не съм груб

            П.П. Най-малкото не познаваш лично колегата Bocho64 !!!
            Еди Рангелов : 0885 088 444
            Няма незаменими има незабравими хора !!!

            Коментар


            • От: VM мотори

              Здравейте,
              Имам една стара Алфа Ромео Алфета с VM двигател 2000ТД. Имам нужда от специалист в София. Може ли да ми посочите?
              Благодатя предварително.

              Коментар


              • От: VM мотори

                Здравейте , проверете във форума на Алфа Ромео или Фиат , модела е стар и си трябва специалист с опит в марката .
                Успех !
                Еди Рангелов : 0885 088 444
                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                Коментар


                • От: VM мотори

                  Здравейте колеги.Предстои ми смяна на семеринг колянов вал от зад на двигателя.Имали нещо специфично с което да се съобразявам.Става на въпрос за чероки 2.8CRD 2003.
                  2.8CRD-KJ

                  Коментар


                  • От: VM мотори

                    Здрасти , има още две уплътнения които е редно да се сменят за да има резултат от упражнението
                    Еди Рангелов : 0885 088 444
                    Няма незаменими има незабравими хора !!!

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
                      Здрасти , има още две уплътнения които е редно да се сменят за да има резултат от упражнението
                      Здравейте.Едно уплатнение го знам ,О, пръстен приблизително 90мм а другото към се се намира.
                      2.8CRD-KJ

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Здравей колега пламен73 ,преди няколко години ми смениха частите ,които ще покажа на снимките по долу , за да се спре много леко капане на масло
                        между двигателя и скоростната кутия .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1396.jpg
Прегледи:2
Размер:136.8 КБ
ID:5780672Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1397.jpg
Прегледи:2
Размер:135.7 КБ
ID:5780673 Джипката е Чероки 2.8 CRD -KJ 150 к.с. 2004 г. автомат.

                        Успех !

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Първоначално публикуван от морск Преглед на мнение
                          Здравей колега пламен73 ,преди няколко години ми смениха частите ,които ще покажа на снимките по долу , за да се спре много леко капане на масло
                          между двигателя и скоростната кутия .[ATTACH=CONFIG]947230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]947231[/ATTACH] Джипката е Чероки 2.8 CRD -KJ 150 к.с. 2004 г. автомат.

                          Успех !
                          Мерси колега.Какво наложи смяната на големия фланец и спря ли да капе масло .
                          2.8CRD-KJ

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Здравей колега ,за мен беше важно да спре да капе масло и то спря да капе.Останалото оставих на хората в сервиза и щом те са решили да сменят фланеца
                            значи е трябвало , може и да са ми казали ,но съм забравил.То беше ноември 2014 год.Аз съм от Варна и ремонта беше в тукашен сервиз.Този ремонт плюс смяна на термостат-500 лв.


                            Успех!

                            Jeep Cherokee/Liberty KJ/ 2.8 CRD automat 2004

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от пламен73 Преглед на мнение
                              Мерси колега.Какво наложи смяната на големия фланец и спря ли да капе масло .
                              Кекави са нещо.Намирали сме такива със спукнатини.
                              При монтажа , на малкото О-рингче лееекинка помощ с хубав силикон не вреди.
                              И от мен успех!
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Благодаря пртполагам зад този фланец е другото уплатнение за което говори Еди Рангелов.
                                2.8CRD-KJ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X