Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: VM мотори

    сега пак го подхващаме.още не сме открили проблема и съм в шах.по ангренажа всичко е наред/видимо/.

    Коментар


    • #62
      От: VM мотори

      Оказа се счупен повдигач.Незнаино защо скобата която го държи го е изпуснала,тои се е завъртял и вала го е счупил.Демек още една недомислица са тия скоби в тоя двигател.

      Коментар


      • #63
        От: VM мотори

        да се вмъкна и аз по темата , аз имам тойота с 2.5 литровия на алфата , преди две години направих пълен основен ремонт на целия мотор .
        мога да кажа само че ми се разгони фамилията докато намеря всичко от което имах нужда и после прокълнах и дявола докато го вкарам в ред , сега трака като истински дизел и пали от 1/4 като бензинка - вече направихме с него 7000 км , до тук единствения дефект който възникна счупена кобилица на 5-и цил.
        стигам до извода че този мотор си иска майстора , иска се дяволско търпение ако се работи по този мотор.

        Коментар


        • #64
          От: До: VM мотори

          Това е VM мотор човече трябва по кротко да го караш /малко като трактор/ за да нямаш ядове.Имай предвид че въртящия му момент е достатъчен да го какраш на 1200-1500 оборотата турбината се включва след 2000 , иначе като джип е много добро изпълнение , най-добрия компромис между off-road ,каране на асфалт и комфорт.
          Е не мойе всичко да идеално.
          RANGE ROVER CLASIC -нека живеем зелено-екологично.
          За какво ти е джип ако няма къде да отидеш със него?

          Коментар


          • #65
            От: До: VM мотори

            Първоначално публикуван от logo Преглед на мнение
            Това е VM мотор човече трябва по кротко да го караш /малко като трактор/ за да нямаш ядове.Имай предвид че въртящия му момент е достатъчен да го какраш на 1200-1500 оборотата турбината се включва след 2000 , иначе като джип е много добро изпълнение , най-добрия компромис между off-road ,каране на асфалт и комфорт.
            Е не мойе всичко да идеално.
            Карай го ти по кротко колега,особено на 1200-1500 оборота,на коя?
            -1ва бавна ли?
            Мани ги тия боклуци.
            Побеля ми косата 4ри години.
            Със себе си съм имал повече проблеми,
            отколкото с всеки друг човек. Нямам по голям враг от самия себе си!!!!!!
            Да изградим Параклис: www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113508

            Коментар


            • #66
              От: VM мотори

              Доволен съм от моторчето, на 240 000 км е и с 2 изгорели подревни свещи ме вози цяла зима без проблем. Става въпрос за Опел Фронтера ТДС, 2,5 '98 г.
              Имаше проблем с рамо на ролката на алтернаторния ремък, явно им е болка на фронтерите, тръгнах да търся и ми обявиха едни цени... - 370; 420; 845 лв. - обясних им, че не искам още един джип, а само ролка с рамо, и в крайна сметка хванах шублера, лист хартия и молив, и намерих стругар, след 2 дена имах работещ перфектно джип, ремонта беше 150 лв, вкл. двете паразитни ролки.
              Рамото го направих с иглен лагер и 2 ачмени, 2 о-пръстена и зегерка, мисля че ще надживее джипа.
              Ако някой има същия проблем да пише на л.с., ще изпратя чертежи, инструкции и снимки. Поздрави.

              Коментар


              • #67
                От: VM мотори

                И аз да си кажа Класик с ВМ
                70000км без проблеми само масло сменям сега е на 250000
                НО наистина ако го газиш с климатик по магистралата почва да загрява
                просто наистина не трябва да се кара душмански и ще живее дълго.
                леле от турбо интеграле на Range Rovar Стрес Голям

                Коментар


                • #68
                  От: VM мотори

                  сега да задам едно въпросче относно този тип двигател и и аз. черокито ми е 2.5 тди 1998 год. от 4-ри месеца насам имам един и същ проблем изкачащ прът на 1-ви цилиндър. досега два пъти ми пренавиваха шпилките на въпросния целиндър. преди 20 дена най накрая се реших и отворих капака и подмених хидравличните повдигачи прътовете и кубилиците. ТА ВЪПРОСА МИ Е : поради каква причина изкача този прът и все на първи цилиндър? колата никога не е прегрявана държи 82 градуса а лято с климатик стига до 95.

                  Коментар


                  • #69
                    От: VM мотори

                    Тайна ли е местонаходището ти? Не казвам къде съм, ама помагайте. Едно и също си говорим...
                    Обади се на 0889/642 195 - Митьо и разказвай.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #70
                      От: VM мотори

                      колега ВМ мотора си е много добър но зад воланните устройства са нефела . Имам два Ровъра с ВМ и ни един не грее а защо ли причините са много една от тях е да не пазаруваш от струма 5 това е първото . Второто този мотор винаги се кара с 1литър масло над максимума . И трето някога радиаторите мил ли си ги, не само отвън но и от вътре. Части за тези мотори само от Англия или Щатите . Има достатъчно сайтове и излиза доста по евтино независимо че някой части идват малко по скъпи от тези който се продават тук, монтираш виднъж и забравяш. Вярно че мотора е по шумен но се развърта много по бързо пали от читвър оборот и позволява иззвращения до 900коня само с турбина игра с помпата и дюзите. тъка че колеги моля не плюйте по машините без да ги познавате всеки двигатил има недостатъци но това не значи че трябва да го оплюваме . Да мотора е с отделни глави но с гарнитура от крайслер МЕТАЛНА проблема с кривенето почти е решен ,с една малка подробност розав антифриз и помпа от мерцедес 250д за парното електрическа , Защо Ли ? ами когато изключите мотора главите завират тогава идва ред на малката ел помпа от МВ250Д. За сега толкова

                      Коментар


                      • #71
                        От: VM мотори

                        Първоначално публикуван от ihkgorski Преглед на мнение
                        колега ВМ мотора си е много добър но зад воланните устройства са нефела . Имам два Ровъра с ВМ и ни един не грее а защо ли причините са много една от тях е да не пазаруваш от струма 5 това е първото . Второто този мотор винаги се кара с 1литър масло над максимума . И трето някога радиаторите мил ли си ги, не само отвън но и от вътре. Части за тези мотори само от Англия или Щатите . Има достатъчно сайтове и излиза доста по евтино независимо че някой части идват малко по скъпи от тези който се продават тук, монтираш виднъж и забравяш. Вярно че мотора е по шумен но се развърта много по бързо пали от читвър оборот и позволява иззвращения до 900коня само с турбина игра с помпата и дюзите. тъка че колеги моля не плюйте по машините без да ги познавате всеки двигатил има недостатъци но това не значи че трябва да го оплюваме . Да мотора е с отделни глави но с гарнитура от крайслер МЕТАЛНА проблема с кривенето почти е решен ,с една малка подробност розав антифриз и помпа от мерцедес 250д за парното електрическа , Защо Ли ? ами когато изключите мотора главите завират тогава идва ред на малката ел помпа от МВ250Д. За сега толкова
                        Ако темата беше в раздела FUN, да те разбере човек, ама тук.... И с тези 900к.с......
                        Последно редактирано от Dany_iv; 06-01-14, 10:15.
                        WJ 4.7 Limited
                        0889 70 70 42

                        Коментар


                        • #72
                          От: VM мотори

                          Здравейте,на всички във форума , ще ви кажа според мен от къде идва проблема със спуканите глави и постоянното греене при тези мотори.Тези двигатели не са проектирани за автомобили през онези години,а за лодки.Тогава не са се използвали турбокомпресори при тях ,с цел по дълъг живот на двигателя.Този д-л е проектиран да работи без турбина.Когато е решено този двигател да се вгражда в автомобили,те му слагат турбокомпресор и кулер за да увеличат мощноста и икономичноста.Но турбината увеличава работното налягане в цилиндрите,и при силно загряване,главата подава на най слабото място следствие на по голямото налягане.При по голямото работно налягане се увеличава и работната температура,затова и повече загрява като го понастъпите.Нагряването на водата не може да спука глава,защото може да избие от някъде другаде ,маркучи,радиатор,клапан на охладителната система, по скоро става от налягането от цилиндъра,защото е увеличено без да се подсили главата.А то не е малко,около 70 -80 бара.И когато е силно загрята главата подава.Това не става веднага ,с времето метала не е същия, има корозия която го отслабва през годините, и по голямото налягане от цилиндъра го пробива.Просто италианците са увеличили работното налягане на този двигател без да предвидят че главите няма да устискат във времето на напъна.Не е направен да работи с турбина и оттам идват тези пропуски.
                          Последно редактирано от иво хр; 06-01-14, 11:28.

                          Коментар


                          • #73
                            От: VM мотори

                            Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                            Здравейте,на всички във форума , ще ви кажа според мен от къде идва проблема със спуканите глави и постоянното греене при тези мотори.Тези двигатели не са проектирани за автомобили през онези години,а за лодки.Тогава не са се използвали турбокомпресори при тях ,с цел по дълъг живот на двигателя.Този д-л е проектиран да работи без турбина.Когато е решено този двигател да се вгражда в автомобили,те му слагат турбокомпресор,за да увеличат мощноста и икономичноста.Но турбината увеличава работното налягане в цилиндрите,и при силно загряване,главата подава на най слабото място следствие на по голямото налягане.При по голямото работно налягане се увеличава и работната температура,затова и повече загряват като го понастъпите.Нагряването на водата не може да спука глава, а по скоро налягането от цилиндъра,защото е увеличено без да се подсили главата.А то не е малко,около 70 -80 бара.Водата и да згрее силно не може да вдигне такова налягане,че да пробие главата.По скоро увеличеното налягане в цилиндъра пропуква главата,защото е увеличено доста в следствие на поставянето на турбото.И когато е силно загрята главата подава.Това не става веднага ,с времето метала не е същия, има корозия която го отслабва през годините, и по голямото налягане от цилиндъра го пробива.Просто италианците са увеличили работното налягане на този двигател без да предвидят че главите няма да устискат във времето на напъна.

                            Не е точно така.

                            Най често се пука след изключване на двигателя. Водата, останала в главата не може да поеме температурата и се пука се на най температурно натоварените места. Около клапаните и бренера.
                            От самото начало на слагането му в автомобили (алфа ромео ) си е с турбо, а там проблеми почти няма.


                            А и турбината не вдига кай знае с колко налягането в работния такт.
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • #74
                              От: VM мотори

                              Добре как според теб водата ще спука алуминия,колкото и да е нагрята? Водата се изпарява след 100градуса,алуминия се топи при 800градуса.Дори и да е нагрята във вид на пара,не може да създаде такова налягане,че да спука глава ,защото първо клапана на охладителната система няма да позволи,след това някой от маркучите.Спукване може да се случи единствено при рязка промяна на температурата,или замръзване.При силно загряване и веднага след това силно охлаждане.Напротив турбината увеличава значително налягането при работа ,затова се повишава и мощноста.Все пак джиповете са по тежки.

                              Коментар


                              • #75
                                От: VM мотори

                                Ако бяха само главите, щеше да се преживее. Вядят се прътовете на кобилиците, вадят се шпилките на кобилиците, пука се фланеца за хващане на скоростите. Отгоре на това в тоя допотопен ДВГ в Джип е качена електрическа помпа със съответното оборудване, която вкарва допълнителни проблеми. И като се добавят и още недомислици от Крайслер след ДВГ и става множко.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X