Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: VM мотори

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Под НОВ аз имах предвид наистина новия - V6 от 2011г насам : VM - 630, който е >240к.с. >500Nm, който се слага във WK2.
    Навярно трябва да се определи кой за кой двигател точно говори...
    Ааа може и да грешим.
    Ако човека говори за новите comon rail двигатели... Ама едва ли.

    Иначе стария е 425 OHV 113к.с. при 3900 об/мин ( леко са ограничили оборотите и мощността спрямо на Алфата ) 278 N/m И тук имаме 10 Н/м по-малко.
    И пак се чупи.
    WJ 4.7 Limited
    0889 70 70 42

    Коментар


    • От: VM мотори

      Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
      И пак се чупи.
      Чупи се. Факт.
      От неграмотни шофери и гъзорики мастори.

      Нещо като греещия нисански рд28т ...
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: VM мотори

        Ще споделя впечатления от Чероки 2.5 д на един приятел , моя е ОФБ . Много приятна машина за каране както на асфалт така и на черно ама по закона на Мърфи в един зимен ден мотора си замина . Почти никой майстор не се съгласи с ремонта му , решението - мотор от моргата и сега е като нов . Дори и съединителя му смениха за скромните 1400 лева с консумативите . До кога ще тупка новото/старо сърце никой не знае ............

        Коментар


        • От: VM мотори

          Някой да сподели нещо за 3.1TD на Grand WJ?
          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

          Коментар


          • От: VM мотори

            2.5TD-то е определено по-здрав и по-трудно пука глава от 3.1.
            Аз лично имам 3.1 и вече направих един ремонт, защото бяха кривнали главите.
            За мен, освен, че е малко по-кекав мотора, майсторите грам нямат и идея какво да правят.
            Например, моята явно беше правена и бяха сваляни главите, защото 4 от 5тте глави не бяха стегнати добре и надуваше....
            Сега съм с оправени глави от фантазията, нова гарнитури и масла и всичко е ок.

            Мисля си, че трябва една добра ревизия на охладителната система и всичко ще е ок.
            Аз лично при мен трябва да сменя радиатора на парното и водния радиатор, защото усещам, че са леко запушени
            Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

            Коментар


            • От: VM мотори

              Щом 3.1 е по-кекав даже от 2.5ТД това не е вариант за мен.
              Който има да си го кара със здраве, явно сринатите пазарни цени на WJ 3.1TD има защо да са такива.
              Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
              Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

              Коментар


              • От: VM мотори

                мхм, лошата експлоатация си дава своето - антифриза на колата ми беше нещо като кал.
                Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                Коментар


                • От: VM мотори

                  Когато колата остарее и стане на 20 много фактори се натрупват и си казват думата - натрупване на боклуци в охладителната система и корозия, намаляване ефективността на радиаторите, проблеми с работата на виското, остарели водни маркучи. Лошата експлоатация допълнително усложнява нещата. Много лесно е да се прегрее един стар дизел. При прегряване просто някои двигатели са по-корави от други.

                  Коментар


                  • От: VM мотори

                    Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
                    2.5TD-то е определено по-здрав и по-трудно пука глава от 3.1.
                    Аз лично имам 3.1 и вече направих един ремонт, защото бяха кривнали главите.
                    За мен, освен, че е малко по-кекав мотора, майсторите грам нямат и идея какво да правят.
                    Например, моята явно беше правена и бяха сваляни главите, защото 4 от 5тте глави не бяха стегнати добре и надуваше....
                    Сега съм с оправени глави от фантазията, нова гарнитури и масла и всичко е ок.

                    Мисля си, че трябва една добра ревизия на охладителната система и всичко ще е ок.
                    Аз лично при мен трябва да сменя радиатора на парното и водния радиатор, защото усещам, че са леко запушени
                    То си пише в ръководството за ремонт на този двигател.
                    На какъв пеериод трябва да се притегнат и с колко след стягането. Също така, шлайфат се заедно всички с предния и задния капак , нищо че може само една да е спукана.
                    Ремонта му не е кой знае какво, но май на много майстори не им се захваща.

                    Между другото сещам се, че имам две здрави глави от ОФА...
                    WJ 4.7 Limited
                    0889 70 70 42

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                      Нямал съм досега джип.Карал съм само японски автомобили.И пак бих заложил на японско, но този джип ми харесва,там е белята.Ще опитам, пък какво толкова,като поиска скъп ремонт, на отпадъци и това е.
                      А защо си отписал варианта на XJ с мотор на Рено? Казваш, че вървене не ти трябва, а ти харесва модела Джип. По-стар е, и има някои разлики но като цяло си е почти същия. И е даже по-евтин, а обикновено изкарва доста повече. Цял двигател 2,1ТД на Рено е почти на цената на желязото вече, а и ремонта не е скъп в сравнение с VM-a. В стария са поспестили и електрониката, а за в гората това е още един плюс.
                      Нечупещия се VM, с нормална поддръжка, нека си го карат тези, които вярват на подобни определения.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Аз карам 2.1 Рено. За 170k km ( когато го взехме бе на 240к км - имаше поне още 100k отгоре) каране от който свари в семейството + качествено ръчкане по гората му се случи :
                        - шлайфане на глава + нова гарнитура + сегменти + основни и биелни лагери = около 450 лв
                        - 2 пъти е сменян съединител - скъпа част ~ 350$, в Б-я цените са 4 цигрени.
                        - няколко пъти карета на предмия мост + на карданите. Японско каре 27 лв с гресьорка
                        - ааа и лагерглавините на предния мост - 400 лв парчето ако купите лагера с главината. Ако се потрудите сами ~ 100 лв най -скъпия лагер ;

                        В общи линии се е изплатил многократно. Сега има заводска компресия + рециклирана турнина. За годините си е едно много добро решение за работен кон.
                        Аз лично съм имал VM -ски XJ за 2 дни - на третия даде фира без никакви индикации...

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Вариантът XJ с двигател 2.1ТД не е никак лош, когато се касае за втора кола- за гора, за планина, за лов, за риба, защото за хард офроуд общоприето мнение е, че не става.
                          Лично аз досега имам много добри впечатления от модела.

                          пп Колега I.Stoyanov за толкова много километри имал ли си проблем с привода на маслената помпа?
                          Имаше една тема http://www.offroad-bulgaria.com/show...58#post2286758 за проблем с мазането, причинен точно от тоя привод.
                          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
                          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                            Аз карам 2.1 Рено. За 170k km ( когато го взехме бе на 240к км - имаше поне още 100k отгоре) каране от който свари в семейството + качествено ръчкане по гората му се случи :
                            - шлайфане на глава + нова гарнитура + сегменти + основни и биелни лагери = около 450 лв
                            - 2 пъти е сменян съединител - скъпа част ~ 350$, в Б-я цените са 4 цигрени.
                            - няколко пъти карета на предмия мост + на карданите. Японско каре 27 лв с гресьорка
                            - ааа и лагерглавините на предния мост - 400 лв парчето ако купите лагера с главината. Ако се потрудите сами ~ 100 лв най -скъпия лагер ;

                            В общи линии се е изплатил многократно. Сега има заводска компресия + рециклирана турнина. За годините си е едно много добро решение за работен кон.
                            Аз лично съм имал VM -ски XJ за 2 дни - на третия даде фира без никакви индикации...
                            Много пъти съм се чудил... Вместо такъв ремонт, не е ли по-удачно да се смени двигателя. Един 1.9tdi ( от по-ранните ) или някой аналогичен по избор от конкуренцията.
                            По-лек е и по безпроблемен, а и като пари няма да е много различно.
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                              Когато колата остарее и стане на 20 ...
                              20 години??????????????
                              Тези Джипове ( с VM ) са от 2000-та година и още като бяха 6-7 годишни си показваха всички магарии.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                                Много пъти съм се чудил... Вместо такъв ремонт, не е ли по-удачно да се смени двигателя. Един 1.9tdi ( от по-ранните ) или някой аналогичен по избор от конкуренцията.
                                По-лек е и по безпроблемен, а и като пари няма да е много различно.
                                Това и аз съм го мислил и не е невъзможно. Но не си съвсем прав за цената, 1,9 TDI оборудван за вграждане е около 1000лв в неизвестно състояние. "Аналогичен от конкуренцията" , аз лично не се сещам за такъв, който да не е екзотика. А ако ще е пак разделнокамерен, мотора на Рено си е такъв.
                                Разликите в теглото не Рено 2,1 и 1,9TDI на VAG, едва ли са съществени. Безпроблемността също не е кой знае колко различна(надеждни са и двата), а и TDI-то си е изцяло с електронно управление. Характеристиките на TDI-то могат да са по-добри и от на стоков VM 2,5, въпреки по-малкия обем, но надеждността ще пострада. Цената за да се направи е основен фактор иначе идеята не е лоша.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X