Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на щангите. (GrandCherokee)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А туй на снимката?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от quadra
      Идеята е да се покатериш върху препятствието а не да се запънеш в него...
      С това жълтото по-горе може и да се покатериш някъде, но далеч преди това по-ниски камъни и пънове ще ти покривят "защитените" щанги.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        Е, явно моето е работило както трябва, щом си се катерех и изкъртих един бетонен фундамент - нито една щанга не пострада.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от V93

          С това жълтото по-горе може и да се покатериш някъде, но далеч преди това по-ниски камъни и пънове ще ти покривят "защитените" щанги.
          Или курмилния демпфер

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от quadra
            А туй на снимката?
            Прочети линка и забрави за тоя ЕделСчупен.
            Газов моно

            Коментар


            • #21
              Стига ми бута тоя линк, не мога да чета....Чукча писатель....
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                не се занимавайте с глупости от тази защита няма полза защото щангите са много здрави освен това ако се блъснеш толкова силно в нещо ще направиш моста на банан и управлението ще ти е най - малкия проблем

                принципно тези щанги се кривят при много силен удар по едното колело. примерно падане в коловоз с голяма скорост с завит волан.

                тази защита ако случайно я удариш ще ти трябва плазмен резак зада я свалиш и да си изправиш щангите, което обикновено е лесна задача.

                иначе е много газарска, признавам
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от go go go
                  защото щангите са много здрави освен това ако се блъснеш толкова силно
                  ша ма прощаваш ама знаеш че рядко се съгласявам с теб, освен ако не си безусловно прав. не знам за WJ, но на TJ drag link-a е такъв макарон, при това е куха. вече я изкривих хем карам внимателно задaча номер 1 сега ми е Currie enterprise. инак за защитата си прав - пази само от мъгла.

                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #24
                    мойта е на къри но е пълен боклук, много е здрава но накрайниците са слаби, търси нещо на унибали
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      До сега с щанги на Къри не съм имал ядове Даже сега на Троян смазахме едното ухо на моста с много голяма скорост в един камък Мързеше ни да го оправяме за втория ден но си изкара След състезанието за да изпробваме окачването направихме няколко зверски скока Понеже автомобила нямаше и каиши много ясно че болното ухо се скъса и джипката заора зурла с завити гуми накриво Нищо им нямаше на щангите от Къри даже се прибрахме до хотела на ход за разлика от другите уши на моста Ако колата кърти накраиниците на усилени щанги от Къри значи има някакъв друг проблем И от Куматцу щанги да се сложат ще изкърти нещо друго ако има някакви не съответствия Защита на щангите трудно може да спаси джипката даже може да доведе до по големи щети Тези щитове дето сте ги дали някои от тях са пре-рънър и функцията им е друга Няма защити има смяна до побъркване на смазани части

                      Коментар


                      • #26
                        Значи единственото им предназначение остава да предпазват ремъците от кал.

                        Коментар


                        • #27
                          Да и от клони които могат да се наврът къде ли не При скоростни състезания ги слагат и от други материали с цел да предпазва и от хвърчащи камъни При бъгитата ги слагат с цел при падане под ниво да върнат предницата на колата нагоре или при удар в дюна или камъни да отхвърлят цялата кола нагоре за безопастност и тн. При краулерите помагат само че там скоростта е много малка Даже някои дигат моста нагоре с лебедката и така минават Наистина има вариант при каране трофи при преодоляване на брод с или без лебедка да подпомогне при преодоляване чрез приплъзване но в никои случаи няма да спаси много ако се натресеш със скорост в дънер примерно Най вече става да бракуваш някой самураи с челняк Както се получи на един маратон

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защита на щангите. (GrandCherokee)

                            Според мен една защита добре изчислена и направена си е плюс.
                            За малкия период в който имам диско а то беше с ето този ролбар http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=10767 ме е предпазило от доста неприятности.
                            От дребни градски спънки
                            до по-голем градски капани.





                            В тази ситуация бях налетял на празна ел.шахта и пропаднах от раз, но на диското му нямаше нищо защото беше опряло на ролбара.
                            Последния и фатален удар беше нощно време офф-роад през висока трева на височина до предния капак - нищо се невиди.И в следващия момент прас.Ударих така яко че предницата се покатери върху скалата .В момента на удара инстинктивно натиснах спирачката след като осмислих какво става я отпснах при което се чу стържене защото колата се свлече по нея-(стана ми лошо(()-без майтап.
                            В крайна сметка долната част на ролбара заминава за скраб наместа по горната част пукнатини по тръбите от напреженията при усукването им.А иначе имах и един скъсан болт от захфащането на ролбар за шасито, а на диското нищо.Та от краткия опит аз съм твърдо за такъв тип защита.
                            LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защита на щангите. (GrandCherokee)

                              Защитата на кормилните щанги според мен е само ниската скорост и ПОВИШЕНОТО ВНИМАНИЕ при преминаване на препятствия и намалена видимост от рода на висока трева , храсти и др.
                              ------------------------------------
                              тел. O878 9ЧЧ 999

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X