Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обучение на компютъра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Обучение на компютъра

    На самите дязи си пише.Моиде са на 125
    878511557

    Коментар


    • #17
      До: Обучение на компютъра

      Първоначално публикуван от choko Преглед на мнение
      На самите дязи си пише.Моиде са на 125
      Едно е да си пише, а друго е всичките да са на толкова. При мен допустимото отклонение е 5 бара, дюзите по дефиниция трябва да са 130 бара, обаче като поразровиш по-задълбочено документацията на BOSCH, който ги произвежда, виждаш че има няколко разновидности, като точно мойта е 135-139 бара, макар на дюзите да си пише 130 бара.

      Става въпрос за Terrano-то от подписа ми.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Обучение на компютъра

        Имам такава джаджа за дюзи,ако някой иска да си ги тества да заповяда.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #19
          До: Обучение на компютъра

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Едно е да си пише, а друго е всичките да са на толкова. При мен допустимото отклонение е 5 бара, дюзите по дефиниция трябва да са 130 бара, обаче като поразровиш по-задълбочено документацията на BOSCH, който ги произвежда, виждаш че има няколко разновидности, като точно мойта е 135-139 бара, макар на дюзите да си пише 130 бара.

          Става въпрос за Terrano-то от подписа ми.
          Винаги има норми +/-
          878511557

          Коментар


          • #20
            До: Обучение на компютъра

            Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
            Имам такава джаджа за дюзи,ако някой иска да си ги тества да заповяда.
            Остави някакъв телефон. Може и на ЛС. През Костинброд минавам често, а имам тука разни дюзи и ми се ще да ги видя що за стока са.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Обучение на компютъра

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Остави някакъв телефон. Може и на ЛС. През Костинброд минавам често, а имам тука разни дюзи и ми се ще да ги видя що за стока са.
              0885705352 Звънкай предварително че работя на смени.
              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

              Коментар


              • #22
                До: Обучение на компютъра

                Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                0885705352 Звънкай предварително че работя на смени.
                Естествено че ще звънна предварително. Благодаря.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Обучение на компютъра

                  Проблемът най-сетне е решен благодарение на НН сервиз. Виновен се оказа маркучът, който идва от резервоара до горивния филтър. На външен вид беше перфектен, но се оказа, че пропуска въздух. И поради това след малко по-дълъг престой трябваше да въртя дълго на стартер, докато до помпата достигне нафта без мехурчета. Не помагаше и помпането с "ежектора", защото той сякаш вкарваше още въздух в системата. Едно маркуче, което струва стотинки - а направо ме побъркваше.

                  Ами това е, Жипа вече пали от четвърт оборот.
                  ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                  Volvo XC90 D5 Executive '12
                  Volvo XC60 D5 Summum '11
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                  Коментар


                  • #24
                    До: Обучение на компютъра

                    Явно това е често срещан проблем при дизеловите Grand Cherokee /3.1 и 2.7/. Преди месец доста си "поиграхме" с един 2.7 на мой приятел. Палеше само след отвиване на пробката отгоре на филтъра и напълването му с гориво, посредством спринцовка. И там проблемът се оказа в един горивопровод, както и в пропуск в корпуса на горивния филтър. Смучеше въздух а горивото се отцеждаше чак в резервоара. След това механичната подкачваща помпа не успяваше да се справи и да обезвъздуши горивопровода и филтъра. Сменихме и маркуча и целия филтър и проблемът се реши.
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Обучение на компютъра

                      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                      Проблемът най-сетне е решен благодарение на НН сервиз. Виновен се оказа маркучът, който идва от резервоара до горивния филтър. На външен вид беше перфектен, но се оказа, че пропуска въздух. И поради това след малко по-дълъг престой трябваше да въртя дълго на стартер, докато до помпата достигне нафта без мехурчета. Не помагаше и помпането с "ежектора", защото той сякаш вкарваше още въздух в системата. Едно маркуче, което струва стотинки - а направо ме побъркваше.

                      Ами това е, Жипа вече пали от четвърт оборот.
                      При мен също има такъв проблем, но интересното е, че не винаги го има. По нова година не бях в БГ и го бях оставил на летището на паркинга. След седмица се върнах и си запали от раз ...
                      Като не иска от първия път му подкачвам малко нафта с ръчната помпичка отпред при двигателя
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X