До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем
Протокола по шината е с ниска възможна скорост (тип праисторически интернет) и голям брой потребители , като добавък този пренос на данни се осъществява само по ЕДИН кабел , а не два и ако има един блок който в даден момент реши да пусне повече от едно неадекватно съобщение системите в тази мрежа се шашкат. Този процес съм наблюдавал при друго мпс , но в още в зародиша на електрониката - дизели с електрическо регулиране на оборотите на празен ход на мотора. Това което се прецаква не става едновременно а с течение на времето , и когато извадиш едно бушонче и го върнеш на мястото му без да чакаш някакъв период от време колата се оправя от всякъде , но без опциите за диагностика с крайслерски тестер-DRB-3 или диарби казано по нашенски

а с KTS можеш да четеш това което иначе се чете с диарбито от пин2 на буксата а то ти казва че няма връзка с блока на.... например климатика.... На пин2 е изведена комуникацията с всички ел.блокове свързани с така наречената BUS мрежа и кабела е само ЕДИН другото е + и - и това прави = eindrachtmodus komunikation - за запознатите със сигурност озачава нещо
Тук става въпрос за обикновена компютърна мрежа с шинна топология и пренос по коаксиален кебел.
Протоколът е най-вероятно по някоя от спесификацийте на IEEE и няма нищо общо с повредата и скоростта на пренос, той определя размера на комуникациония пакет и неговите детайли като: адрес на подателя, пакет данни, контрол за четност и т.н. и начина на комуникация.
Какво представлява тази мрежа? На входно изходния порт на компа е включена шината на която са закачени мрежовите карти на изпълнителните или регистриращите устройства, като всяко устройство има свой адрес /идентификационен номер/. Компа последователн или по друга схема сканира устройствата едно по едно, като изпраща или получава пакети в зависимост от командата му към тех.
Тук имаме типичен случай на нарушен протокол на комуникация дължаща се на ошумяване на шината /т.е. имаме самовъзбуждане или някое устройство "крещи" непрекъснато в мрежата/, като най-вероятната повреда са лоши връзки не само общи, но и на някое от устройствата - например да получава маса по оплетката на кабела.
Повреда в алтернатора е малко вероятна, защото съществува и при незапален двигател.
Разкачай последователно: първо шината от компа и ако той си възтанови работата, то закачаш я и разкачаш едно по едно другите устройства и естествено контролираш с тестера.
Успех!!!
не. Бъгове в софтуера, преди всичко, биха се появявали и на други коли. Абе направо на всички в тази комплектация.
Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.
Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.
Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.
Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.
Тук става въпрос за обикновена компютърна мрежа с шинна топология и пренос по коаксиален кебел.
Протоколът е най-вероятно по някоя от спесификацийте на IEEE и няма нищо общо с повредата и скоростта на пренос, той определя размера на комуникациония пакет и неговите детайли като: адрес на подателя, пакет данни, контрол за четност и т.н. и начина на комуникация.
Какво представлява тази мрежа? На входно изходния порт на компа е включена шината на която са закачени мрежовите карти на изпълнителните или регистриращите устройства, като всяко устройство има свой адрес /идентификационен номер/. Компа последователн или по друга схема сканира устройствата едно по едно, като изпраща или получава пакети в зависимост от командата му към тех.
Тук имаме типичен случай на нарушен протокол на комуникация дължаща се на ошумяване на шината /т.е. имаме самовъзбуждане или някое устройство "крещи" непрекъснато в мрежата/, като най-вероятната повреда са лоши връзки не само общи, но и на някое от устройствата - например да получава маса по оплетката на кабела.
Повреда в алтернатора е малко вероятна, защото съществува и при незапален двигател.
Разкачай последователно: първо шината от компа и ако той си възтанови работата, то закачаш я и разкачаш едно по едно другите устройства и естествено контролираш с тестера.
Успех!!!
Диода на таблото има захранване здрав е (слагахме го на друга джипка) , но при мене не ще да мига щом заключа а е зададено да мига



Коментар