Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

    не. Бъгове в софтуера, преди всичко, биха се появявали и на други коли. Абе направо на всички в тази комплектация.

    Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.

    Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.
    Протокола по шината е с ниска възможна скорост (тип праисторически интернет) и голям брой потребители , като добавък този пренос на данни се осъществява само по ЕДИН кабел , а не два и ако има един блок който в даден момент реши да пусне повече от едно неадекватно съобщение системите в тази мрежа се шашкат. Този процес съм наблюдавал при друго мпс , но в още в зародиша на електрониката - дизели с електрическо регулиране на оборотите на празен ход на мотора. Това което се прецаква не става едновременно а с течение на времето , и когато извадиш едно бушонче и го върнеш на мястото му без да чакаш някакъв период от време колата се оправя от всякъде , но без опциите за диагностика с крайслерски тестер-DRB-3 или диарби казано по нашенски а с KTS можеш да четеш това което иначе се чете с диарбито от пин2 на буксата а то ти казва че няма връзка с блока на.... например климатика.... На пин2 е изведена комуникацията с всички ел.блокове свързани с така наречената BUS мрежа и кабела е само ЕДИН другото е + и - и това прави = eindrachtmodus komunikation - за запознатите със сигурност озачава нещо

    Тук става въпрос за обикновена компютърна мрежа с шинна топология и пренос по коаксиален кебел.
    Протоколът е най-вероятно по някоя от спесификацийте на IEEE и няма нищо общо с повредата и скоростта на пренос, той определя размера на комуникациония пакет и неговите детайли като: адрес на подателя, пакет данни, контрол за четност и т.н. и начина на комуникация.
    Какво представлява тази мрежа? На входно изходния порт на компа е включена шината на която са закачени мрежовите карти на изпълнителните или регистриращите устройства, като всяко устройство има свой адрес /идентификационен номер/. Компа последователн или по друга схема сканира устройствата едно по едно, като изпраща или получава пакети в зависимост от командата му към тех.
    Тук имаме типичен случай на нарушен протокол на комуникация дължаща се на ошумяване на шината /т.е. имаме самовъзбуждане или някое устройство "крещи" непрекъснато в мрежата/, като най-вероятната повреда са лоши връзки не само общи, но и на някое от устройствата - например да получава маса по оплетката на кабела.
    Повреда в алтернатора е малко вероятна, защото съществува и при незапален двигател.
    Разкачай последователно: първо шината от компа и ако той си възтанови работата, то закачаш я и разкачаш едно по едно другите устройства и естествено контролираш с тестера.
    Успех!!!
    Последно редактирано от Ясен; 02-12-09, 17:15. Причина: поправяне на цитат

    Коментар


    • #17
      До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Щом не ме лъжете и наистина сте оправили обувките на масите, остава да се прегледа алтернатора. Диодите, най-вече.
      Не са те защото проблемите се появяват дори само след като дадеш на контакт. Блока на климатика е настроен да показва и измерва в целзии а не фаренхайт? А той се обръща във фаренхайт. От вчера има и нов проблем - показва ми 20км. до изчерпване на горивото а на таблото по-вече от половин резервоар и зумера дрънка постоянно. Ходих да заредя и напълних бурето до горе и се получи следното: разтоянието се увеличи с някакви си 15км.?! и пак зумера дрънчи а аз съм му задал от конзолата да не предупреждава за ниско ниво в резервоара,.? Фаровете светваха само когато запалиш, а сега светват само като дадеш контакт нищо че лоста на нула.. Отключвам колата мигват мигачите и след 10сек. следва още едно бързо мигване??? Това го няма нито един джип Диода на таблото има захранване здрав е (слагахме го на друга джипка) , но при мене не ще да мига щом заключа а е зададено да мига

      Коментар


      • #18
        До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

        Колега Palezov в тези шибани таратайки няма коаксиални проводници освен за антената на радиото. Като казвам че комуникацията е по един кабел имам в предвид , че това става по кабел с квадратура 0,75мм. и за всеки ел.модул включен към тази мрежа цветовете се различават малко, като идеята за тази разлика е да се ориентира човек от къде и към кое се предава информацията. Иначе си прав , ако някой модул вземе да "крещи" в мрежата то тя се задръства от информация и спира да работи,като това не оказва влияние на работата на скоростната кутия и двигателя. Просто спира интериорния "комфорт". Е нещо по сериозно някой ще предложи ли или трябват здрави кинти за безумни инвестиции - инвестиции в нищото.

        Коментар


        • #19
          До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

          Първоначално публикуван от frizera Преглед на мнение
          .....тези шибани таратайки.....
          Офф:Колега като гледам как говориш за колата си,по добре я продай.Това е кола за ценители......аз съм почитател на марката JEEP от 15 години и никога не бих си нарекъл колата така.Взел си си дизел щото искаш да е по евтинко ама то си се компенсира всичко.Пламен ти го е казал :
          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ..... колата си търси двигателя....
          Като е таратайка,си вземи някоя дето не е,и дето да те удовлетворява.......
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
          0877стоидевет215–Радослав

          Коментар


          • #20
            До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

            Четене му е майката!!
            Почни с постовете на Ясен, защото там някъде е "заровено кучето" и то на такова "балъшко" място, което системно пренебрегваш. Спомни си какво си правил по колата преди повредата.
            Почти всички мрежи за пренос на данни са еднопроводни, а какви мерки и методи се ползват за шумозащита зависи от условията и всичките "хитрини" са обект на патенти /открития/, които не са толкова очевидни.
            А на всичко отгоре, като виждам, мрежата е и многослойна.
            И споко!

            Коментар


            • #21
              До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

              Първоначално публикуван от frizera Преглед на мнение
              Е нещо по сериозно някой ще предложи ли или трябват здрави кинти за безумни инвестиции - инвестиции в нищото.
              Една тема със сходни проблеми и друга
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #22
                До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                Здравей колега,
                Учудващи неща по твойта кола, но мене ме навежда друга мисъл.Някой да не е слагал или помъчил да слага чип на колата.Тогава се проявяват такива вредни и невероятни неща, защото при поставяне на чип се ликвидира с заводския софтуер и се програмира по чиповите изисквания, но при сваляне на чипа няма от къде да вземат оригиналния софтуер за колата.Дано не съм прав, но помисли по този вариант.Рези от БС нищо ли не могат да кажат.

                Коментар


                • #23
                  До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                  Чувал съм от колега, че е имал подобни изпълнения и след смяната на уж новия му акумулатор проблема е изчезнал.
                  ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

                  Коментар


                  • #24
                    До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                    Първо провери алармата ,ако има такава допълнително монтирана защото алармаджиите понякога правят големи дивотии.Имал съм проблеми с предния модел до 99година.Мериш кабелите и всичко си е наред.Даваш контакт ,палиш и извънземните пристигат.Отвън изолацията на сноповете с кабели перфектна а отвътре всичко станало на пепел и от време на време дава на късо.Не мога да си обясня защо изолацията става твърда и трошлива.Може и материала от който е направена да има проблем.
                    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                    Grand 3.1TD
                    0898 620 306 Стоян

                    Коментар


                    • #25
                      До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                      Е, колеги много благодаря, че откликнахте на моя зов за помощ С много труд, главоблъсканица и разбира се лицензен софтуер за диагностика стигнах до следното: Колата е имала някакъв проблем с интериорния комфорт и вместо да се смени боди модула с нов който Е ЗА тази кола е монтиран такъв от Вояджер 98 година модел. Съответно този модул си търси сигналите,но не ги намира и започва да се шашка,като първо започват определени драйвери да се бъгват, а като това се случи сами се сещате какви са последствията. Лошото е че този модул не подлежи на "флашване" в кавито и да са сервизни условия. Това го прави само производителя. В моя случай имам дори дефекти в други модули заради некоректни команди от боди модула (памет на седалките....) не ми се пише още какво. А що се отнася до отношението ми към колата - то това сие мое право.
                      Относно 2,7CRD знам всичко за него като почнеш от гумите и стигнеш до антената. Уви така е - съдба!!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                        Първоначално публикуван от frizera Преглед на мнение
                        Съответно този модул си търси сигналите,но не ги намира и започва да се шашка,като първо започват определени драйвери да се бъгват, а като това се случи сами се сещате какви са последствията. Лошото е че този модул не подлежи на "флашване" в кавито и да са сервизни условия. Това го прави само производителя.

                        Радвам се, че си намерил причина за проблема.
                        Сподели само как стигна до тези конкретни заключения.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                          Написал съм още в първия ред , но ето и по-подробно : Тестера се нарича StarScan Tool и е разработен само за Крайслер след 2003 година производство. В оторизаните сервизи номенклатурния номер на бодито излиза съвсем друг като го чукнеш на компа и така... Ходене по мъките и много бачкане.
                          Е всело посрещанееееееее че не остана

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X