Здравейте колеги !!!! Аз съм съвсем нов и за това отварям съвсем нова тема тъй като до момента не намерих такава. Ето и темата:
Става въпрос за WJ 2,7CDI 2003г. Проблема е че в този автомобил се случват следните полтъргайст ситуации: Даваш на контакт и след 2-3сек. таблото се осветява все едно си пуснал светлините,но свети по ярко от нормалното и не се влияе от врътчицата на лоста за мигачите,не работи интериорното осветление на тавна и вратите, не работят стъклата,на горната конзола километрите стават мили,климатика показва фаренхайт градуси, когато заключиш комбинирания фото-светодиод върху таблото не мига, а дистанционното има обхват около 2-5см. от колата, спират седалките да се местят и паметта им също и още някои значително нищожни функции , които бих могъл да пренебрегна,че не са активни като например всички бутони на волана без клаксона. При опит за диагностика с DRB 3 - специализиран тестер за крайслер не може да се изгради връзка с климатроника, но ако се опиташ да четеш блока на двг там виждаш реалното налягане на фреона(сверка с манометри) без да е променена мерната единица (Kpa) ??!!??!! Такаааа искаш ли да влезеш в арматурното табло ти извежда съобщение че няма комуникация с него заради неправилно вкл. щекер или липса на напрежение , което изобщо не е така проверил съм го жица по жица. Факт е че тази комуникация се появява непосредствено след стартиране на мотора. Изгасиш ли и да дадеш контакт - няма връзка и това е!!! Палиш - има . Записани грешки рядко се срещат , но най-чести са че съобщенията от боди контрол модула не са пропуснати (буквален превод)!? А ако искаш да четеш боди модула - няма проблем запален или на контакт, но има едно НО в момета в който четеш памет за грешки тестера извежда съобщение за прекъсната комуникация и след 3 до 10 сек. показва някакъв код на грешка който абсолютно не е верен защото след 2 сек. отново четеш , че няма комуникация и пак се появява някакъв код и пак няма комуникация и пак някакъв код и всичко това става доста бързо.... Смених този модил с друг от джипка дето няма такива грижи и след 5то даване на контакт се случиха същите неща. Между временно всичко си беше заработило както си му е ред без намесата на тестери. Възстанових заводските настройки и след седмица проблема цъфна отново. Подчертавам , че не е вкючван тестер преди и след размяната на тези модули. Разкачих акумулатора - това е единственото което съм правил по време на размяната. И гледай какво става по-късно : Карам хоп не ми работи нищо по волана аха я да видим стъклата- и те не работят аха я климата а
пък той е обърнат във фаренхайти.... Това е чак след седмица!!!! С думи две всичко онова което описах по-горе пак се поентва (повтаря). Може да разкачиш тока ислед второто даване на конткт (не е задължително да палиш мотора или да пипаш нещо) просто контакт и хоп таблото се освети, а то освети ли се значи всики гадории вече ти се перчат насреща. Всичко по ел. част е проверено до най малките подробности по точни схеми (това е мнение на майстор от Русе) и е ок. Той самия е озадачен. Понякога при тест с KTS не се изгражда комуникация с блока на мотра и скоростната кутия, а те са разположени на К линия , докато всичко останало за което говоря е на CAN шината... Порастнаха ми две деца , жената ме изгони, а аз все с таз кола....... Невооооллъоооооо

Става въпрос за WJ 2,7CDI 2003г. Проблема е че в този автомобил се случват следните полтъргайст ситуации: Даваш на контакт и след 2-3сек. таблото се осветява все едно си пуснал светлините,но свети по ярко от нормалното и не се влияе от врътчицата на лоста за мигачите,не работи интериорното осветление на тавна и вратите, не работят стъклата,на горната конзола километрите стават мили,климатика показва фаренхайт градуси, когато заключиш комбинирания фото-светодиод върху таблото не мига, а дистанционното има обхват около 2-5см. от колата, спират седалките да се местят и паметта им също и още някои значително нищожни функции , които бих могъл да пренебрегна,че не са активни като например всички бутони на волана без клаксона. При опит за диагностика с DRB 3 - специализиран тестер за крайслер не може да се изгради връзка с климатроника, но ако се опиташ да четеш блока на двг там виждаш реалното налягане на фреона(сверка с манометри) без да е променена мерната единица (Kpa) ??!!??!! Такаааа искаш ли да влезеш в арматурното табло ти извежда съобщение че няма комуникация с него заради неправилно вкл. щекер или липса на напрежение , което изобщо не е така проверил съм го жица по жица. Факт е че тази комуникация се появява непосредствено след стартиране на мотора. Изгасиш ли и да дадеш контакт - няма връзка и това е!!! Палиш - има . Записани грешки рядко се срещат , но най-чести са че съобщенията от боди контрол модула не са пропуснати (буквален превод)!? А ако искаш да четеш боди модула - няма проблем запален или на контакт, но има едно НО в момета в който четеш памет за грешки тестера извежда съобщение за прекъсната комуникация и след 3 до 10 сек. показва някакъв код на грешка който абсолютно не е верен защото след 2 сек. отново четеш , че няма комуникация и пак се появява някакъв код и пак няма комуникация и пак някакъв код и всичко това става доста бързо.... Смених този модил с друг от джипка дето няма такива грижи и след 5то даване на контакт се случиха същите неща. Между временно всичко си беше заработило както си му е ред без намесата на тестери. Възстанових заводските настройки и след седмица проблема цъфна отново. Подчертавам , че не е вкючван тестер преди и след размяната на тези модули. Разкачих акумулатора - това е единственото което съм правил по време на размяната. И гледай какво става по-късно : Карам хоп не ми работи нищо по волана аха я да видим стъклата- и те не работят аха я климата а




Коментар