Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

    Здравейте колеги !!!! Аз съм съвсем нов и за това отварям съвсем нова тема тъй като до момента не намерих такава. Ето и темата:
    Става въпрос за WJ 2,7CDI 2003г. Проблема е че в този автомобил се случват следните полтъргайст ситуации: Даваш на контакт и след 2-3сек. таблото се осветява все едно си пуснал светлините,но свети по ярко от нормалното и не се влияе от врътчицата на лоста за мигачите,не работи интериорното осветление на тавна и вратите, не работят стъклата,на горната конзола километрите стават мили,климатика показва фаренхайт градуси, когато заключиш комбинирания фото-светодиод върху таблото не мига, а дистанционното има обхват около 2-5см. от колата, спират седалките да се местят и паметта им също и още някои значително нищожни функции , които бих могъл да пренебрегна,че не са активни като например всички бутони на волана без клаксона. При опит за диагностика с DRB 3 - специализиран тестер за крайслер не може да се изгради връзка с климатроника, но ако се опиташ да четеш блока на двг там виждаш реалното налягане на фреона(сверка с манометри) без да е променена мерната единица (Kpa) ??!!??!! Такаааа искаш ли да влезеш в арматурното табло ти извежда съобщение че няма комуникация с него заради неправилно вкл. щекер или липса на напрежение , което изобщо не е така проверил съм го жица по жица. Факт е че тази комуникация се появява непосредствено след стартиране на мотора. Изгасиш ли и да дадеш контакт - няма връзка и това е!!! Палиш - има . Записани грешки рядко се срещат , но най-чести са че съобщенията от боди контрол модула не са пропуснати (буквален превод)!? А ако искаш да четеш боди модула - няма проблем запален или на контакт, но има едно НО в момета в който четеш памет за грешки тестера извежда съобщение за прекъсната комуникация и след 3 до 10 сек. показва някакъв код на грешка който абсолютно не е верен защото след 2 сек. отново четеш , че няма комуникация и пак се появява някакъв код и пак няма комуникация и пак някакъв код и всичко това става доста бързо.... Смених този модил с друг от джипка дето няма такива грижи и след 5то даване на контакт се случиха същите неща. Между временно всичко си беше заработило както си му е ред без намесата на тестери. Възстанових заводските настройки и след седмица проблема цъфна отново. Подчертавам , че не е вкючван тестер преди и след размяната на тези модули. Разкачих акумулатора - това е единственото което съм правил по време на размяната. И гледай какво става по-късно : Карам хоп не ми работи нищо по волана аха я да видим стъклата- и те не работят аха я климата а пък той е обърнат във фаренхайти.... Това е чак след седмица!!!! С думи две всичко онова което описах по-горе пак се поентва (повтаря). Може да разкачиш тока ислед второто даване на конткт (не е задължително да палиш мотора или да пипаш нещо) просто контакт и хоп таблото се освети, а то освети ли се значи всики гадории вече ти се перчат насреща. Всичко по ел. част е проверено до най малките подробности по точни схеми (това е мнение на майстор от Русе) и е ок. Той самия е озадачен. Понякога при тест с KTS не се изгражда комуникация с блока на мотра и скоростната кутия, а те са разположени на К линия , докато всичко останало за което говоря е на CAN шината... Порастнаха ми две деца , жената ме изгони, а аз все с таз кола....... Невооооллъоооооо

  • #2
    До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

    Приятел, не ти трябва сервиз или техник А ШАМАН от племето ЧЕРОКИ

    П.С. Дано носиш майтап по малките часове, ама и без майтап - пак шаман ти трябва
    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
    0894328706

    Коментар


    • #3
      До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

      Добре дошъл в света на автомобилната електротехника.

      Как сме с дебелите, твърди, важни и много ПРОКЛЕТИ кабели за връзка между (-) на акумулатора, блока на двигателя, шасито и купето?

      Не знам как са на Жип, но на всички коли, на които знам, НЯКОЙ от тези кабели е на майната си. За полза, удобство и улеснение на този, който го издирва. А пък всичко, което разказваш, звучи като изгубена маса някъде. Разбира се, може и друго да е, но провери първо това. С развиване, почистване, презачукване на кабелните обувки.

      -----
      п.с. шаман съм, но от друго племе. Само да не чуе колегата индианец, че му се меся...

      Коментар


      • #4
        До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

        За теб ми беше думата в П.С.то
        Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
        0894328706

        Коментар


        • #5
          До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

          Спам: компа на колата все едно е заразен с вирус


          И сериозно, залагам на проблем с някоя маса....
          Провери и буксата на компютъра. Аз имах проблем с прекъсване на двиг. миналата година посред морето и проблемът беше в масата на компютъра.
          LZ1RED

          Коментар


          • #6
            До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Добре дошъл в света на автомобилната електротехника.

            Как сме с дебелите, твърди, важни и много ПРОКЛЕТИ кабели за връзка между (-) на акумулатора, блока на двигателя, шасито и купето?

            Не знам как са на Жип, но на всички коли, на които знам, НЯКОЙ от тези кабели е на майната си. За полза, удобство и улеснение на този, който го издирва. А пък всичко, което разказваш, звучи като изгубена маса някъде. Разбира се, може и друго да е, но провери първо това. С развиване, почистване, презачукване на кабелните обувки.

            -----
            п.с. шаман съм, но от друго племе. Само да не чуе колегата индианец, че му се меся...
            Всичко с което се опитваш да помогнеш е повторено поне 5 пъти. А за дебелите жици - то те са мо френдове отдавна. Не ти ли мирише на бъг в софта на някой от компонентите включени в BUS комуникацията? Аз за друго не се сещам вече мамка му и джипка......

            Коментар


            • #7
              До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

              Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
              Спам: компа на колата все едно е заразен с вирус


              И сериозно, залагам на проблем с някоя маса....
              Провери и буксата на компютъра. Аз имах проблем с прекъсване на двиг. миналата година посред морето и проблемът беше в масата на компютъра.
              Добре де маса та маса ама казваш на компютъра ?! И на кой от всичките в тази бричка като само един е общо взето отговорен - най отговорен за проблемите ми - боди контрол модул , и след смяната му пак същото. Инсталацията на тези модели е вкарана в пластмасови ръкави и на практика не може да прави комшулуци с плюс и минус, а за помежду проводниците съвсем. Много здраво е стегнат този пакет (ръкав). Луда работа....

              Коментар


              • #8
                До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                Американска кола с присъден двигател, и най-лошото проектирана и произведена в Европа.
                Що да не е луда работа.
                Страно що само дизеловите имат такива извънземни проблеми с тоците.
                Според мен просто колата си търси двигателя.

                Съжелявам че не мога да помогна.

                Коментар


                • #9
                  До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Американска кола с присъден двигател, и най-лошото проектирана и произведена в Европа.
                  Що да не е луда работа.
                  Страно що само дизеловите имат такива извънземни проблеми с тоците.
                  Според мен просто колата си търси двигателя.

                  Съжелявам че не мога да помогна.
                  Аз мисля , че всичко е стара разработка на чероки от към ток , но понеже електриката на мерцедес изисква допълнителни сензори,датчици, и дори цели системи някъде се получава смущение между сигналите в проводниците и от там нещо се бъгва. Боди модула приема сигнали от бутон например , обработва ги , и изпраща команда към съответния възел за работа , като същеврвменно праща и обратен сигнал че е приел и изпълнява командата чрез задействане на реле или група от релета. В този смисъл той е много натоварен и е "редно" първи да гръмне , но уви вече го смених ама ........нищо

                  Коментар


                  • #10
                    До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Американска кола с присъден двигател, и най-лошото проектирана и произведена в Европа.
                    Що да не е луда работа.
                    Страно що само дизеловите имат такива извънземни проблеми с тоците.
                    Според мен просто колата си търси двигателя.

                    Съжелявам че не мога да помогна.
                    От това, че не се знае кой и къде си е оставил ръчичките в някой Джип не следва да се прави генерален извод. Проблемите, за които се чува са с дизелите, защото те - дизелите, за съжаление, преобладават.

                    А иначе - аз за токови проблеми задължително ходя при токаджия, щото много ги разбирам... За да си губи настройките, вероятно е някоя маса. Добре е да се види, защото следващата стъпка е нещо да горне.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                      Първоначално публикуван от frizera Преглед на мнение
                      ...Не ти ли мирише на бъг в софта на някой от компонентите включени в BUS комуникацията?...
                      не. Бъгове в софтуера, преди всичко, биха се появявали и на други коли. Абе направо на всички в тази комплектация.

                      Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.

                      Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        не. Бъгове в софтуера, преди всичко, биха се появявали и на други коли. Абе направо на всички в тази комплектация.

                        Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.

                        Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.
                        Протокола по шината е с ниска възможна скорост (тип праисторически интернет) и голям брой потребители , като добавък този пренос на данни се осъществява само по ЕДИН кабел , а не два и ако има един блок който в даден момент реши да пусне повече от едно неадекватно съобщение системите в тази мрежа се шашкат. Този процес съм наблюдавал при друго мпс , но в още в зародиша на електрониката - дизели с електрическо регулиране на оборотите на празен ход на мотора. Това което се прецаква не става едновременно а с течение на времето , и когато извадиш едно бушонче и го върнеш на мястото му без да чакаш някакъв период от време колата се оправя от всякъде , но без опциите за диагностика с крайслерски тестер-DRB-3 или диарби казано по нашенски а с KTS можеш да четеш това което иначе се чете с диарбито от пин2 на буксата а то ти казва че няма връзка с блока на.... например климатика.... На пин2 е изведена комуникацията с всички ел.блокове свързани с така наречената BUS мрежа и кабела е само ЕДИН другото е + и - и това прави = eindrachtmodus komunikation - за запознатите със сигурност озачава нещо

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                          От това, че не се знае кой и къде си е оставил ръчичките в някой Джип не следва да се прави генерален извод. Проблемите, за които се чува са с дизелите, защото те - дизелите, за съжаление, преобладават.

                          А иначе - аз за токови проблеми задължително ходя при токаджия, щото много ги разбирам... За да си губи настройките, вероятно е някоя маса. Добре е да се види, защото следващата стъпка е нещо да горне.
                          Дизелите са много - да ама само CDI 2,7 има този проблем а за токаджията много поздрави му предай от мен ако някога наистина си е блъскал главата с такъв проблем и е успял да го реши без да побългарява ( то май и не може ) и за малко пари.!!!!! Боди модула струва 1100 български лева???!!!???? И при условие че не боди модула е винивника ????? кой плаща???? И за какво????

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          не. Бъгове в софтуера, преди всичко, биха се появявали и на други коли. Абе направо на всички в тази комплектация.

                          Ако не е маса ще е захранване. Няма много неща в колата, които да прецакват почти всичко едновременно.

                          Комуникационният протокол на управляващата шина е мислен от умни хора. Да оставят възможност един компонент да вади от строя всичко по шината, някак не ми се вижда вероятно.
                          А ако е сменен боди модула с 2ра употреба от друг джип? и не му отговарят настройките за шасито на което е монтиран? Този модул е специална поръчка - не може да си го купиш от "магазина" без да ти се изиска номера на шасито и копие на регистрациония талон и личната карта. Той отговаря и за системите против кражба , но (от опит) като вземеш друг първоначално всичко е ок , но след няколко пъти ( 5-.....105 пример) употреба пак същото!!!! С нов - СЪЩОТО!!!!!!!!!!!!!! Е кой туй нешту ?
                          Последно редактирано от Ясен; 28-11-09, 08:58.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                            мдам, при моделите след 2000на година почти нищо не става да се подменя от тези управления . Горките дизели , зверски изяздени още в Европа пристигат горди и уморени на горубленска профилактика и боядисване , като за финал посягат и на таблата с цел корекция на километрите и други подмладителни процедури. След всичко това остава едно прекрасно наследство за новите собственици , изобилие от полтъргайст поведение

                            Иначе наистина модераторскот предложение за липса на маса е най-логичното , проверихте ли ги тези дебелите жици между мотора и купето , бушонните табла също дават подобни всеобщи смущения . Една всеобща проверка на цялата силова инсталация от-до и ще излезне болното място
                            rides:
                            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                            :arrow:2005 Yamaha YZ250
                            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                            Коментар


                            • #15
                              До: Е ето нещо ново и интригуващо за Гранд Черокито - Гранд проблем

                              Щом не ме лъжете и наистина сте оправили обувките на масите, остава да се прегледа алтернатора. Диодите, най-вече.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X