Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

    Когато си прав, прав си.


    AUTO HEADLAMP SENSOR (AHL)
    DESCRIPTION
    The auto headlamp sensor is the key sensor for the
    auto headlamp system. The sensor needs real sunlight
    to properly register the light level. When auto
    headlamps are enabled indoors, the headlamps may
    be turned on. The sensor is located in the center of
    the defroster grille at the base of the windshield.
    OPERATION
    There are no faults set in the Body Control Module
    (BCM) for a bad or missing AHL Sensor. Symptom of
    a missing sensor or unconnected sensor would be
    that the Headlamps and Parklamps turn on when
    the vehicle is started and there is a high level of
    ambient light present (ie. daytime). Auto headlamps
    should not function in the presence of daylight.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #62
      До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Аз даже ходих да пробвам. При мен не става. Или аз не мога.
      Sensor, headlamp е.
      http://www.wjjeeps.com/lamps/lampsupgrade.htm#FOG
      ТрЕЕбе да стане, задейства с доста голямо време закъснение. ако имаш авт. вкл. на светлините на тъмно значи става.
      На моя отгоре му сложих тъмно синя кърпа на 2 ката и до сега стои така. Задейства около 1 мин. след като засенчих датчика. Но следващия ден докато врътнах ключа и фаровете светнаха.
      За сега не ми се е променила работата на отоплението, дори и това да е сензора за инфра червени лъчи, а пък на пролет, като се стопли ще му мисля.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #63
        До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

        Не е за климатика, грешката е моя.
        Това е за алармата(светодиод) и датчик за фаровете.
        Да си призная не ми е ясна идеята - кога светват фаровете, на тъмно ли, като ключа е на OFF ли.

        А пише, че ако е повреден/липсва сензора, фаровете ще светят постоянно. Ми що не му издърпате куплунга на тоя сензор и ето ти DRL.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #64
          До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Не е за климатика, грешката е моя.
          Това е за алармата(светодиод) и датчик за фаровете.
          Да си призная не ми е ясна идеята - кога светват фаровете, на тъмно ли, като ключа е на OFF ли.

          А пише, че ако е повреден/липсва сензора, фаровете ще светят постоянно. Ми що не му издърпате куплунга на тоя сензор и ето ти DRL.
          Сензор може и да има, ама ако лостчето на фаровете не е такова (обърнете внимание на надписа AUTO), забравете за автоматично включване/изключване, ако ще и 18 сензора да има:



          Повече по темата - тук: http://www.wjjeeps.com/lamps/headlamps.htm
          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
          Volvo XC90 D5 Executive '12
          Volvo XC60 D5 Summum '11
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

          Коментар


          • #65
            До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

            Ясно.

            Значи ако няма AUTO на ключа за светлините, това горе е само диод за алармата.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #66
              До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

              Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
              На http://www.makeitmoparparts.com/parts.htm е 37 долара и малко.

              Ssspeed, ти откъде го поръча? В Балканстар ли?
              колеги чета до тук релета компютри настройки и какви ли не сложнотии че и пари прочее та се изкуших да ви кажа как аз реших проблема с дневните светлини на моя черок просто евтино и ефикасно което всеки може да направи стига джипа му да е с авт. скорости купих едно ключе за 1,20лв-мисля че го наричат краен изключвател и го поставих с 2 видички до скоростния лост така че когато той е на паркинг да натиска лостчето му и да отваря елверига от акумулатора до късите светлини и така палиш за да потеглиш разбира се дърпаш лоста назад така веригата се затваря късите светват паркираш буташ лоста напред фаровете изгасват няма как да ги забравиш то колата ако не е на паркинг даже и ключовете не можеш да извадиш от контакта разбира се добре е на кабела дето го теглих от акумулатора поставих бушон за безопастност де срещу евентуално късо някога . А и още нещо за да не светят и дъпгите и късите светлини едновременно(когато в тъмното включа светлините)гореспоменатата ел верига я прекарах през нормалнозатворен контакт на едно реленце(около2лв)на което оперативната верига се захранва от габаритите. И така като включиш нощните светлини дневните автоматично се изключват. На някой може да му звучи сложно ама не е 2часа работа и около 5лв за всичко няма компютри няма настройки да удряш коляно на тоя и оня и е напълно надеждно и сигурно ака някой прояви интерес мога да опитам и снимки да кача

              Коментар


              • #67
                От: До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                Ама то, ако няма да стане както си му е реда - варианти много. Например вчера в Пасат Електроникс видях, че продават някъв цял модул (ама не разпитах за всички функционалности) точно за дневни светлини.
                Дай една снимка - къде си ги монтирал тези реленца? На мен честно казано не ми се ще да ги слагам по таблото.
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #68
                  От: До: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                  Вече в почти всички автомобилни форуми и магазини за автоелектроника се предлагат едни DRL модули за допълнителен монтаж. Работят на същия принцип на импулсно подаване на напрежение към дългите светлини. Управлява ги PIC контролер и имат доста функции, /освен автоматичното включване на фаровете, разбира се/, могат да регулират яркостта на светене от 30 до 100%, следят напрежението на заряд, имат звуков сигнал и при намалено напрежение на заряд автоматично изключват фаровете, както и при ръчно включване на къси светлини и т.н. Ако не може да се намери оригиналния DRL модул, или пък цената му не е приемлива, то за около 20 - 30 лв също може да се постигне добър ефект на автоматично управление на дневните светлини. Поздрави!
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                    искам да предупредя колегите с добавени ксенонови светлини че при активация на функцията за дневни светлини ще имат големи проблеми със ксеноните , тъй като компа пуска много по слаб ток към късите в режим дневни светлини, знам го от собствен опит , моя гранд е внос от Канада и си има включени и дневени светлини и звукув сигнал при заключване
                    Михаил Войнов 0988814423

                    Коментар


                    • #70
                      От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                      При ксенони мисля, че има предупрежданием че винаги работят на 100% и нямат плавно пускане.
                      Последно редактирано от Veselinv; 08-11-10, 17:50.
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #71
                        От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                        колега повярвай ми филма е голям
                        Михаил Войнов 0988814423

                        Коментар


                        • #72
                          От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                          Това е повече от логично. DRL модула работи на импулсен режим и подава на крушките с нажежаема жичка редуцирано напрежение, а баластите на ксеноните са конструирани да работят с постоянно напрежение 12V и няма как да работят нормално с пулсиращо такова. При обикновените крушки пулсирането не се забелязва, заради инертността на нагрятата жичка. Там намаленото напрежение се възприема като намалена яркост на крушката. Поздрави!
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                            добре обясни ми тогава зашто като е в режим къси светлини този проблем сгорене на бушони и тн го няма
                            Михаил Войнов 0988814423

                            Коментар


                            • #74
                              От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                              Защото като е на къси, DRL модулът не работи в импулсен режим и просто се включват късите светлини. Тогава към крушките се подава нормално напрежение 12V, а не пулсиращо редуцирано такова. Ето една примерна схема на DRL модул, при която се управляват дългите светлини, като се подава редуцирано /30 - 50%/ напрежение към крушките. Този DRL сработва автоматично след стартирането на двигателя но, ако се включат късите светлини, той се изключва.

                              Тук управлението е с програмируем PIC контролер а изпълнителния краен елемент е мощен MOSFET транзистор IRF4905. Той се управлява с ШИМ сигнал /синусоидален широчинно-импулсно модулиран сигнал/ с възможност за плавно регулиране на дълбочината на модулацията. Така може плавно да се регулира напрежението, което се отлага върху крушката. Но, ако на клемата на крушката поставиш сондата на осцилоскоп ще установиш, че върху нажежаемата жичка на крушката има поредица от синусоидални импулси, макар и с висока честота. За инертната крушка това не е проблем. Нейната жичка не успява толкова бързо да изстине и да изгасне в промеждутъка на два импулса. Просто крушката свети забележимо по-слабо. За електронния баласт на ксенона това, обаче е проблем. Самия той трябва да се захрани с постоянно напрежение 12V, а не с пулсиращо такова. Неговата роля е да преобразува това постоянно напрежение 12V във високо такова, за да може да се запали дъгата в ксеноновата крушка, както и в друго такова напрежение, достатъчно за да поддържа вече запалената дъга. Това е т.н. high-intensity discharge (HID) газоразрядна лампа и свети заради високоволтов разряд през смес от газ Ксенон и метални соли. Та този баласт не може да работи с пулсиращо напрежение.
                              Съжалявам за малко дългия пост. Поздрави!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                                За мен дискусията стана малко абстрактна.
                                Започнахме да говорим за LED, HID и т.н., но даже "простото" предложение на тодоров3 ми се вижда сложно за изпълнение, понеже (нямам голям опит), но всички тези варианти предполагат дублиране на инсталациите за фаровете. Или поне аз така го виждам.
                                Предполагам, че теоретично на всички е ясно, че за да светят крушките през деня прябва да се изпълнят няколко условия (многократно описани горе - няма да ги повтарям), но как това да стане на практика? Задавам си въпроси: "От къде да подам захранване на модула? От къде да подам напрежение на дългите? От къде да проверявам захранването на габарита, за да изключа дневните светлини при включване на нормалните?"
                                Ако някой го е правил, да каже - става така и така, или - ще ви го направят еди къде си, за толкова пари.
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X