До: Въпроси отностно JEEP Гранд чероки 2001г. 2.7crdi
А този познат бензинов Jeep ли кара.
За проблемите с 2.7 и 3.1 не си търсете оправдания с лошата нафта. В Германия уж е хубава а проблемите не са никак по-различни.
Разберете най-накрая че дизеловите двигатели са за камиони. Дизеловите двигатели не понасят високи обороти, както и честа промяна на оборотите. При такава експлоатация са по топлинно натоварени, от където конкретно за 3.1 идват и повечето проблеми с автоматика. Автоматичната скоростна кутия 42RE се слага и на бензиновите 4.0 и 5.2 а там проблеми с надеждноста няма особено много.
Пиша малко общи неща и по принцип, защото е невъзможно да се даде категорично заключение кое е по трошливо. Много зависи от конкретната експлоатация на автомобила както и от начина по който се поддържа.
Лично аз дизелово Чероки или ГрандЧероки или дори Вранглер бих карал само ако е с пробег под 100 000км. След това става страшно. Аз толкова пари нямам.
За обръщането на волана на WJ има доста писано във форума.
Накратко: преместването на ухото на напречната щанга е много рискована операция, която може да доведе до доста неприятни последици.
А този познат бензинов Jeep ли кара.
За проблемите с 2.7 и 3.1 не си търсете оправдания с лошата нафта. В Германия уж е хубава а проблемите не са никак по-различни.
Разберете най-накрая че дизеловите двигатели са за камиони. Дизеловите двигатели не понасят високи обороти, както и честа промяна на оборотите. При такава експлоатация са по топлинно натоварени, от където конкретно за 3.1 идват и повечето проблеми с автоматика. Автоматичната скоростна кутия 42RE се слага и на бензиновите 4.0 и 5.2 а там проблеми с надеждноста няма особено много.
Пиша малко общи неща и по принцип, защото е невъзможно да се даде категорично заключение кое е по трошливо. Много зависи от конкретната експлоатация на автомобила както и от начина по който се поддържа.
Лично аз дизелово Чероки или ГрандЧероки или дори Вранглер бих карал само ако е с пробег под 100 000км. След това става страшно. Аз толкова пари нямам.
За обръщането на волана на WJ има доста писано във форума.
Накратко: преместването на ухото на напречната щанга е много рискована операция, която може да доведе до доста неприятни последици.
Коментар