Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко от вас карат с газови амортисьори с високо налягане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко от вас карат с газови амортисьори с високо налягане

    Ми сменете си амортисьорите като ви клати. Колко от вас карат с газови амортисьори с пробег под 50 000км. Само за протокола, газовите от Ъп-кънтри са три пъти по-скъпи от стандартните.
    И не гледайте волана щото в 90% от случаите волана още на 100 000км е парцал, а претапицирането е 100лв.
    Гледайте двигател скорости силово предаване и секторна кутия. Другото е без пари.
    Интериора е много як. Аз до сега захабен не съм видял. Не че не може някой идиот да го е ползвал за кокошкарник, но при нормална експлоатация следи от употреба почти не се забелязват, нито по кожата нито по копчетата.

    темата произлиза от тук:
    Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg
    Последно редактирано от kinex; 29-09-09, 21:54.

  • #2
    До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

    Амортисьорите "РАНЧО" какви са. Знам,че са газови, но каква е разликата с нормалните.

    Говоря за MOPAR-ски оригинални амортисьори, които се предлагат за някой модели.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #3
      До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

      Кое Ранчо. Че те са много.

      Коментар


      • #4
        До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

        Ами знам ли?
        Имало обикновенни амортисьори и "РАНЧО".
        Ранчото били газови и били по твърди и здрави.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #5
          До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Ами знам ли?
          Имало обикновенни амортисьори и "РАНЧО".
          Ранчото били газови и били по твърди и здрави.
          ами то малко като имало коли и джипове, колега, твърде общо.
          http://www.gorancho.com/products.php
          Лично за мене далече не най добрите амортисьори.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            Ами знам ли?
            Имало обикновенни амортисьори и "РАНЧО".
            Ранчото били газови и били по твърди и здрави.
            Ранчо са най-обикновените амортисьори на планетата. Всъщност грешка, има и по-обикновени - чисто маслените. Ама те се слагат вече само на камиони.
            Евтините серии на Ранчо (5000 и 9000 май бяха) са двутръбни с нитро газ ниско налягане. Същата конструкция имат и заводските стандартни за Гранд WJ. С малката разлика че на Гранда държът 70 100 000км а за Ранчо това е недостижима мечта. В интерес на истината надали някой очаква повече от амортисьор за 25$.
            Американците много ги харесват защото имат доживотна гаранция. В България обаче такава няма. Минчо от Смолян измъкна стеблото на втория месец. И на боклука.
            Гранда има два вида окачване. Стандарт и Ъп-Кънтри.
            Стандартното е с твърди пружини и твърди амортисьори двутръбни с газ ниско налягане. Пътното поведение е по-стегнато и в завоите на скорост се накланя по-малко. Лошото е че в България пътищата почти винаги не са равни и ползата от такова окачване е почти никаква, защото джипа отскача от неравностите. Като се уморят малко амортисьорите пък почва да се люлее, защото пружината "бута".
            Ъп-Кънтри е с по-меки прогресивни пружини и по-меки амортисьори монотръбни газ високо налягане. Състезателните амортисьори са с такава конструкция, само че имат байпаси, вътрешни бъмпстопове и външни резервоари. Отплеснах се. Та с Ъп кънтри окачването е по-меко. Има повече ход нагоре и по неравности се държи по-добре. В момента карам 5014732AG, уникални са. Малък недостатък е че при скорости над 120км/ч по завоите се накланя една идея повече, но пък по неравностите минава все едно ги няма. Когато амортисьорите на Ъп-кънтри каталясът, джипа не се люлее а започва да се тресе. Почва да се люлее чак когато налягането на газът изчезне.
            Последно редактирано от kinex; 02-10-09, 07:50. Причина: пг

            Коментар


            • #7
              До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

              Както може би се вижда не съм много на ти с ъпгреида на ЧЕРОКИ-то.

              Сега разбирам, че РАНЧО е фирма (виноват за незнанието). Аз мислех, че е някакъв модел МОПАР. Пък и не бях ровил в ГУГАЛА. Пък то май си е голяма фирма.

              Просто в каталозите РАНЧО амортисьорите са след нормалните за модела, та затова си помислих, че са усилени някакви.

              Тези 5014732AG като ги гледам са предни heavi duty suspension.
              Освен нормалните и РАНЧО-то има и още една алтернатива - MOPAR V-LINE ALTERNATIVE PART.

              Малко ги обърках в подредбата - кой са по качествени, кой по твърди...
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #8
                До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                ...Колко от вас карат с газови амортисьори ...

                Не би трябвало газовите амортисьори да са самоцел. Не, че не ги харесвам, напротив. То всички амортисьори са маслени, просто газовите имат "газова" секция.

                Лично съм навъртял десетки хиляди километри с квалитетни, много твърди , "спортни" маслени амортисьори (задни, на лека кола) и бях 120% доволен от тях.

                Какъв е минусът (конкретно) на много твърдите амортисьори при хард оф-род.
                Последно редактирано от onufriz; 29-09-09, 21:50.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #9
                  До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

                  При амортисьорите за WJ алтернативи да искаш. Много са. Чак ми е трудно да ги преброя.
                  От ранчо 5000 нямам впечатления. Ранчо 9000 са с корекции и могат да докарат твърдостта на заводските за стандартно окачване.
                  С Ъп-кънтри heavi duty вози по-меко.
                  Това MOPAR V-LINE ALTERNATIVE PART къде го гледаш.
                  Последно редактирано от kinex; 02-10-09, 07:49. Причина: пг

                  Коментар


                  • #10
                    До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

                    Ами в каталозите на МОПАР. Не ги знам какви са - имат номер само мопарски.
                    Ама то за всички амортисьори имах предвид оригинални MOPAR-ски варианти, за различни нива на оборудване.

                    Не може да не сте пробвали BILSTAIN, KONI. Те не са ли за предпочитане пред оригиналните.
                    Последно редактирано от onufriz; 29-09-09, 22:06.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Колко от вас карат с газови амортисьори с високо налягане

                      Аз бях с газови Билщайн. Махнах ги. Сега може пак да ги сложа да видя. За прословутото клатене - при мен значително се подобриха нещата откакто взех джипа след смяна на задна стабилизираща щанга, тампоните на предната и задната стабилизираща щанга, тампоните и шарнира на а-рамото, 4 биалети, напречна щанга. След газовите сложих нови Мопарски - значително по-комфортна возия, но гледам задния от ляво се е омаслил - няма и 5К км. Може сега пробно да сложа Билщайна.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        Не би трябвало газовите амортисьори да са самоцел. Не, че не ги харесвам, напротив. То всички амортисьори са маслени, просто газовите имат "газова" секция.

                        Лично съм навъртял десетки хиляди километри с квалитетни, много твърди , "спортни" маслени амортисьори (задни, на лека кола) и бях 120% доволен от тях.

                        Какъв е минусът (конкретно) на много твърдите амортисьори при хард оф-род.
                        Минусът е че гумите губят контакт с терена.

                        За мен газовите са самоцел. Имат по-голяма скорост на реакция и създават по-добро сцепление с терена. Разбира се работата на амортисьора е неразделно свързана с работата на пружината. С твърди товарни пружини и газови амортисъори с високо налягане, може да се получи същия краен резултат както с меки пружини и амортисьори с ниско налягане. И в двата случая амортисьорите имат масло и газ, просто конструкцията е различна, от там и скороста на реакция. Конструкциата пък по-никакъв начин не е свързана с твърдостта. Много погрешно газовите амортисьори се приемат за твърди по дефолт. Да за асфалтовите бегачки в повечето случаи газовите са твърди. Ама то е свързано с терена и скоростите за които е предвиден автомобила. SRT-8 излиза от завода с Bilstein B6 Sport. Голям мерак ми е да го разгледам, че за сега съм го виждал само на снимка. Сашо Пунчев ги караше на ГрандWJ и ги махна щото друсало. Аз също съм карал твърди амортисьори и единствената настилка на която превъзхождат меките е някой чисто нов асфалтов път. Магистрала Тракия в отсечката Пловдив - СтараЗагора например. София-Пловдив вече не е равно и твърдото окачване не работи много правилно. Кайена на пружини има подобно пътно поведение. Друса отскача и постоянно е под напрежение и колата и водача. На възглавници е по-меко и по неравности се държи много по-добре.
                        Нещото което определя един амортисьор като твърд или мек е твърдостта на сгъване. Състезателните за хард офроуд в повечето случай са меки. За меки амортисьори обаче трябва окачване с по-голям ход нагоре, че иначе става страшно. Зависи много от терена както и от стилът на каране на пилота, така че темата е доста необятна.

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение

                        Не може да не сте пробвали BILSTAIN, KONI. Те не са ли за предпочитане пред оригиналните.
                        Евтините серии за офроуд на Koni и Bilstein, тези по 100-150$ са по-меки от заводските Хеви-Дюти за Ъп-кънтри.
                        Последно редактирано от kinex; 02-10-09, 07:48. Причина: пг

                        Коментар


                        • #13
                          До: Търся колега от Сливен относно обява в mobile.bg

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          ... Гранда има два вида окачване. Стандарт и Ъп-Кънтри.
                          ...
                          Как се разбира дали е стандартно или е Ъп-Кънтри.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Колко от вас карат с газови амортисьори с високо налягане

                            http://www.wjjeeps.com/upcountry.htm

                            Коментар


                            • #15
                              До: Колко от вас карат с газови амортисьори с високо налягане

                              А някой има ли впечатление от нещо наистина добро за офроуд каране за XJ? Aз сега съм с ProComp ES9000.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X