Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел.схема на компютЪра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ел.схема на компютЪра

    Аз бих направил диагностика и на друго място при такъв неясен проблем. То е същото като да отидеш на доктор и той да се чеше по главата и да вика : "Ми може да е това , може онова..." Тестер на BOSCH (software) имат в ЮВЕ сервиз на Симеоновско шосе в София. Аз съм доволен от тях. Чероки 2,5TD вървеше като бабичка на 4-та. Пред мен му пуснаха диагностиката. Оказа се MAP sensor. Сега е като фурия.
    Просто трябва да се тества и на друго място. Просто не трябва при неясна диагноза да се купува скъпо лекарство.

    Коментар


    • #32
      До: Ел.схема на компютЪра

      ..Оказа се MAP sensor...
      Искам само да се корегирам. Правилното име е Turbocharging Pressure Sensor.

      Коментар


      • #33
        До: Ел.схема на компютЪра

        angel4o....
        Сваляй тръбите .... и ги изчисти ...
        И виж какво става с клапите .... могат ли да се движат свободно.

        Гледам, че си от Хасково .... ако искаш може и аз да го свърша това ...

        Може и някъде другаде. Това е много разпространен и познат двигател.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #34
          До: Ел.схема на компютЪра

          Гледам, че си от Хасково .... ако искаш може и аз да го свърша това ...

          ако не е проблем да ми дадеш някви координати,че вече не остана маистор в хасково при които не сам ходил.Щях да ходя до турция тази седмица,че един приятел с МЛ 270 на авариен режим на СК.и същото лутане в БС.за 80лв датчик и час и половина работа си доиде с

          Коментар


          • #35
            До: Ел.схема на компютЪра

            Първоначално публикуван от hristorama Преглед на мнение
            Искам само да се корегирам. Правилното име е Turbocharging Pressure Sensor.
            Ми те двете нямат нищо общо. Ама найстина нищо.


            Turbocharging Pressure Sensor е сензор за надналягане след турбото.
            MAP е датчик за абсолютно налягане в всмукателния колектор. Твоя мотор такова нещо няма. Но пък си имаш MAF сензор. Прави разлика. И тез доктори дето ти ги говорят тези "термини" ... А на колегата мотора е 2,7 ЦРД...
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #36
              До: Ел.схема на компютЪра

              То тук във форума всичко си пише .......
              http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8180
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #37
                До: Ел.схема на компютЪра

                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                ...Сваляй тръбите .... и ги изчисти ...
                Тези колектори не се свалят толкова лесно. Бая работа е.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #38
                  До: Ел.схема на компютЪра

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  Ми те двете нямат нищо общо. Ама найстина нищо.


                  Turbocharging Pressure Sensor е сензор за надналягане след турбото.
                  MAP е датчик за абсолютно налягане в всмукателния колектор. Твоя мотор такова нещо няма. Но пък си имаш MAF сензор. Прави разлика. И тез доктори дето ти ги говорят тези "термини" ... А на колегата мотора е 2,7 ЦРД...
                  Тъй като се заформи спор, да уточня - въпросната джаджа е Bosch 0 281 002 205, струва точно 127 лева в Киров Бош, ама аз ще я взема за 115, щото имам некви отстъпки.

                  Знам всичко това, щото днес си я поръчах и утре ще ходя да я взема от магазина.

                  Ето какво пише на страницата на Бош за въпросната хуйня:

                  http://www.bosch.bg/bg/products/car_...list/index.htm

                  Артикулен номер:0 281 002 205 Наименование:ДАТЧИК НАЛЯГАНЕ ПЪЛНЕНЕ Допълнителна информация:
                  • Продуктова група: MKD - Дизелови системи

                  Препоръчителна продажна цена без ДДС:106.44 лв. *** За експресна доставка на артикула, ако не е наличен на склад в България, се начислява такса в размер на 5% върху каталожните цени, но не по-малко от 15.00 лв. без ДДС. *** Роберт Бош ЕООД си запазва правото на промени в препоръчителните продажни цени на артикулите.
                  ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                  Volvo XC90 D5 Executive '12
                  Volvo XC60 D5 Summum '11
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ел.схема на компютЪра

                    Първоначално публикуван от angel4o Преглед на мнение
                    ...пробвахме неговиа комп излиза сащата грешка....
                    Абе как ги пробвате тези блокове ей така. Ми те не са ли индивидуални за всяка кола. Голям хакер трябва да си да запалиш кола с блок от друга кола.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ел.схема на компютЪра

                      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                      ...Тъй като се заформи спор...
                      Къде е спора в случая.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ел.схема на компютЪра

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        Къде е спора в случая.
                        MAP е датчик за абсолютно налягане в всмукателния колектор. Твоя мотор такова нещо няма. Но пък си имаш MAF сензор.
                        Ами спора е, че тоя матор (поне моя де) няма MAF (или Mass Air Flow sensor) или както е по-полулярно (и не съвсем коректно) го наричаме дебитомер.

                        Моя двигател има само този ДАТЧИК НАЛЯГАНЕ ПЪЛНЕНЕ (или Turbocharging Pressure Sensor) и няма никакви дебиЛомери или MAF сензори. Пак казвам, говоря за моя мотор VM 3.1 ТД, монтиран на Гранд Чероки. Моя има само Turbocharging Pressure Sensor, който, в интерес на истината обаче, е комбиниран и с датчик за температурата на въздуха (при мен той е прецакан, не датчика за налягане).
                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ел.схема на компютЪра

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Абе как ги пробвате тези блокове ей така. Ми те не са ли индивидуални за всяка кола. Голям хакер трябва да си да запалиш кола с блок от друга кола.


                          просто му елиминира имобилаизера.за да може моя ключ да разчете неговия компютър

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ел.схема на компютЪра

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            Тези колектори не се свалят толкова лесно. Бая работа е.
                            Лесно или не..
                            До сега съм го правил поне 15 пъти ..........
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #44
                              [QUOTE=CarTest™;890968]То тук във форума всичко си пише .......



                              е да но намам достап до тази информация

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              Лесно или не..
                              До сега съм го правил поне 15 пъти ..........


                              колега за колко време става цялата процедура.Питам за да знам дали можем да се оправим за един ден.или требва да си забирам компания и да превземаме вашите барове
                              Последно редактирано от CarTest™; 22-10-09, 00:11.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ел.схема на компютЪра

                                Един работен ден .... е случвало се е и повече ... но докато не свършиш ... никога не знаеш, колко време че ти отнеме ...
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X